Σήμερα: 03/03/2021
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
14/Ιαν/2021 Γράφτηκε από τον
Αθήνα, 12 Ιανουαρίου 2021 ΕΡΩΤΗΣΗ Προς: τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θέμα: «ΠΕΝΕΝ: Κρούσματα covid-19 στο πλήρωμα του Ε/Γ- Ο/Γ πλοίου ΚΥΔΩΝ της ANEK LINES» Η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ) με Δελτίο Τύπου στις 12 Ιανουαρίου 2021 καταγγέλλει κρούσματα covid-19 στο πλήρωμα του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου ΚΥΔΨΝ της ANEKLINES και την ίδια στιγμή ζητά κυβερνητική παρέμβαση για την προστασία τόσο της υγείας του πληρώματος όσο και των εργασιακών του δικαιωμάτων μετά και την αλλαγή σημαίας και την επικείμενη αντικατάσταση των Ελλήνων ναυτικών από χαμηλόμισθους Φιλιππινέζους. Συγκεκριμένα αναφέρεται: «Σύμφωνα με πληροφορίες μας, σε υγειονομικό έλεγχο που έγινε προχθές στο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο ΚΥΔΩΝ της ναυτιλιακής εταιρείας ΑΝΕΚ LINES πιστοποιήθηκαν 8 κρούσματα με covid-19 τα οποία είναι μέλη του πληρώματος του ανωτέρω πλοίου και τα οποία ελέγχθηκαν αφού παρουσίασαν σχετικά συμπτώματα. Στην συνέχεια θα ελεγχθούν και τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος για τα οποία αναμένεται να έχουν βγει τα αποτελέσματα των…
13/Ιαν/2021 Γράφτηκε από τον
Επιφυλακτικότητα και φόβοι για τρίτο κύμα της πανδημίας Φοβίζει το ενδεχόμενο ενός τρίτου κύματος της πανδημίας υψηλόβαθμα στελέχη του τομέα της κρουαζιέρας, που φαίνεται να εναποθέτουν τώρα τις ελπίδες τους στην αποτελεσματικότητα και ταχύτητα των εμβολιασμών. Σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία η Princess Cruises παρέτεινε μέχρι και τις 14 Μαΐου 2021 την αναστολή των προγραμμάτων της συνεχίζοντας το “Framework for Conditional Sailing Order” του US CDC. Αντίστοιχα η AIDA Cruises «βλέπει» πέρα από τον Μάρτιο όπως επίσης και η Holland America Line μετά τον Απρίλιο. Η «εικόνα» δεν φαίνεται να ξεκαθαρίζει με τα lockdown να εξακολουθούν να αποτελούν πηγή προβληματισμού καθώς μέχρι τα μέσα του 2021 το μόνο ρεαλιστικό σενάριο είναι οι εκτέλεση κυκλικών πλοών χωρίς στα ενδιάμεσα λιμάνια να γίνεται από-επιβίβαση των επιβατών. Στο μεταξύ για διάλυση οδηγούνται τα κρουαζιερόπλοια Satoshi, Marco Polo, Ocean Dream, Grand Celebration και Costa Victoria ΠΗΓΗ: portnet.gr
12/Ιαν/2021 Γράφτηκε από τον
Η Capital Ship Management Corp. επιβεβαίωσε με ανακοίνωσή της ότι τα τέσσερα μέλη πληρώματος που είχαν απαχθεί από το υπό διαχείριση δεξαμενόπλοιό της Agisilaos αφέθηκαν σήμερα ελεύθεροι. Υπενθυμίζεται ότι το περιστατικό συνέβη στις 29 Νοεμβρίου 2020. Και τα τέσσερα μέλη είναι ασφαλή και υποβάλλονται σε ιατρικές εξετάσεις, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας. Φωτό: capitalship.gr πηγη; naftikachronika.gr
11/Ιαν/2021 Γράφτηκε από τον
Προσωρινή αναστολή της εισόδου αλλοδαπών ναυτικών από 21 μεγάλες ναυτιλιακές χώρες μέχρι τις 15 Ιανουαρίου ανακοίνωσαν οι Φιλιππίνες σε μία προσπάθεια ανάσχεσης της πανδημίας και ιδιαίτερα της εξάπλωσης των μεταλλαγμένων στελεχών της. Οι απαγορευμένες χώρες για είσοδο ναυτικών τους περιλαμβάνουν τη Δανία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Χονγκ Κονγκ, την Ιαπωνία, τη Σιγκαπούρη, τη Νότια Κορέα, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, την Αυστραλία, τον Καναδά, την Ισλανδία, την Ιρλανδία, το Ισραήλ, την Ιταλία, το Λίβανο, τις Κάτω Χώρες, τη Νότια Αφρική, την Ισπανία, τη Σουηδία και την Ελβετία. Σύμφωνα με το ναυτιλιακό πρακτορείο GAC, οι χώρες που ενισχύουν τους περιορισμούς τους περιλαμβάνουν τις Φιλιππίνες, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα, τη Γαλλία, τη Σιγκαπούρη, τη Ρωσία, την Ινδονησία και τον Μαυρίκιο. Φιλιππινέζοι ναυτικοί που προέρχονται από τις απαγορευμένες χώρες αντιμετωπίζουν επίσης παρόμοιους περιορισμούς. Θα τους επιτραπεί να αποβιβαστούν στο λιμάνι της Μανίλα εάν έχουν αρνητική δοκιμή coronavirus και μεταφέρονται από τους…
05/Ιαν/2021 Γράφτηκε από τον
Μηχανική βλάβη σε μία από τις δύο κύριες μηχανές του, παρουσίασε το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «AQUA BLUE», κατά την εκτέλεση του προγραμματισμένου του δρομολογίου από την Καβάλα. Το πλοίο με 17 επιβάτες και 45 άτομα πλήρωμα, πλέει προς το λιμάνι της Μύρινας με τη χρήση της δεξιάς κύριας μηχανής και δεν έχει αιτηθεί συνδρομή. Ο καιρός στη θαλάσσια περιοχή είναι καλός, ενώ πνέουν άνεμοι νότιοι 4 μποφόρ. Το πλοίο είχε αναχωρήσει από την Καβάλα για τη Μύρινα Λήμνου-Αγ.Ευστράτιο και με τελικό προορισμό το Λαύριο. Το «AQUA BLUE» που αναμένεται να καταπλεύσει στη Μύρινα περίπου στις 11:30 το βράδυ αντί τις 8.00 που ήταν προγραμματισμένο, αναμένεται να επιθεωρηθεί από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα για το αν μπορεί να συνεχίσει το προγραμματισμένο δρομολόγιό του. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - e-nautilia.gr
04/Ιαν/2021 Γράφτηκε από τον
πηγη: e-nautilia.gr
31/Δεκ/2020 Γράφτηκε από τον
Και όμως τα λιμάνια άντεξαν τα ισχυρά κύματα της πανδημίας που εξακολουθεί να ταλαιπωρεί την ανθρωπότητα. Τα στοιχεία μετά το πρώτο κύμα της πανδημίας δείχνουν ότι η επακόλουθη επιστροφή των εξαγωγών προκάλεσε νέα κρίση συμφόρησης σε λιμένες σε όλο τον κόσμο, ιδίως στην Ινδία, αλλά και επιστροφή σε σχεδόν προ-πανδημίας επίπεδα όγκου. Ορισμένα μεγάλα λιμάνια στις ΗΠΑ, όπως το Λος Άντζελες και το Λονγκ Μπιτς, έχουν δει ρεκόρ μηνιαίας απόδοσης προς το τέλος του 2020. Τα Κινεζικά λιμάνια που δέχθηκαν πρώτα τα κύματα της πανδημίας συνέχισαν σε μεγάλο βαθμό να ανακάμπτουν με μια οριακή ετήσια αύξηση 0,8% στην απόδοση teu. Σύμφωνα με στοιχεία του Ningbo Shipping Exchange τα Κινεζικά λιμάνια είχαν διαφορετική «τύχη» τους πρώτους 10 μήνες του 2020 και μόνο δύο είδαν πτώση στην απόδοση.Το λιμάνι με τις χειρότερες επιδόσεις ήταν το Dalian, το οποίο είδε την απόδοση σε TEU’s να μειώνεται κατά 39,6% μεταξύ Ιανουαρίου και Νοεμβρίου 2020…
30/Δεκ/2020 Γράφτηκε από τον
Από Βασίλης Κατσιαούνης Τραγωδία στον Αρκτικό Κύκλο: Ένα πλοίο ξεκίνησε να βυθίζεται από το πολύ το χιόνι με αποτέλεσμα να βρίσκεται σε κίνδυνο το πλήρωμα ενώ δύο επέζησαν αφού έφυγαν από εκεί. Συγκεκριμένα το πλοίο Onega βυθίστηκε το πρωί της Δευτέρας 28 Δεκεμβρίου στη Θάλασσα Μπάρεντς ενώ σύμφωνα με τα ρωσικά μέσα αυτό έγινε «εξαιτίας του βάρους του χιονιού». Όμως δύο άντρες σώθηκαν σαν από θαύμα από τα παγωμένα νερά του Αρκτικού Κύκλου, όσο οι ελπίδες για τους άλλους 17 του πληρώματος εξανεμίζονται. Τραγωδία στον Αρκτικό Κύκλο: Συνεχίζονται οι προσπάθειες για να σωθεί το πλήρωμα Ειδικότερα συνεχίζονται οι σωστικές προσπάθειες για τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος του αλιευτικού σκάφους, την ίδια ώρα που οι ρωσικές αρχές ερευνούν και για τυχόν εγκληματικές ενέργειες. Ο 40χρονος Vladislav Butorin και ο 30χρονος Ruslan Katyukhin σώθηκαν από τα παγωμένα νερά, με τη θερμοκρασία να έχει πέσει στους -22 βαθμούς Κελσίου. Οι αρχές θεωρούν πως…
29/Δεκ/2020 Γράφτηκε από τον
Το Φ/Γ Δύστος ήταν ελληνικό εμπορικό φορτηγό τύπου Bulk Carrier, νηολογημένο στο νηολόγιο Πειραιώς με αριθμό Ν.Π. 8204.Είχε μήκος 100 μέτρων και ολική χωρητικότητα 4.045 κόρων (2.205 κόρων καθαρής χωρητικότητας) και μεταφορική ικανότητα 5.600 τόνων. Το πλοίο είχε ναυπηγηθεί το 1970 με το όνομα Mina Entrego και στην συνέχεια χρονοναυλώθηκε από την ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ για να μεταφέρει χύμα τσιμέντο. Σύντομο ιστορικό Στις 26 Δεκεμβρίου του 1996, επομένη των Χριστουγέννων και περί ώρα 14.00, το Φ/Γ ΔΥΣΤΟΣ, με Πλοίαρχο τον Ιωάννη Τσιτσιρίκη και με πλήρωμα 21 Έλληνες ναυτικούς, απέπλευσε από τις εγκαταστάσεις ΑΓΕΤ-Ηρακλής Βόλου, έμφορτο, με 5.300 περίπου τόνους τσιμέντο, με προορισμό τις εγκαταστάσεις λιμένος Δραπετσώνας στον Πειραιά. Λόγω όμως των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν, γύρω στις 18.00, προσέγγισε σε νότιο όρμο της Σκιαθου. Παραμένοντας εκεί δύο ημέρες – μέχρι τη τραγική 29 Δεκεμβρίου – και συνεχιζομένων των ΒΑ. θυελλωδών ανέμων και κατάστασης θαλάσσης τρικυμιώδης ο Πλοίαρχος αποφάσισε πιθανώς και…
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή