Σήμερα: 11/04/2021
Τρίτη, 06 Απριλίου 2021 06:50

5 συνήθειες που ενισχύουν τη λειτουργία του εγκεφάλου

Γράφτηκε από τον

egkefalos.jpg

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής παίζει σημαντικό ρόλο στην εξασθένιση των γνωστικών λειτουργιών και στη λειτουργία του εγκεφάλου.

Το άγχος, η καθιστική ζωή, η έκθεση σε περιβαλλοντικούς ρύπους, η κακή διατροφή, η μοναξιά και η κοινωνική απομόνωση είναι παράγοντες που αυξάνουν τον κίνδυνο δυσλειτουργίας του εγκεφάλου.

Σε όλους κατά καιρούς έχει συμβεί να νιώθουμε ότι δεν έχουμε «καθαρό μυαλό». 

Δείτε στη gallery που ακολουθεί 5 καθημερινές συνήθειες που ενισχύουν τη λειτουργία του εγκεφάλου.

×

Αλλάξτε διατροφικές συνήθειες: Σε αντίθεση με τα προϊόντα ολικής άλεσης, τα επεξεργασμένα σιτηρά (όπως το λευκό ψωμί) και τα τρανς λιπαρά εμποδίζουν τη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου και περιορίζουν τη γνωστική ικανότητα.

×

Βάλτε προτεραιότητες: Οι ευθύνες και οι υποχρεώσεις της καθημερινότητας, υπερφορτώνει με πληροφορίες τον εγκέφαλο. Γράψτε αναλυτικά σε μια λίστα το τι πρέπει να κάνετε μέσα στην ημέρα και προσπαθήστε να μην αγχώνεστε.

×

Περάστε χρόνο στη φύση: Έρευνες επισημαίνουν ότι η έκθεση στη φύση βελτιώνει τόσο τη σωματική όσο και την ψυχική υγεία. Για παράδειγμα, η έκθεση σε φυσικά ερεθίσματα μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη ρύθμιση του νευρικού συστήματος και να μειώσει τα επίπεδα των ορμονών του στρες, της κορτιζόλης και της αδρεναλίνης.

×

Βάλτε τη γυμναστική στη ζωή σας: Η αερόβια άσκηση μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργία της μνήμης και να διατηρήσει τον εγκέφαλο υγιή καθώς μεγαλώνουμε.

×

Κοιμηθείτε: Έρευνες επιβεβαιώνουν ότι η κακή ποιότητα ύπνου και η υπνηλία κατά τη διάρκεια της ημέρας σχετίζονται με αυξημένο κίνδυνο Αλτσχάιμερ, ενώ όσο λιγότερες ώρες κοιμάστε τόσο αυξάνεται η διαδικασία γήρανσης και συρρίκνωσης του εγκεφάλου.

Πηγή: Reader’s Digest - onmed.gr

  • Τελευταια
  • Δημοφιλή