Σήμερα: 17/01/2018
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
26/Φεβ/2015 Γράφτηκε από
Άρχισε εκ νέου στο τριμελές εφετείο Πειραιά, η δίκη για το ναυάγιο του κρουαζιερόπλοιου Sea Diamond το 2007 στη θαλάσσια περιοχή της Καλντέρας στη Σαντορίνη, καθώς το ποινικό τμήμα του Αρείου Πάγου, στο οποίο προσέφυγαν ο πλοίαρχος, ο ανθυποπλοίαρχος και ο γενικός διευθυντής επιχειρήσεων του στόλου της εταιρείας «core marine limited», που είχε τη διαχείριση του πλοίου, αναίρεσε εν μέρει την εφετειακή απόφαση για τους τρεις αυτούς κατηγορουμένους, οι οποίοι είναι οι μόνοι που είχαν κριθεί ένοχοι. Σύμφωνα με την απόφαση του Αρείου Πάγου, τα τρία αυτά άτομα που καταδικάστηκαν για πλημμελήματα, παραπέμπονται να δικαστούν εκ νέου από το εφετείο Πειραιά, ως εξής: Για το θέμα της ρύπανσης, ο Άρειος Πάγος αναφέρει, ότι ενώ το εφετείο έκρινε, πως είχε προκληθεί σοβαρή ρύπανση, δεν αιτιολόγησε την κρίση αυτή, σε σχέση με τις εκθέσεις του ΕΛΚΕΘΕ, που ανέφεραν, ότι δεν υπήρχαν επιπτώσεις από το ναυάγιο στο θαλάσσιο οικοσύστημα της Σαντορίνης. Επίσης, δεν…
26/Φεβ/2015 Γράφτηκε από
Εντείνονται οι έλεγχοι από την ΠΕΝΕΝ σε πλοία προκειμένου να εντοπιστούν φαινόμενα απλήρωτων ναυτικών η οποία θα κλιμακώσει τις κινητοποιήσεις εάν συνεχιστεί η ολιγωρία από ΥΝΑ και εταιρείες | Συντάκτης: Χριστίνα Παπασταθοπούλου Αντιμέτωπος με μια πολύ δύσκολη υπόθεση -την πρώτη από τότε που ανέλαβε καθήκοντα αναπληρωτή υπουργού Ναυτιλίας- βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες ο Θοδωρής Δρίτσας, καθώς το φαινόμενο της απλήρωτης ναυτικής εργασίας στην ακτοπλοΐα λαμβάνει πλέον ανεξέλεγκτες διαστάσεις και ο αναπληρωτής υπουργός καλείται γρήγορα να βρει λύσεις. Η διοίκηση του ναυτεργατικού σωματείου της Πανελλήνιας Ενωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ) δηλώνει αποφασισμένη να συνεχίσει και εντείνει αυτή την εβδομάδα τους ελέγχους στα πλοία και, όπου εντοπίζεται απλήρωτο πλήρωμα, θα προχωρά σε επισχέσεις. Προειδοποιεί, δε, ότι εάν οι εμπλεκόμενες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας και οι διοικήσεις των ακτοπλοϊκών εταιρειών εξακολουθήσουν την ολιγωρία που παρατηρείται μέχρι σήμερα, θα κλιμακώσουν τον αγώνα τους. Ηδη, σε επισχέσεις βρίσκονται πληρώματα τριών πλοίων της ΝΕΛ («Aqua Spirit»,…
26/Φεβ/2015 Γράφτηκε από
Ποιος εγκρίνει τα δρομολόγια του Αργοσαρωνικού; Ποιος ή ποιοι τα Αλλάζουν συνεχώς, για να εξυπηρετούν τις εταιρείες, που ανταγωνίζονται η μία την άλλη; Ποιος επιτρέπει να εργάζονται 14 ή 15 ή 17 ώρες οι ναυτεργάτες; Υπάρχει νομοθεσία, την τηρεί κανείς; Κάθε μέρα γινόμαστε αποδέκτες καταγγελιών για τα φέρι-μπώτ του Αργοσαρωνικού. Και το υπουργείο Ναυτιλίας και οι υπηρεσίες του ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ προκλητικότατα! Ως πότε;;; Πόπη Χριστοδουλίδου πηγη: peiratikoreportaz.blogspot.gr
24/Φεβ/2015 Γράφτηκε από
Η πρόσφατη αιματηρή πειρατική επίθεση στο ελληνόκτητο με σημαία Μάλτας δεξαμενόπλοιο «Kalamos» να έχει πυροδοτήσει ένα νέο γύρο συνομιλιών και προβληματισμών στη ναυτιλιακή κοινότητα για την κλιμάκωση της απειλής της πειρατείας στη Δυτική Αφρική και τις πιθανές επιπτώσεις της, ωστόσο στοιχεία του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) δείχνουν ότι ο κίνδυνος για τα εμπορικά πλοία παραμονεύει σε πολλά σημεία του πλανήτη. Είναι χαρακτηριστικό ότι από επίσημη έκθεση του ΙΜΟ, που είναι όργανο του ΟΗΕ, ότι 2 ελληνικά πλοία και 5 ελληνόκτητα υπό ξένη σημαία, δέχτηκαν, τον περασμένο Νοέμβριο, πειρατικές επιθέσεις σε διάφορα σημεία, οι οποίες- σημειωτέον- ουδέποτε ανακοινώθηκαν από τις ελληνικές αρχές…. Είναι σαφές, όμως, ότι η πειρατική επίθεση στο «Kalamos», που έγινε το βράδυ της 3ης Φεβρουαρίου, σε εγκαταστάσεις πετρελαιοειδών, κοντά στο Μπόνυ της Νιγηρίας και στοίχισε την ζωή στον Έλληνα υποπλοίαρχο ενώ αγνοούνται τρεις ναυτικοί, οι οποίοι κρατούνται ως όμηροι από τους πειρατές, διαμορφώνει νέα δεδομένα. Πηγές, που ασχολούνται…
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή