Σήμερα: 25/01/2022
Π.Ε.Ν.Ε.Ν.

Π.Ε.Ν.Ε.Ν.

anergia.jpg

Στο 13,3% ανήλθε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον περασμένο Νοέμβριο, έναντι του αναθεωρημένου προς τα κάτω 16,1% τον Νοέμβριο 2020 και του αναθεωρημένου προς τα άνω 13,4% τον Οκτώβριο 2021.

Σύμφωνα με την έρευνα εργατικού δυναμικού της ΕΛΣΤΑΤ, οι άνεργοι ανήλθαν σε 624.858 άτομα, σημειώνοντας μείωση κατά 121.560 άτομα σε σχέση με τον Νοέμβριο 2020 (16,3%) και αύξηση κατά 3.551 άτομα σε σχέση με τον Οκτώβριο 2021 (0,6%).

Στις γυναίκες το ποσοστό ανεργίας ανήλθε σε 17,2% (από 20%) και στους άνδρες σε 10% (από 13,1%).

Κατά μεγάλες ομάδες ηλικιών, το ποσοστό διαμορφώθηκε σε 34,3% (από 37,6%) στις ηλικίες 15- 24 ετών και σε 12,2% (από 15,1%) στις ηλικίες 25- 74 ετών.

Οι απασχολούμενοι ανήλθαν σε 4.087.369 άτομα, σημειώνοντας αύξηση κατά 208.940 άτομα σε σχέση με τον Νοέμβριο 2020 (5,4%) και κατά 54.950 άτομα σε σχέση με τον Οκτώβριο 2021 (1,4%).

Τα άτομα που δεν περιλαμβάνονται στο εργατικό δυναμικό, ή «άτομα εκτός του εργατικού δυναμικού» (τα άτομα που δεν εργάζονται ούτε αναζητούν εργασία), ανήλθαν σε 3.138.257, σημειώνοντας μείωση κατά 118.626 άτομα σε σχέση με τον Νοέμβριο 2020 (3,6%) και κατά 61.076 άτομα σε σχέση με τον Οκτώβριο 2021 (1,9%).

πηγη: enikos.gr

Ετικέτες

2022-01-21_143810.jpg

Είναι η πέμπτη φορά που το «στρώνει» σε βάθος 42 ετών - Δείτε φωτογραφίες από το μαγευτικό τοπίο

Κι όμως... χιόνισε στην έρημο Σαχάρα και οι φωτογραφίες που απεικονίζουν το «εξωπραγματικό» τοπίο κάνουν τον γύρο του Διαδικτύου.

 
Η θερμοκρασία έπεσε σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδά την περασμένη Δευτέρα στην ευρύτερη περιοχή της Αλγερίας, με αποτέλεσμα να χιονίσει και να το στρώσει στην πόλη Άιν Σέφρα στα βορειοδυτικά της χώρας.

 
Πρόκειται για ένα σπάνιο φαινόμενο, δεδομένου των υψηλών θερμοκρασιών που επικρατούν στη Σαχάρα. Μάλιστα, αυτή είναι η πέμπτη φορά τα τελευταία 42 χρόνια που οι κάτοικοι έχουν δει χιόνια. Συγκεκριμένα, οι τέσσερις προηγούμενες χρονιές ήταν το 1979, 2016, 2018 και το 2021.

 
Η πόλη Άιν Σέφρα γνωστή ως τις «Πύλες της Ερήμου» βρίσκεται περίπου σε απόσταση ενός χιλιομέτρου από τη θάλασσα και περιτριγυρίζεται από την Οροσειρά του Άτλαντα.

 
Η έρημος Σαχάρα καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος της Βόρειας Αφρικής και έχει υποστεί αλλαγές στη θερμοκρασία και την υγρασία τα τελευταία εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια. Αν και η Σαχάρα είναι πολύ ξηρή σήμερα, αναμένεται να γίνει ξανά πράσινη σε περίπου 15.000 χρόνια.

Δείτε τις εντυπωσιακές φωτογραφίες:

SPL5285088_006
SPL5285088_011

 
SPL5285088_003
SPL5285088_001

SPL5285088_004
Φωτογραφίες: SPLASHNEWS/IDEAL IMAGE
πηγη: protothema.gr
Ετικέτες

atyxima-peiraias.png

Βίντεο από ένα ατύχημα στο λιμάνι του Πειραιά έδωσε στη δημοσιότητα η Ένωση Εργαζομένων Διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων στις προβλήτες του Πειραιά, καταγγέλλοντας ότι αποφεύχθηκε τραγωδία την τελευταία στιγμή.

Στο βίντεο φαίνεται ένας εργάτης να βρίσκεται δίπλα σε ένα φορτηγό, το οποίο ήταν σταθμευμένο κοντά σε εκατοντάδες κοντέινερ. Κάποια στιγμή δύο κοντέινερ έπεσαν από μεγάλο ύψος πάνω στο φορτηγό με τον εργάτη να γλιτώνει την τελευταία στιγμή και να τρέχει να σωθεί.
“To Σωματείο ΕΝΕΔΕΠ καταγγέλλει για άλλη μια φορά τα ελλιπή μέτρα προστασίας για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων στο λιμάνι του Πειραιά , μετά από καταγγελία εργαζομένων για πτώση κοντέινερ από ντάνα στοιβαξίας των εμπορευματοκιβωτίων. Για δευτερόλεπτα δεν θρηνήσαμε άλλο ένα συνάδελφο , στο βωμό του κέρδους της COSCO. Οι εγκληματικές ευθύνες εργοδοσίας και κυβέρνησης αφήνουν απροστάτευτους τους εργαζόμενους αφού τα μέτρα προστασίας των εργαζομένων και οι κανόνες ασφαλούς εργασίας αποτελούν κόστος βάζοντας στο ζύγι τις ζωές μας. Οι εργαζόμενοι στο λιμάνι του Πειραιά ξέρουν να παλεύουν και κάνουμε καθαρό ότι θα πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας για να προστατεύσουμε τις ζωές μας και να γυρνάμε ασφαλείς στις οικογένειες μας” τονίζει σε ανακοίνωσή της η Ένωση Εργαζομένων Διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων στις προβλήτες του Πειραιά
πηγη: enikos.gr
Ετικέτες

875_09a51fb6-d751-4d8b-bb6e-97ac0f4116ed.jpg

Aπό το Εθνικό Σύστημα Υγείας της Αγγλίας.

Tο Εθνικό Σύστημα Υγείας της Αγγλίας (NHS), μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του δίνει 12 συμβουλές διατροφής και άσκησης για να χάσουμε το περιττό βάρος. Την περίοδο της καραντίνας και των lockdown πολλοί είναι εκείνοι που έβαλαν βάρος καθώς μειώθηκε δραστικά ο χρόνος άσκησης και άλλαξαν οι διατροφικές συνήθειες. Μάλιστα, μια έρευνα στις Ηνωμένες Πολιτείες υπολόγισε ότι κάθε μήνας καραντίνας ισοδυναμεί με ένα επιπλέον κιλό σωματικού βάρους. Τι μπορούμε να κάνουμε λοιπόν για να ξεφορτωθούμε τα περιττά κιλά;

 

1. Μην παραλείπετε το πρωινό

Η παράλειψη του πρωινού δεν θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Μπορεί να χάσετε βασικά θρεπτικά συστατικά και μπορεί να καταλήξετε να τσιμπολογάτε περισσότερο κατά τη διάρκεια της ημέρας επειδή νιώθετε πεινασμένοι.

2. Τρώτε τακτικά γεύματα

Το να τρώτε σε τακτές ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας βοηθάει στην καύση θερμίδων με ταχύτερο ρυθμό. Μειώνει επίσης τον πειρασμό να τσιμπολογήσετε τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και ζάχαρη.

3. Τρώτε πολλά φρούτα και λαχανικά

 
 

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι χαμηλά σε θερμίδες και λίπος και πλούσια σε φυτικές ίνες - 3 βασικά συστατικά για επιτυχημένη απώλεια βάρους. Περιέχουν επίσης πολλές βιταμίνες και μέταλλα.

4. Γίνετε πιο δραστήριοι

Το να είστε δραστήριοι είναι το κλειδί για να χάσετε βάρος και να το διατηρήσετε. Εκτός του ότι παρέχει πολλά οφέλη για την υγεία, η άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε τις περιττές θερμίδες που δεν μπορείτε να χάσετε μόνο μέσω της διατροφής. Βρείτε μια δραστηριότητα που σας αρέσει και μπορείτε να την εντάξετε στη ρουτίνα σας.

5. Πίνετε άφθονο νερό

Mερικές φορές πολλοί μπερδεύουν τη δίψα με την πείνα. Μπορεί να καταλήξετε να καταναλώνετε επιπλέον θερμίδες, ενώ ένα ποτήρι νερό είναι αυτό που πραγματικά χρειάζεστε.

6. Τρώτε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες

Τα τρόφιμα που περιέχουν πολλές φυτικές ίνες μπορούν να σας βοηθήσουν να αισθάνεστε χορτάτοι, κάτι που είναι ιδανικό για την απώλεια βάρους. Οι φυτικές ίνες βρίσκονται μόνο σε τρόφιμα που προέρχονται από φυτά, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά, η βρώμη, το ψωμί ολικής άλεσης, το καστανό ρύζι και τα ζυμαρικά, καθώς και τα φασόλια, ο αρακάς και οι φακές.

7. Διαβάστε τις ετικέτες των τροφίμων

Το να ξέρετε πώς να διαβάζετε τις ετικέτες των τροφίμων μπορεί να σας βοηθήσει να επιλέξετε πιο υγιεινές επιλογές. Χρησιμοποιήστε τις πληροφορίες θερμίδων για να υπολογίσετε πώς ένα συγκεκριμένο τρόφιμο εντάσσεται στο ημερήσιο θερμιδικό σας όριο στο πρόγραμμα απώλειας βάρους.

8. Χρησιμοποιήστε μικρότερο πιάτο

Η χρήση μικρότερων πιάτων μπορεί να σας βοηθήσει να τρώτε μικρότερες μερίδες. Χρησιμοποιώντας μικρότερα πιάτα και μπολ, ίσως μπορέσετε να συνηθίσετε σταδιακά να τρώτε μικρότερες μερίδες χωρίς να πεινάτε. Χρειάζονται περίπου 20 λεπτά για να ΄δωσει το «σήμα» το στομάχι στον εγκέφαλο ότι έχει χορτάσει, οπότε τρώτε αργά και σταματήστε να τρώτε πριν νιώσετε χορτάτοι.

9. Μην αποκλείετε συγκεκριμένα τρόφιμα

Μην απαγορεύετε κανένα τρόφιμο από το πρόγραμμα απώλειας βάρους σας, ειδικά αυτά που σας αρέσουν. Η απαγόρευση των τροφών θα σας κάνει μόνο να τις επιθυμείτε περισσότερο. Δεν υπάρχει λόγος να μην μπορείτε να απολαμβάνετε περιστασιακές λιχουδιές, αρκεί να μένετε εντός του ημερήσιου θερμιδικού σας ορίου.

10. Μην αγοράζετε junk food

Για να αποφύγετε τον πειρασμό, μην αποθηκεύετε στο σπίτι σας junk food - όπως σοκολάτες, μπισκότα, πατατάκια και ανθρακούχα ποτά. Αντ' αυτού, επιλέξτε υγιεινά σνακ, όπως φρούτα, ανάλατες ρυζογκοφρέτες, κέικ βρώμης, ανάλατο ποπ κορν και χυμούς φρούτων.

11. Περιορίστε το αλκοόλ

Ένα ποτήρι κρασί μπορεί να περιέχει τόσες θερμίδες όσες και ένα κομμάτι σοκολάτας. Με την πάροδο του χρόνου, η υπερβολική κατανάλωση μπορεί εύκολα να συμβάλει στην αύξηση του σωματικού βάρους.

12. Προγραμματίστε τα γεύματά σας

Προσπαθήστε να προγραμματίσετε το πρωινό, το μεσημεριανό γεύμα, το δείπνο και τα σνακ σας για την εβδομάδα, φροντίζοντας να τηρείτε το επιτρεπόμενο θερμιδικό σας όριο. Μπορεί να σας φανεί χρήσιμο να φτιάξετε μια εβδομαδιαία λίστα με τα ψώνια σας.

πηγη: cretalive.gr

Ετικέτες
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή