Σήμερα: 24/01/2021
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
22/Ιαν/2021 Γράφτηκε από τον
Στο προσωπικό κόστος που αναλαμβάνουν οι συνταξιούχοι Πλοίαρχοι που επιλέγουν να διδάξουν στις ΑΕΝ Ναυτικών, ελλείψει εν ενεργεία ναυτικών, αναφέρθηκαν σε συνέντευξή τους καθηγητές της ΑΕΝ Οινουσσών, λέγοντας ότι ακόμα παραμένει σε εκκρεμότητα το ζήτημα της παρακράτησης του 30% των συντάξεών τους λόγω της εκπαιδευτικής τους ιδιότητας στις Εμπορικές Ναυτικές Ακαδημίες. «Το 2016 είχαμε κατορθώσει να μην επιστρέψουμε το 30% της σύνταξής, αφού και το ίδιο το κράτος αναγνώρισε ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τις θέσεις των εκπαιδευτικών από εν ενεργεία ναυτικούς. Σήμερα όμως και πάλι τα δεδομένα άλλαξαν και βρισκόμαστε μπροστά σε νέες καταστάσεις», δήλωσε ο συνταξιούχος πλοίαρχος Αργύρης Χατζελένης. Τα πράγματα περιπλέκονται ιδιαίτερα, αφού όπως εξήγησαν στον «π» στην περίπτωση που τους ζητηθεί να επιστρέψουν το 30% της σύνταξής τους, τότε δεν θα συνεχίσουν ως εκπαιδευτικοί, με ότι αυτό συνεπάγεται για την κάλυψη των συγκεκριμένων θέσεων.
πηγη; e-nautilia.gr
21/Ιαν/2021 Γράφτηκε από τον
Η BP ναύλωσε το 175,000 m³ LNG για 350,000 δολάρια την ημέρα για την μεταφορά φυσικού αερίου από το Bonny της Νιγηρίας για την Ευρώπη στις αρχές φεβρουαρίου. Ο συγκεκριμένος ναύλος έσπασε όλα τα ρεκόρ και είναι ο υψηλότερος ναύλος στα χρονικά της ποντοπόρου ναυτιλίας σύμφωνα με το WORLD RECORD ACADEMY. Τα ναύλα στη μεταφορά φυσικού αερίου κυμαίνονται σε πάρα πολύ υψηλά επίπεδα και είναι πολύ κερδοφόρα για τους μεταφορείς, ενώ η αξία του φυσικού αερίου στην Ασία είναι πολύ περισσότερη από την Αμερική και παρόλο που οι ναυλωτές πληρώνουν τεράστια ποσά στην μεταφορά τα κέρδη τους είναι τεράστια. Α ναύλα στον Ατλαντικό αυξήθηκαν από Τα 99,000 δολάρια την ημέρα στις 5 Ιανουαρίου στα 322,000 δολάρια την ημέρα στις 8 Ιανουαρίου και αυτά του Ειρηνικού στα 221,750 δολάρια ανά ημέρα σύμφωνα με το Sark Commodities, μια κοινοπραξία μεταξύ της Kpler και της Powernext. Στο φυσικό αέριο υπάρχουν μεγάλα περιθώρια για…
20/Ιαν/2021 Γράφτηκε από τον
Για δύο ακόμα εβδομάδες, και συγκεκριμένα έως την 31η Ιανουαρίου, επεκτείνει την απαγόρευση για τις αλλαγές πληρωμάτων πλοίων από συγκεκριμένες χώρες η Λιμενική Αρχή των Φιλιππίνων. Υπενθυμίζεται ότι, υπό τον φόβο εξάπλωσης του νέου στελέχους του κορονοϊού, η Λιμενική Αρχή των Φιλιππίνων είχε προχωρήσει στην εν λόγω απαγόρευση αλλαγών πληρωμάτων πλοίων που προέρχονται από μια λίστα χωρών έως τις 15 Ιανουαρίου. Πλέον, απαγορεύονται οι αντικαταστάσεις ναυτικών σε λιμάνια των Φιλιππίνων για ναυτικούς οι οποίοι έως και 14 ημέρες πριν μεταβούν στη χώρα είχαν επισκεφθεί μια λίστα 35 χωρών, μετά την προσθήκη σε αυτήν της Ουγγαρίας και των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η εν λόγω απαγόρευση ευθυγραμμίζεται με τους περιορισμούς που ισχύουν στα αεροπορικά ταξίδια από και προς τις 35 αυτές χώρες. Για Φιλιππινέζους ναυτικούς που καταφθάνουν στην ασιατική χώρα έχοντας βρεθεί έως και 14 ημέρες πριν στις εν λόγω 35 χώρες, η αποβίβαση δεν απαγορεύεται αλλά…
19/Ιαν/2021 Γράφτηκε από τον
Εγκαταλελειμμένο φορτηγό πλοίο μεσαίου μεγέθους βρέθηκε στη βόρεια ακτή του νησιού Xijiyu στην Ταϊβάν. Η ακτοφυλακή έφτασε στο σημείο και δεν βρήκε κανέναν επί του σκάφους, ενώ δεν ήταν σε θέση να αναγνωρίσει το πλοίο αφού ήταν αδύνατον να επιβιβαστούν. Το πλοίο είτε απομακρύνθηκε από καταιγίδα από το αγκυροβόλιο του όπου είχε εγκαταλειφθεί ή ξέφυγε κατά τη ρυμούλκηση του. Δείτε το βίντεο:
ΠΗΓΗ: e-nautilia.gr
18/Ιαν/2021 Γράφτηκε από τον
Δύο μέλη πληρώματος ανασύρθηκαν νεκρά από τη θάλασσα μετά το ναυάγιο ρωσικού φορτηγού πλοίου στα ανοικτά των ακτών της επαρχίας Μπαρτίν της Τουρκίας, στη Μαύρη Θάλασσα, όπως έγινε γνωστό από τον τοπικό κυβερνήτη, σύμφωνα με τα κρατικά ΜΜΕ. Ο κυβερνήτης του Μπαρτίν Σινάν Γκιουνέρ δήλωσε πως το φορτηγό-πλοίο ARVIN βυθίστηκε στα ανοικτά των ακτών της περιοχής Ινκουμού, εν μέσω κακοκαιρίας, σύμφωνα με το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Anadolu. Σύμφωνα με τον ίδιο, πέντε από τα 13 μέλη του πληρώματος έχουν μέχρι στιγμής διασωθεί. Τα αίτια του ναυαγίου δεν έχουν γίνει γνωστά προς το παρόν. https://www.gercekgundem.com/guncel/244642/bartin-inkumu-aciklarinda-gemi-batti-2-olu «Μέχρι στιγμής, έχουν διασωθεί 5 άνθρωποι. Δύο άνθρωποι ανασύρθηκαν νεκροί...», ανέφερε ο κυβερνήτης. Ο Γκιουνέρ επισήμανε πως επιχειρήσεις διάσωσης βρίσκονται σε εξέλιξη παρά τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες, εξαιτίας των οποίων οι διασώστες αρχικά δεν μπορούσαν να προσεγγίσουν το πλήρωμα. Όπως συμπλήρωσε, ζητήθηκε η συνδρομή ιδιωτικών σκαφών. Ο κυβερνήτης της επαρχίας Μπαρτίν περιέγραψε πως τα μέλη του…
15/Ιαν/2021 Γράφτηκε από τον
Το πλοίο εμπορευματοκιβωτίων MAERSK CARDIFF δέχθηκε επίθεση ΝΝΔ του από το λιμάνι Harcourt περίπου στις 2000 UTC στις 13 Ιανουαρίου και αργότερα στις 0000 UTC στις 14 Ιανουαρίου πιθανότατα υπήρξε επιβίβαση ή μια δεύτερη επίθεση. Από τις 0230 UTC στις 14 Ιανουαρίου, το MAERSK CARDIFF ήταν κοντά στο σημείο της επίθεσης με το Νιγηριανό σκάφος ασφαλείας δίπλα του. Το AIS είναι ενεργοποιημένο. Το πλοίο εν πλω από το Tema Ghana ενώ το λιμάνι προορισμού δεν έχει προσδιοριστεί. πηγη: e-nautilia.gr
14/Ιαν/2021 Γράφτηκε από τον
Αθήνα, 12 Ιανουαρίου 2021 ΕΡΩΤΗΣΗ Προς: τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θέμα: «ΠΕΝΕΝ: Κρούσματα covid-19 στο πλήρωμα του Ε/Γ- Ο/Γ πλοίου ΚΥΔΩΝ της ANEK LINES» Η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ) με Δελτίο Τύπου στις 12 Ιανουαρίου 2021 καταγγέλλει κρούσματα covid-19 στο πλήρωμα του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ΚΥΔΨΝ της ANEKLINES και την ίδια στιγμή ζητά κυβερνητική παρέμβαση για την προστασία τόσο της υγείας του πληρώματος όσο και των εργασιακών του δικαιωμάτων μετά και την αλλαγή σημαίας και την επικείμενη αντικατάσταση των Ελλήνων ναυτικών από χαμηλόμισθους Φιλιππινέζους. Συγκεκριμένα αναφέρεται: «Σύμφωνα με πληροφορίες μας, σε υγειονομικό έλεγχο που έγινε προχθές στο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο ΚΥΔΩΝ της ναυτιλιακής εταιρείας ΑΝΕΚ LINES πιστοποιήθηκαν 8 κρούσματα με covid-19 τα οποία είναι μέλη του πληρώματος του ανωτέρω πλοίου και τα οποία ελέγχθηκαν αφού παρουσίασαν σχετικά συμπτώματα. Στην συνέχεια θα ελεγχθούν και τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος για τα οποία αναμένεται να έχουν βγει τα αποτελέσματα των…
13/Ιαν/2021 Γράφτηκε από τον
Επιφυλακτικότητα και φόβοι για τρίτο κύμα της πανδημίας Φοβίζει το ενδεχόμενο ενός τρίτου κύματος της πανδημίας υψηλόβαθμα στελέχη του τομέα της κρουαζιέρας, που φαίνεται να εναποθέτουν τώρα τις ελπίδες τους στην αποτελεσματικότητα και ταχύτητα των εμβολιασμών. Σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία η Princess Cruises παρέτεινε μέχρι και τις 14 Μαΐου 2021 την αναστολή των προγραμμάτων της συνεχίζοντας το “Framework for Conditional Sailing Order” του US CDC. Αντίστοιχα η AIDA Cruises «βλέπει» πέρα από τον Μάρτιο όπως επίσης και η Holland America Line μετά τον Απρίλιο. Η «εικόνα» δεν φαίνεται να ξεκαθαρίζει με τα lockdown να εξακολουθούν να αποτελούν πηγή προβληματισμού καθώς μέχρι τα μέσα του 2021 το μόνο ρεαλιστικό σενάριο είναι οι εκτέλεση κυκλικών πλοών χωρίς στα ενδιάμεσα λιμάνια να γίνεται από-επιβίβαση των επιβατών. Στο μεταξύ για διάλυση οδηγούνται τα κρουαζιερόπλοια Satoshi, Marco Polo, Ocean Dream, Grand Celebration και Costa Victoria ΠΗΓΗ: portnet.gr
12/Ιαν/2021 Γράφτηκε από τον
Η Capital Ship Management Corp. επιβεβαίωσε με ανακοίνωσή της ότι τα τέσσερα μέλη πληρώματος που είχαν απαχθεί από το υπό διαχείριση δεξαμενόπλοιό της Agisilaos αφέθηκαν σήμερα ελεύθεροι. Υπενθυμίζεται ότι το περιστατικό συνέβη στις 29 Νοεμβρίου 2020. Και τα τέσσερα μέλη είναι ασφαλή και υποβάλλονται σε ιατρικές εξετάσεις, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας. Φωτό: capitalship.gr πηγη; naftikachronika.gr
11/Ιαν/2021 Γράφτηκε από τον
Προσωρινή αναστολή της εισόδου αλλοδαπών ναυτικών από 21 μεγάλες ναυτιλιακές χώρες μέχρι τις 15 Ιανουαρίου ανακοίνωσαν οι Φιλιππίνες σε μία προσπάθεια ανάσχεσης της πανδημίας και ιδιαίτερα της εξάπλωσης των μεταλλαγμένων στελεχών της. Οι απαγορευμένες χώρες για είσοδο ναυτικών τους περιλαμβάνουν τη Δανία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Χονγκ Κονγκ, την Ιαπωνία, τη Σιγκαπούρη, τη Νότια Κορέα, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, την Αυστραλία, τον Καναδά, την Ισλανδία, την Ιρλανδία, το Ισραήλ, την Ιταλία, το Λίβανο, τις Κάτω Χώρες, τη Νότια Αφρική, την Ισπανία, τη Σουηδία και την Ελβετία. Σύμφωνα με το ναυτιλιακό πρακτορείο GAC, οι χώρες που ενισχύουν τους περιορισμούς τους περιλαμβάνουν τις Φιλιππίνες, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα, τη Γαλλία, τη Σιγκαπούρη, τη Ρωσία, την Ινδονησία και τον Μαυρίκιο. Φιλιππινέζοι ναυτικοί που προέρχονται από τις απαγορευμένες χώρες αντιμετωπίζουν επίσης παρόμοιους περιορισμούς. Θα τους επιτραπεί να αποβιβαστούν στο λιμάνι της Μανίλα εάν έχουν αρνητική δοκιμή coronavirus και μεταφέρονται από τους…
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή