Σήμερα: 21/01/2025

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

  Πολλές ευχάριστες στιγμές χαλάρωσης, διασκέδασης και γλεντιού! Καλή χρονιά με ειρήνη, υγεία και κοινωνική πρόοδο. Γαλήνιες θάλασσες στους ταξιδεύοντες. Η Διοίκηση                                              
  Καταγγέλλουμε τη Ναυτιλιακή εταιρία ΙΟΝΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ. Ν.Ε. και συγκεκριμένα το υπό  ελληνική σημαία  ΕΓ/ΟΓ «ΝΙΚΟΛΑΟΣ» για σοβαρές παραβιάσεις της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (ΣΣΕ). Το πλοίο βρίσκεται ναυλωμένο στη Μάλτα και εκτελεί δρομολόγια από το λιμάνι Cirkewwa της Μάλτας προς τη νήσο Γκόζο, μεταφέροντας επιβάτες και οχήματα. Όπως διαπιστώσαμε, η εταιρία δεν καταβάλλει στους Ναυτεργάτες των ειδικοτήτων Ναύκληρου, Ναύτη και Ναυτόπαιδα την πρόσθετη αμοιβή για τις εργασίες φόρτωσης και εκφόρτωσης που προβλέπονται από την ΣΣΕ. Σύμφωνα με πληροφορίες μας και στοιχεία που έχουμε συλλέξει κάθε μέλος του πληρώματος καταστρώματος έχει απώλεια τουλάχιστον 3.500€ έως 5.000€ μηνιαίως ανάλογα με την χρονική περίοδο του έτους.  Η καταχρηστική αυτή πρακτική δεν είναι πρόσφατη, αλλά αφορά όλο το διάστημα που το πλοίο είναι ναυλωμένο στο συγκεκριμένο δρομολόγιο. Η συνεχής παραβίαση των συμβατικών υποχρεώσεων της εταιρίας προς τους  Ναυτεργάτες συνιστά  κλοπή  και πλήγμα για τα δικαιώματα τους. Παράλληλα, αυτή η τακτική υποβαθμίζει το κύρος της…
  Σε αστρονομικά επίπεδα οι νέες τιμές στα Ακτοπλοϊκά εισιτήρια. Απαγορευτική για τη λαϊκή και μέση ελληνική οικογένεια η μετακίνηση με τα πλοία της Ακτοπλοΐας. Ακολουθεί η συνέντευξη:
  Σχετικά με τα κατορθώματα του Προέδρου, Γιώργου Βάλλη, έχουμε αναφερθεί και έχουμε αρθρογραφήσει πρόσφατα. Σε κάθε κριτική – δημοσίευση της Διοίκησης της ΠΕΝΕΝ παίρνουμε ως απάντηση Εξώδικη Δήλωση διαμαρτυρίας και την απειλή προσφυγής στα δικαστήρια!! Το τελευταίο εξώδικο του (προχθές) μας δίνει την αφορμή να πούμε δυο λόγια παραπάνω για το φαινόμενο Γιώργος Βάλλης… Εξηγούμαστε: Από την στιγμή που ο ίδιος επέλεξε ν’ ασχοληθεί με τα κοινά, στον τομέα του συνδικαλισμού, στα θαλαμηγά σκάφη πρέπει να γνωρίζει ότι οι  μέρες και τα έργα του θα κρίνονται, θα επικρίνονται και θα σχολιάζονται… Πλανάται πλάνην οικτράν  εάν πιστεύει ότι θα είναι στο απυρόβλητο, ότι θα έχει κάποιου είδους ασυλία στην δημόσια κριτική για αυτά που κάνει και για αυτά που δεν κάνει… Μιλάμε παραπάνω για φαινόμενο… για αυτό διευκρινίζουμε: -Είναι η μοναδική περίπτωση σε αυτή την χώρα που αντιμετωπίζει την κριτική ή την αποδοκιμασία για ενέργειες του με προσφυγές στα δικαστήρια……
  Νέες ευθύνες και καθήκοντα πάντα στο πλευρό του Παλαιστινιακού λαού. Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ χαιρετίζει τη συμφωνία για κατάπαυση του πυρός που ανακοινώθηκε χθες επίσημα από τις Παλαιστινιακές οργανώσεις. Στο διάστημα μέχρι και σήμερα, το Ισραήλ, έχοντας σταθερά στο πλευρό του τις ΗΠΑ και τις περισσότερες χώρες της Δύσης διέπραξε μια πρωτοφανή σε έκταση γενοκτονία κατά των Παλαιστινίων, ισοπέδωσε – κατέστρεψε και μετέτρεψε την Γάζα σ΄ ένα απέραντο νεκροταφείο, αφήνοντας πίσω πάνω από 46.500  νεκρούς, η πλειοψηφία των οποίων ήταν γυναικόπαιδα. Εκατοντάδες χιλιάδες οι σακατεμένοι και άγνωστος αριθμός αυτών που βρίσκονται νεκροί κάτω από τα κατεστραμμένα ερειπωμένα κτήρια και άλλες υποδομές. Με το ολοκαύτωμα των 15 μηνών διέλυσε τις κοινωνικές υποδομές, το σύστημα υγείας, την ύδρευση, το ηλεκτρικό ρεύμα, οδήγησε το λαό της Γάζας στην φτώχεια, την πείνα, την εξαθλίωση και τον θάνατο. Όλο αυτό το διάστημα ο Παλαιστινιακός λαός άντεξε, δεν παραδόθηκε, καμία οργάνωση της αντίστασης δεν σήκωσε…
  Στην πρόσφατη συνάντηση μεταξύ των Ναυτεργατών και του Υπουργού Ε.Ν. ανάμεσα στα προβλήματα που αναδείχθηκαν ως αιτία της εντατικοποίησης της δουλειάς και των εξοντωτικών ωραρίων εργασίας ήταν η έγκριση δρομολογίων από το ΥΕΝ – ΣΑΣ τα οποία αποτελούν την γενεσιουργό αιτία για ένα επικίνδυνο καθεστώς εργασίας που διαμορφώνεται στην Ακτοπλοΐα, αλλά και γενικότερα στην επιβατηγό Ναυτιλία (Μεσογειακά, Ε/Γ – Ο/Γ και Πορθμεία). Τα δρομολόγια όλα τα τελευταία χρόνια όπως υποβάλλονται από τις Ναυτιλιακές εταιρίες προς το ΣΑΣ (Συμβούλιο Ακτοπλόων Συγκοινωνιών) και εγκρίνονται από αυτό αποδεικνύονται ότι είναι εκτός πραγματικότητας, ενώ η έγκριση τους συνιστά εσκεμμένη και συνειδητή πράξη τα πληρώματα να οδηγούνται στην υπερκόπωση με ό,τι αρνητικό αυτό συνεπάγεται για τα δικαιώματα τους, αλλά και για την ίδια την ασφάλεια των πλοίων. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι οι ασφυκτικοί χρόνοι αφιξο-αναχωρήσεων στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν μπορούν να τηρηθούν είτε λόγω ακατάλληλων λιμενικών υποδομών, είτε λόγω κακών καιρικών συνθηκών, είτε ακόμη…
  Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ εκφράζει την αλληλεγγύη της στον απεργιακό αγώνα και στα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης. Τον τελευταίο χρόνο οι εργαζόμενοι στη Ν/Ζ έχουν θρηνήσει το θάνατο 3 συναδέλφων που έπεσαν θύματα του εργοδοτικού Μινώταυρου και των ελλιπών μέτρων για την προστασία της δουλειάς και της ζωής τους. Την περίοδο αυτή αναδεικνύεται μεταξύ των άλλων το πρόβλημα εξειδικευμένου εργατικού δυναμικού στη Ν/Ζ, όπως επίσης και η εντατικοποίηση της δουλειάς που οδηγούν τους εργαζόμενους να ξεπερνούν κάθε ανθρώπινη αντοχή και όρια. Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση προκλητικά (όπως και σε άλλους εργασιακούς χώρους) αρνείται να κηρύξει υποχρεωτική την ΣΣΕ και να αυξήσει τους ελέγχους για την εφαρμογή των μέτρων ασφαλείας. Καλούμε τα μέλη  μας και όλους τους Ναυτεργάτες να μην εκτελέσουν ΚΑΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ, στην διάρκεια της αυριανής απεργίας, η οποία εμπίπτει στη δικαιοδοσία των οργανωμένων και εξειδικευμένων συνεργείων της Ν/Ζ. Δηλώνουμε την απόλυτη συμπαράσταση των μελών…
  Παραθέτουμε στην συνέχεια την ερώτηση που κατέθεσαν χθες στην Βουλή, βουλευτές του κόμματος της Νέας Αριστεράς σε σχετική καταγγελία που έκανε πρόσφατα η ΠΕΝΕΝ για το φαινόμενο της αδήλωτης εργασίας σε επαγγελματικά θαλαμηγά σκάφη. Υπογραμμίζουμε ότι η καταγγελία της ΠΕΝΕΝ εστάλη σε όλα τα κοινοβουλευτικά κόμματα που εκπροσωπούνται στην ελληνική Βουλή. Η ερώτηση:          
  Παραθέτουμε στη συνέχεια αναφορά προς τον Υπουργό Ε.Ν. που κατέθεσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος:
Δευτέρα, 13 Ιανουαρίου 2025 08:11

Καταγγελία για τη Ναυτιλιακή Εταιρεία Plaxiven Consulting Ε.Π.Ε.

Γράφτηκε από τον
  Καταγγέλλουμε τη ναυτιλιακή εταιρεία Plaxiven Consulting Ε.Π.Ε. για την παραβίαση των θεσμικών διατάξεων της νομοθεσίας, καθώς δεν έχει καταβάλει τις προβλεπόμενες από το νόμο αποζημιώσεις στο πλήρωμα του πλοίου «CAT 1», το οποίο απολύθηκε στις 30/09/2024. Παρά τις υποχρεώσεις της, η εταιρεία δεν προχώρησε στην καταβολή των νόμιμων αποζημιώσεων , ούτε στην επαναναυτολόγηση του πληρώματος εντός των χρονικών ορίων που ορίζει η νομοθεσία. Με βάση τις διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 28 του Νόμου 3996/2011, κάθε εργοδότης που παραβιάζει τη νομοθεσία σχετικά με τους όρους εργασίας, την καταβολή δεδουλευμένων και νόμιμων αποζημιώσεων τιμωρείται με ποινή φυλάκισης και χρηματική ποινή. Επισημαίνεται ότι δύο μέλη του πληρώματος, με ειδικότητες Ναυτών, έχουν ήδη υποβάλει καταγγελία στη Λιμενική Αρχή, και παρ' ότι το Λιμεναρχείο έχει υποδείξει τις νομικές υποχρεώσεις της εταιρείας, καλώντας την να συμμορφωθεί  η Plaxiven Consulting Ε.Π.Ε. επιδεικνύει αδιαφορία, παραβλέποντας προκλητικά τη νομοθεσία και τα δικαιώματα των Ναυτεργατών. Η πρακτική…
Σελίδα 1 από 192
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή