Σήμερα: 09/02/2023
Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2022 07:46

«Πιασμένος» αυχένας: Έξι κινήσεις που ανακουφίζουν και προφυλάσσουν

Γράφτηκε από τον

Απλές καθημερινές κινήσεις και συνήθειες θα επιβαρύνουν σημαντικά τον αυχένα σας. Αποφύγετε τον πόνο προσέχοντας τα σημεία - κλειδιά που επισημαίνουν ειδικοί από το Χάρβαρντ

2022-12-27_100933.png

Ένας «πιασμένος» αυχένας σίγουρα δεν σηματοδοτεί την έναρξη μιας καλής ημέρας. Καθημερινές ακόμα συνήθειες, από το τηλέφωνο που θα στηρίξουμε στο αφτί για να μιλήσουμε ενόσω μαγειρεύουμε έως την κακή στάση κατά την εργασία στον υπολογιστή, θα επιβαρύνουν τον αυχένα που θα «ανταποδώσει» με πόνο και περιορισμένη κινητικότητα.

Η αυχεναλγία δεν θα εμφανιστεί εν μία νυκτί αλλά εξελίσσεται σταδιακά. Μπορεί να οφείλεται σε αρθρίτιδα ή εκφυλιστική νόσο του μεσοσπονδύλιου δίσκου είτε μια σειρά παραγόντων όπως η κακή στάση του σώματος, η μείωση της μυϊκής δύναμης, το άγχος ή ο ανεπαρκής ύπνος να προετοιμάζουν το έδαφος, εξηγεί ο Δρ Zacharia Isaac, ιατρικός διευθυντής του Κέντρου Ολοκληρωμένης Φροντίδας Σπονδυλικής Στήλης στο Νοσοκομείο Brigham and Women’s Hospital υπό το Χάρβαρντ, και διευθυντής επεμβατικής ιατρικής και αποκατάστασης στην Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ.

 Σύμφωνα με τον Δρ Isaac, υπάρχουν 6 απλές κινήσεις που θα προφυλάξουν τον αυχένα:
Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 27 Δεκεμβρίου 2022 08:12
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή