Σήμερα: 09/02/2023

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Το άνοιγμα της δρομολογιακής γραμμής Ελλάδας- Κύπρου διαφημίστηκε από τις κυβερνήσεις των δυο χωρών ως ένα σημαντικό επίτευγμα αφού μετά από πολλά χρόνια επανασυνδέθηκε η  θαλάσσια γραμμή αυτή με το πλοίο «Daleela». Το πολυδιαφημιζόμενο αυτό πλοίο πρέπει να υπογραμμίσουμε και η αναφερόμενη γραμμή χρηματοδοτήθηκε μέσω ευρωπαϊκών πόρων για το κόστος της διαδρομής του!! Μάλιστα μετά το πέρας της μικρής χρονικής διάρκειας (44 διαδρομές) που έμεινε το πλοίο στη γραμμή η Κυπριακή διαχειρίστρια εταιρία (SCANDRO HOLDING LTD) στα οικονομικά της αποτελέσματα ξεπέρασαν και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις των στελεχών που ανέμεναν μια επιβατική κίνηση περί τους 4500- 5000 επιβάτες και τελικά ο αριθμός των επιβατών που διακινήθηκε έφθασε τους 7900! Η πληρότητα στις καμπίνες ήταν στο 100% ενώ τα μεταφερόμενα οχήματα και μοτοσικλέτες άγγιξαν τα 2200! Από τις δηλώσεις του Διευθύνοντα Συμβούλου  της εταιρίας δεν κρύβεται η μεγάλη ικανοποίηση του αλλά  και τα σχέδια του για το 2023! Εκείνο το οποίο…
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ   Από την 1η Νοέμβρη μπαίνει σε εφαρμογή για άλλη μια χρονιά ο αντεργατικός ν.4150/2013 και το άρθρο 29, που μειώνει τις οργανικές συνθέσεις των επιβατηγών πλοίων, εντατικοποιεί την εργασία, υπονομεύει την ασφάλεια της ζωής των ναυτεργατών, των επιβατών. Σας ενημερώνουμε ότι στους ναυτεργάτες των Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων «FESTOS PALACE» και «KNOSSOS PALACE» της ναυτιλιακής εταιρείας «ΜΙΝΟΑΝ LINES», δεν έχουν καταβληθεί πλήρως η αμοιβή που προβλέπεται στη ΣΣΕ Ακτοπλοϊας για τα EΞΠΡΕΣ δρομολόγια, που πραγματοποιήθηκαν την θερινή περίοδο. Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα καταγράφεται και στα Ε/Γ-Ο/Γ πλοία «BLUE STAR GALAXY» και «BLUE STAR HORIZON» της «BLUE STAR FERRIES» που κάνουν τα δρομολόγια Πειραιάς – Χανιά, Πειραιάς – Ηράκλειο για τα οποία η αναφερόμενη εταιρεία δεν υπολόγισε και δεν κατέβαλε τα εκτελεσθέντα εξπρές δρομολόγια  έως και σήμερα σύμφωνα με τα οριζόμενα από την οικεία ΣΣΕ. Απαιτούμε το υπουργείο, οι υπηρεσίες του και οι λιμενικές αρχές, να μην προχωρήσουν σε καμία απόλυση…
Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2022 08:36

ΠΝΟ Κωλοτούμπα ολκής για τον νέο ΚΙΝΔ!

Γράφτηκε από τον
Η γνωστή πλειοψηφία της ΠΝΟ με επικεφαλής τον Γ.Γ Μ. Τσικαλάκη μετά την τεράστια επιτυχία της απεργίας των 5 Ναυτεργατικών Σωματείων (ΠΕΝΕΝ- ΠΕΜΕΝ- ΠΕΑΘΕΝ- ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ- ΠΕΕΜΑΓΕΝ) αλλά και την καθολική συμμετοχή και ανταπόκριση σε αυτή των Ναυτεργατών, χθες ημέρα της απεργίας ανακάλυψε καθυστερημένα ότι μεταξύ των άλλων το νέο σχέδιο ΚΙΝΔ και ειδικότερα το άρθρο 162 «ανοίγει την Κερκόπορτα στη χαμηλόμισθη και ανασφάλιστη εργασία» Μέχρι και χθες άλλα ισχυριζόντουσαν και ουσιαστικά παρείχαν με τις φαιδρές γνωμοδοτήσεις ανακοινώσεις και έγγραφα τους, πλήρη νομιμοποίηση στη στημένη «επιχείρηση» κυβέρνησης- ΥΕΝ- εφοπλιστών να τσακίσουν τις ισχύουσες ΣΣΕ σε όλες τις κατηγορίες πλοίων! Παρά ταύτα ότι στο  τρισέλιδο έγγραφο τους ομιλούν για τον επερχόμενο πλέον κίνδυνο από το νέο ΚΙΝΔ εξακολουθούν να επιμένουν στην συμμετοχή τους στο «κοινωνικό διάλογο» με εταίρους αυτούς (ΥΕΝ- εφοπλιστές) που σχεδιάζουν και επιχειρούν τον οριστικό θάνατο των ΣΣΕ!! Τα συμπεράσματα ανήκουν στην αλάνθαστη κρίση των Ναυτεργατών!   Η Διοίκηση της…
Μια απίστευτη τραγωδία συνέβη μέσα στο λιμάνι της Πάτμου την περασμένη Παρασκευή με αποτέλεσμα να χάσει την ζωή του ο Πλοίαρχος του ρυμουλκού Γιάννης Τρικοίλης 45 χρονών και πατέρας δυο ανήλικων παιδιών. Το δυστύχημα έγινε στις 10μ.μ την στιγμή κατά την οποία το ρυμουλκό συνέδραμε για την απόπλου του κρουαζιερόπλοιου. Στο ρυμουλκό ήταν δυο άτομα πλήρωμα, ο Πλοίαρχος και ο Μηχανικός. Όπως προκύπτει από αυτόπτες μάρτυρες το τεράστιο κρουαζιερόπλοιο παρέσυρε το ρυμουλκό και το οδήγησε στο βυθό σε χρόνο μηδέν! Ο Μηχανικός κατάφερε να πηδήξει αμέσως στη θάλασσα με αποτέλεσμα να σωθεί! Τον άτυχο καπετάνιο τον παρέσυρε το ρυμουλκό στο οποίο έμεινε εγκλωβισμένος όταν η θάλασσα  το «ρούφηξε» σε χρόνο ρεκόρ. Μεγάλο ερωτηματικό αποτελεί γιατί δεν υπήρχε στο πλοίο την ώρα του δυστυχήματος ο Ναύτης που προβλέπεται στην σύνθεση του ρυμουλκού «Ποθητός». Σύμφωνα με τεκμηριωμένη καταγγελία που δημοσιοποιήθηκε προκύπτει ότι στο συγκεκριμένο ρυμουλκό οι τεχνικές προδιαγραφές του ήταν εντελώς ανεπαρκείς…
Η μεγάλη επιτυχία της 24ωρης Παμπειραϊκής απεργίας των 5 Ναυτεργατικών Σωματείων δεν αποτελεί μόνο ένα σαφές μήνυμα του Ναυτεργατικού μας κόσμου προς κυβέρνηση – ΥΕΝ – εφοπλιστές αλλά και προς τις συμβιβασμένες ηγεσίες του μπλοκ του εργοδοτικού – κυβερνητικού συνδικαλισμού (ΠΝΟ) οι οποίοι, ενεργώντας κόντρα και ενάντια στα Ναυτεργατικά συμφέροντα και στην θέληση της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ναυτεργατών, προσπαθούν μέσα από κακοστημένους διαλόγους να δώσουν το άλλοθι που τα αφεντικά τους θέλουν για να υλοποιήσουν τους άθλιους – αντεργατικούς σχεδιασμούς! Σε αυτή την γραμμή της συναλλαγής, του κοινωνικού εταιρισμού και της υποταγής οι Ναυτεργάτες απέδειξαν για πολλοστή φορά ότι είναι απέναντι! Προειδοποιούμε τον Γ.Γ και την πλαστή «πλειοψηφία» της ΠΝΟ να μην τολμήσουν να «αγγίξουν» το παραμικρό από τα θεσπισμένα δικαιώματα που κατοχυρώνονται στον ΚΙΝΔ διότι θα έχουν να αντιμετωπίσουν την μαζική αντίδραση και οργή όλου του Ναυτεργατικού μας κόσμου! Δεν έχουν καμιά εξουσιοδότηση και συνδικαλιστική νομιμοποίηση να παζαρεύουν με…
Κανένας κάβος δεν έλυσε καμία προπέλα δεν κινήθηκε, καθολική ήταν η συμμετοχή των Ναυτεργατών στην 24ωρη απεργία σήμερα 25/10 στο λιμάνι του Πειραιά! Οι Ναυτεργάτες όλων των ειδικοτήτων έστειλαν ηχηρό μαζικό και προειδοποιητικό μήνυμα σε κυβέρνηση ΥΕΝ- εφοπλιστές αλλά και στην συμβιβασμένη πλειοψηφία της ΠΝΟ ότι δεν θα υποκύψουν στις απόπειρες τους να δημιουργήσουν τετελεσμένα μέσω των επιτροπών που σκαρώνουν και με τις οποίες επιχειρούν να υπονομεύσουν τις ΣΣΕ, τους όρους εργασίας και τα ελάχιστα θεσπισμένα δικαιώματα τους! Από τα ξημερώματα πολλές δεκάδες μέλη της ΠΕΝΕΝ μαζί και των άλλων Σωματείων (ΠΕΜΕΝ- ΠΕΑΘΕΝ- ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ- ΠΕΕΜΑΓΕΝ) έδωσαν δυναμικό – αγωνιστικό παρόν έξω από τα πλοία που είχαν πρωινή αναχώρηση! Μαζί με τις ομάδες περιφρούρησης στο λιμάνι βρέθηκαν εκπρόσωποι πολλών εργατικών Σωματείων, συνδικαλιστές, εργατικά σχήματα και συλλογικότητες από διάφορους εργασιακούς χώρους οι οποίοι έμπρακτα εξέφρασαν την αλληλεγγύη τους στους Ναυτεργάτες. Κανένα από τα προγραμματισμένα δρομολόγια δεν πραγματοποιήθηκε ενώ οι Ναυτιλιακές – Ακτοπλοϊκές…
 Δήλωση του Προέδρου της ΠΕΝΕΝ στο OPEN TV για την Παμπειραϊκή απεργία στις 25/10/2022
Ο λόγος γίνεται για το «SS AYRFIELD», το οποίο ναυπηγήθηκε το 1911 στην Μ. Βρετανία και είχε συνολικό μήκος 70 μέτρα. Το πλοίο στη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου πολέμου μετέφερε προμήθειες για τα Αμερικάνικα στρατεύματα στην περιοχή του Ειρηνικού ωκεανού. Αργότερα πουλήθηκε σε εφοπλιστική εταιρία και ήταν ενεργό σε διάφορες θάλασσες έως το 1972. Τότε μεταφέρθηκε στο αγκυροβόλιο του Homebush Bay της Αυστραλίας όπως μαζί με άλλα κουφάρια τέτοιων πλοίων αργοπέθαινε μέσα στην σκουριά και την εγκατάλειψη! Το πλοίο αυτό από το 1982 είναι το στολίδι στο κόλπο Homebush και αποτελεί την ατραξιόν της περιοχής αφού οι τοπικές αρχές το ζωντάνεψαν και το μετέτρεψαν σε ένα τεράστιο φυτόκηπο καλύπτοντας το με  πυκνή βλάστηση. Αυτή την περίοδο οι Αυστραλοί αποφάσισαν να αναζωογονήσουν τον κατεστραμμένο κόλπο από την βιομηχανική δραστηριότητα και από τότε το πλοίο είναι το πιο δημοφιλές αξιοθέατο της πόλης και μοιάζει με ένα θαύμα της φύσης και με μικρό…
Σάββατο, 22 Οκτωβρίου 2022 12:28

Νεκρώνει το λιμάνι του Πειραιά τη Τρίτη 25/10.

Γράφτηκε από τον
Γενικευμένο θα είναι το «μπλακ άουτ» στο λιμάνι του Πειραιά την επόμενη Τρίτη για 24 ώρες! Ήδη έχουν κηρύξει 24ωρη απεργία σε όλα τα πλοία τα Σωματεία ΠΕΝΕΝ- ΠΕΜΕΝ-ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ- ΠΕΑΘΕΝ και ΠΕΕΜΑΓΕΝ. Διεκδικούν την απόσυρση του σχεδίου για το νέο ΚΙΝΔ, ουσιαστικές αυξήσεις και υπογραφή ΣΣΕ, μέτρα για την ακρίβεια και την προστασία του εργατικού εισοδήματος. Το Συνδικάτο μετάλλου επίσης έχει αποφασίσει την συμμετοχή του με 24ωρη απεργία σε όλη την ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη απαιτώντας την λήψη μέτρων για την υγιεινή και ασφάλεια και την καθολική εφαρμογή της Σύμβασης! Το Σωματείο ΕΝΕΔΕΠ με την σειρά του κατέρχεται σε απεργία θέτοντας ως κεντρικά αιτήματα την εφαρμογή της ΣΣΕ, την ένταξη των λιμενεργατών στα ΒΑΕ, την λήψη μέτρων για την ασφάλεια των εργαζομένων ένα χρόνο μετά το τραγικό δυστύχημα που έγινε στην προβλήτα 2. Το Σωματείο Ναυτεργατών στα ρυμουλκά και ναυαγοσωστικά σκάφη πραγματοποιεί 24ωρη Πανελλαδική απεργία με κεντρικό αίτημα την ματαίωση της προσπάθειας…
    Συστηματικές καθημερινές και ουσιαστικές είναι οι επισκέψεις – περιοδείες που πραγματοποιούν εκπρόσωποι των 5 Ναυτεργατικών Σωματείων (ΠΕΝΕΝ, ΠΕΜΕΝ, ΠΕΑΘΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ΠΕΕΜΑΓΕΝ) στα καράβια της Ακτοπλοΐας και ευρύτερα σε όλα τα πλοία που είναι στη γεωγραφική έκταση του Πειραιά. Στις συσκέψεις αυτές γίνεται γόνιμος διάλογος σχετικά με τον σχεδιασμό των Σωματείων, υπάρχει ανταλλαγή απόψεων που αφορούν τους στόχους της απεργίας και επισημαίνεται ότι αυτή είναι το πρώτο βήμα στην οργάνωση της πάλης για την ανατροπή των αντιναυτεργατικών επιλογών κυβέρνησης- ΥΕΝ- εφοπλιστών. Η γραμμή και η απόφαση των Σωματείων έχουν τεράστια απήχηση και ανταπόκριση και έτσι διαμορφώνεται ένα θετικό- αγωνιστικό κλίμα που εγγυάται την καθολική συμμετοχή των Ναυτεργατών στη μάχη για την επιτυχία της απεργίας! Δείτε παρακάτω τις φωτογραφίες:   Πλοίο: Blue Galaxy Πλοίο: Blue Galaxy       Πλοίο: Blue Horizon       Πλοίο: Κνωσός Παλάς  Πλοίο: Κνωσός Παλάς 
Σελίδα 9 από 138
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή