Σήμερα: 09/02/2023

ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

Η Εγκύκλιος ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ Ο.Ν. & ΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΟΙΚΟΥ ΝΑΥΤΟΥ Ενημερώνουμε ότι το ποσό της έκτακτης Ενίσχυσης ορίστηκε στα 400 ευρώ τόσο για τους έγγαμους όσο και για τους άγαμους. Οι προϋποθέσεις και τα δικαιολογητικά: Δικαιούχοι των κατηγοριών έκτακτης οικονομικής ενίσχυσης λόγω εορτών των ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ 2022 είναι οι εργαζόμενοι ναυτικοί που εμπίπτουν σε μία από τις παρακάτω κατηγορίες: α) τουλάχιστον πέντε (5) χρόνια συνολική θαλάσσια υπηρεσία εκ της οποίας έντεκα (11) μήνες εντός της τριετίας από 25-12-2019 έως 25-12-2022 ή Έχει είκοσιτρεις (23) μήνες ολόκληρη θαλάσσια υπηρεσία εντός της πενταετίας από 25-12-2017 έως 25-12-2022. (τελευταία απόλυση εντός της περιόδου από 25-12-2020 έως 25-11-2022) β) Να έχει μεσολαβήσει από την τελευταία της απόλυση και μέχρι τα Χριστούγεννα 2022 (25-12-2022) χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο από (24) είκοσι τέσσερις μήνες, ούτε μικρότερο από (30) τριάντα ημέρες. (τελευταία απόλυση εντός της περιόδου από 25-12-2020 έως 25-11-2022) γ) Δεν έχουν εγγραφεί στους…
Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2022 10:09

ΠΕΝΕΝ - Καταδίκη της επίθεσης Τουρκίας σε Συρία και Ιράκ.

Γράφτηκε από τον
Καταδικάζουμε την στρατιωτική (αεροπορική) επίθεση που εξαπέλυσε η Τουρκία σε περιοχές Συρίας και Ιράκ  η οποία αποτελεί συνέχεια και κλιμάκωση με την κατοχή σε εδάφη των δυο αυτών χωρών. Η τούρκικη επιθετικότητα είναι αναπόσπαστο κομμάτι στην προώθηση της γεωστρατηγικής πολιτικής της έχοντας σε αυτή την σιωπηρή συγκατάθεση ΗΠΑ- Ε.Ε.- Ρωσίας. Εκφράζουμε την αμέριστη αλληλεγγύη μας στον κουρδικό λαό σε Συρία και Ιράκ.   Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ
Τρίτη, 22 Νοεμβρίου 2022 12:22

Ψηφίσματα Αλληλεγγύης της ΠΕΝΕΝ.

Γράφτηκε από τον
  Καταδικάζουμε την δίωξη εναντίον της Προέδρου της ΟΕΝΓΕ. Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ αποδοκιμάζει την άσκηση δίωξης ενάντια στην Πρόεδρο της ΟΕΝΓΕ με επίκληση του νόμου Χρυσοχοΐδη για τον περιορισμό των διαδηλώσεων, οδηγώντας την σε δίκη. Την περίοδο εκείνη πρωτοπόρα αγωνιστικά συνδικάτα του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα ανέδειξαν και οργάνωσαν διαμαρτυρίες (συγκεντρώσεις- διαδηλώσεις κλπ) τόσο μέσα στα νοσοκομεία όσο και στους δρόμους διεκδικώντας και παλεύοντας για την λήψη μέτρων ενίσχυσης των δημόσιων δομών υγείας, την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού στα νοσοκομεία, την επίταξη των ιδιωτικών μεγαλοκλινικών, την προστασία των εργαζομένων στους χώρους δουλειάς, τηρώντας σε όλες τις περιπτώσεις τα μέτρα προστασίας  για τη δημόσια υγεία. Η συμβολή της ΟΕΝΓΕ στους αγώνες αυτούς ήταν πολύ σημαντική. Η στοχοποίηση και η δίωξη της Προέδρου της Ομοσπονδίας είναι μέρος του κυβερνητικού αυταρχισμού για να χτυπηθεί το οργανωμένο και πρωτοπόρο τμήμα του Σ.Κ. Η προσπάθεια αυτή θα αποτύχει και αυτή τη φορά! Επιβάλλεται να εκφραστεί…
Το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρείται «αυξημένο ενδιαφέρον» του Γ.Γ. της ΠΝΟ για την πορθμειακή γραμμή Κέρκυρας- Ηγουμενίτσας- Λευκίμμης- Παξών. Οι συνεργάτες του διατυμπανίζουν και δείχνουν με πολλές επισκέψεις τους στην Κέρκυρα ότι «επενδύουν» στο τοπικό Σωματείο και σε πρόσωπα που αποτελούν τη Διοίκηση του για τη σύγχυση και την εδραίωση «καλών – αγαστών σχέσεων». Για αυτό θα μιλήσουμε προσεχώς… Σήμερα θα περιοριστούν σε τρία ζητήματα και στη στάση σε αυτά του Μ.Τ. τα οποία θέτουμε στην κρίση των Ναυτεργατών και των μελών του τοπικού Σωματείου Ναυτεργατών. -Στην διαπραγμάτευση για την ανανέωση της ΣΣΕ Πορθμείων 2020- 2022 ο «δημοκράτης» (Μ.Τ.) υπέγραψε φαρδιά – πλατιά μια επαΐσχυντη ΣΣΕ 3% για τρία χρόνια γεγονός που για πρώτη φορά συμβαίνει στο επίπεδο ΠΝΟ τα τελευταία 50 χρόνια!! Ερώτημα προς Μ.Τ., πήρε τη γνώμη των Ναυτεργατών της γραμμής για αυτή την απαράδεκτη απόφασή του; 'Ελαβε υπόψιν του στο ελάχιστο της θέσης της Διοίκησης του τοπικού…
Συνέντευξη εργαζομένων για τα αιτήματα τους. Το λιμάνι του Felixstowe  και οι  σιδηροδρομικές γραμμές είναι εταιρίες  εξαιρετικά κερδοφόρες. Αναλάβαμε εργασία στην εταιρεία για μια αξιοπρεπή αύξηση μισθών, η οποία είναι 100% αυτό που μας αξίζει. Τα μέσα ενημέρωσης πιστεύουν ότι πληρωνόμαστε καλά. Κάνουμε απαιτητική δουλειά, κάνουμε μια επικίνδυνη δουλειά, και στην πραγματικότητα είναι μια εξειδικευμένη δουλειά. Και τα μέσα ενημέρωσης που μας παρουσιάζουν ότι είμαστε υπερπληρωμένοι ή πολύ καλά πληρωμένοι. Λοιπόν, θα έπρεπε να είμαστε για τη δουλειά που κάνουμε. Και πόση δουλειά τους κάνουμε (βγάζουμε) για να βγάλουν εκατομμύρια και να μας δώσουν αυτό που πιστεύω ότι είναι τα φιστίκια. Δεν έχουν όλοι εδώ το ίδιο συμβόλαιο που έχουμε  εμείς και για το οποίο απεργούμε. Έτσι, το γεγονός ότι όλοι σε αυτόν τον χώρο εργασίας στέκονται μαζί μας, αυτό είναι που το κάνει εκπληκτικό. Kαι αυτό είναι που μας φέρνει κοντά γιατί αυτό χρειαζόμαστε Χρειαζόμαστε τη στήριξη για τους…
Οι Έλληνες εφοπλιστές φημίζονται (και η ζωή το επιβεβαιώνει καθημερινά) ότι στις business τους δεν έχουν κανένα ηθικό και πολιτικό κώδικα και είναι πρώτοι σε διεθνή κλίμακα που τρέχουν εκεί που βρίσκουν τα μεγαλύτερα κέρδη! Μπροστά στο κυνήγι του υπερκέρδους και των επιχειρηματικών ευκαιριών τον αποκαλούμενο «πατριωτισμό» τους τον στέλνουν στο πυρ το εξώτερο! Μια νέα αποκάλυψη φέρνουμε σήμερα στη δημοσιότητα που αποδεικνύει τον αδίστακτο προσανατολισμό τους στη διεθνή ναυτιλιακή σκακιέρα!  Όπως είναι γνωστό διεθνείς οργανισμοί αλλά και μεγάλος αριθμός χωρών έχουν επιβάλει εμπάργκο στο ρώσικο πετρέλαιο, ενώ η  πλήρης απαγόρευση της μεταφοράς είναι και στην ατζέντα των οργάνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης χωρίς ωστόσο έως σήμερα να έχει ληφθεί  απόφαση αφού Ελλάδα- Κύπρος- Μάλτα έχουν βάλει βέτο! Το ίδιο ακριβώς ισχύει για την μεταφορά άλλων εμπορευμάτων (εκτός σιτηρών)… Οι πιέσεις για τον πρωταγωνιστικό ρόλο των Ελλήνων εφοπλιστών στην μεταφορά ρωσικού πετρελαίου έχει δημιουργήσει ένα βαρύ και αρνητικό κλίμα διεθνώς αλλά…
Στις 3 Νοέμβρη 2022 με απόφαση του ΔΣ, κλιμάκιο της ΠΕΝΕΝ πραγματοποίησε αιφνιδιαστικό ταξίδι στο πλοίο «Διονύσιος Σολωμός» (εν πλω) προκειμένου να καταγράψει ιδίοις όμμασι και σε πραγματικό χρόνο τις συνθήκες εργασίας, τα ωράρια και την ανάπαυση  των συναδέλφων Ναυτεργατών. Το προγραμματισμένο δρομολόγιο περί των 31 ωρών διάρκειας έχει αφετηρία το λιμάνι του Πειραιά τελικό προορισμό την Θήρα με οκτώ ενδιάμεσα λιμάνια των Κυκλάδων και επιστροφή. «Πειραιάς, Κύθνος, Σέριφος, Σίφνος, Μήλος, Κίμωλος, Φολέγανδρος, Σίκινος, Ίος, Σαντορίνη». Σαντορίνη, Ίος, Σίκινος, Φολέγανδρος, Κίμωλος, Μήλος, Σίφνος, Σέριφος, Κύθνος, Πειραιάς. Από την ώρα της αναχώρησης από τον Πειραιά στις 15:00 μέχρι την άφιξη στο λιμάνι προορισμού την Σαντορίνη που λόγω αυξημένης κίνησης έγινε με 1,5 ώρα καθυστέρηση αντί για 03:30- 05:00 καταγράφηκαν όλες οι κινήσεις της εργασίας των Ναυτεργατών που συμμετείχαν στην φόρτωση – εκφόρτωση, πρόσδεσή και απόδεση του πλοίου! Γνωρίζοντας εκ των προτέρων των αριθμό των μελών του πληρώματος καταστρώματος διαπιστώθηκε πως σε…
Σύμφωνα με καταγγελία μελών μας στην πορθμειακή δρομολογιακή γραμμή Κέρκυρα – Ηγουμενίτσα Παξών διαπιστώνεται ότι γίνεται παρακράτηση από μισθούς πληρώματος του καταστρώματος για ζημιές οι οποίες γίνονται κατά τη διάρκεια φορτωεκφόρτωσης των οχημάτων. Θεωρούμε ότι η ενέργεια αυτή δεν έχει καμία απολύτως νομιμοποίηση, και ούτε προβλέπεται στην ισχύουσα ΣΣΕ. Εφιστούμε την προσοχή των αρμοδίων λιμενικών αρχών και ζητούμε την άμεση παρέμβαση τους ώστε να σταματήσει οποιαδήποτε τέτοια παράτυπη ενέργεια από πλοιοκτήτριες εταιρίες. Καλούμε τα μέλη μας για οποιαδήποτε τέτοια κίνηση να ενημερώνουν την ένωση μας ώστε να παρεμβαίνει και ν’ ακυρώνει τις αυθαιρεσίες της πλοιοκτησίας. Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ
Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2022 12:06

ΠΕΝΕΝ - ΠΣΣ-ΝΑΤ Καταθέσεις στεφανιών στο Πολυτεχνείο

Γράφτηκε από τον
Αντιπροσωπείες των Διοικήσεων της ΠΕΝΕΝ και του ΠΣΣ-ΝΑΤ κατέθεσαν σήμερα στον χώρο του Πολυτεχνείου στεφάνια προς τιμή των αγωνιστών της εξέγερσης του Πολυτεχνείου που έπεσαν θύματα της φασιστικής χούντας των Συνταγματαρχών.
Δόθηκαν προχθές στη δημοσιότητα τα στοιχεία της Eurostat για το 2021 που αφορούν την επιβατική και εμπορευματική κίνηση των ευρωπαϊκών λιμανιών. Από αυτά τα στοιχεία προκύπτει μερική ανάκαμψη στην επιβατική κίνηση των ευρωπαϊκών λιμανιών καταγράφει για το 2021 η Eurostat, έπειτα από τη συμαντική μείωση κατά 45% στον αριθμό επιβατών το 2020 εξαιτίας της πανδημίας. Συγκεκριμένα, σε σύγκριση με το 2020, ο αριθμός των επιβατών αυξήθηκε κατά 16%, φτάνοντας τα 267,9 εκατομμύρια από 230 εκατομμύρια το 2020. Βέβαια, αυτός ο αριθμός εξακολουθεί να είναι σημαντικά χαμηλότερος από τα επίπεδα πριν από την πανδημία (-36% το 2021 σε σύγκριση με το 2019), όταν τα λιμάνια της ΕΕ κατέγραψαν 418 εκατομμύρια επιβάτες. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το λιμάνι της Μεσίνας στην Ιταλία παραμένει στην κορυφή των επιβατικών λιμανιών της ΕΕ για το 2021, με 8,3 εκατομμύρια επιβάτες. Στη συνέχεια το λιμάνι του Ρέτζιο Ντι Καλάμπρια κατέγραψε 8,1 εκατομμύρια επιβάτες και τρία ελληνικά…
Σελίδα 7 από 138
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή