Σήμερα: 18/11/2017
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
26/Φεβ/2015 Γράφτηκε από
Ποιος εγκρίνει τα δρομολόγια του Αργοσαρωνικού; Ποιος ή ποιοι τα Αλλάζουν συνεχώς, για να εξυπηρετούν τις εταιρείες, που ανταγωνίζονται η μία την άλλη; Ποιος επιτρέπει να εργάζονται 14 ή 15 ή 17 ώρες οι ναυτεργάτες; Υπάρχει νομοθεσία, την τηρεί κανείς; Κάθε μέρα γινόμαστε αποδέκτες καταγγελιών για τα φέρι-μπώτ του Αργοσαρωνικού. Και το υπουργείο Ναυτιλίας και οι υπηρεσίες του ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ προκλητικότατα! Ως πότε;;; Πόπη Χριστοδουλίδου πηγη: peiratikoreportaz.blogspot.gr
24/Φεβ/2015 Γράφτηκε από
Η πρόσφατη αιματηρή πειρατική επίθεση στο ελληνόκτητο με σημαία Μάλτας δεξαμενόπλοιο «Kalamos» να έχει πυροδοτήσει ένα νέο γύρο συνομιλιών και προβληματισμών στη ναυτιλιακή κοινότητα για την κλιμάκωση της απειλής της πειρατείας στη Δυτική Αφρική και τις πιθανές επιπτώσεις της, ωστόσο στοιχεία του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) δείχνουν ότι ο κίνδυνος για τα εμπορικά πλοία παραμονεύει σε πολλά σημεία του πλανήτη. Είναι χαρακτηριστικό ότι από επίσημη έκθεση του ΙΜΟ, που είναι όργανο του ΟΗΕ, ότι 2 ελληνικά πλοία και 5 ελληνόκτητα υπό ξένη σημαία, δέχτηκαν, τον περασμένο Νοέμβριο, πειρατικές επιθέσεις σε διάφορα σημεία, οι οποίες- σημειωτέον- ουδέποτε ανακοινώθηκαν από τις ελληνικές αρχές…. Είναι σαφές, όμως, ότι η πειρατική επίθεση στο «Kalamos», που έγινε το βράδυ της 3ης Φεβρουαρίου, σε εγκαταστάσεις πετρελαιοειδών, κοντά στο Μπόνυ της Νιγηρίας και στοίχισε την ζωή στον Έλληνα υποπλοίαρχο ενώ αγνοούνται τρεις ναυτικοί, οι οποίοι κρατούνται ως όμηροι από τους πειρατές, διαμορφώνει νέα δεδομένα. Πηγές, που ασχολούνται…
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή