Σήμερα: 16/10/2019
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
04/Ιουλ/2019 Γράφτηκε από
Στην αύξηση των ναύλων κατά $36/TEU για τα πλοία που κατευθύνονται στην Μέση Ανατολή προχώρησε η CMA CGM. Ο γαλλικός κολοσσός προέβη σε αυτή την απόφαση εξαιτίας των αυξημένων ασφαλίστρων λόγω των πρόσφατων γεγονότων στα Στενά του Ορμούζ και αφορά πλοία από και προς Ομάν, Η.Α.Ε., Κατάρ, Μπαχρέιν, Σαουδική Αραβία, Κουβέιτ και Ιράκ. Την ίδια τιμολογιακή πολιτική εφάρμοσε και η X-Press Feeders η οποία ενημέρωσε τους ναυλωτές για επιπλέον χρεώσεις των φορτίων πλοίων που πλέουν στην Μέση Ανατολή, ενώ θεωρείται ότι και άλλες liner εταιρείες θα εφαρμόσουν παρόμοια τακτική. Από την πλευρά της και η ιαπωνική NYK, στις ro-ro μεταφορές στην περιοχή των Στενών του Ορμούζ και στον Κόλπο του Ομάν, προχωρά σε επιβολή επιπλέον χρέωσης $2,80 αρχής γενομένης από 24 Ιουλίου. Αναλυτές επισημαίνουν ότι σε περίπτωση που οι επιπλέον χρεώσεις στους ναύλους για ορισμένα λιμάνια διατηρηθούν για μακρό χρονικό διάστημα, τότε είναι πιθανόν να ωφελήσουν άλλους λιμένες στην γύρω…
03/Ιουλ/2019 Γράφτηκε από
Στα χέρια των κατοχικών αρχών βρέθηκε για μερικές ώρες αλιευτικό σκάφος που ψάρευε στον κόλπο Αμμοχώστου. Γύρω στις 14:00 το απόγευμα ακταιωρός του τουρκικού στρατού προσέγγισε αλιευτικό σκάφος, το οποίο ψάρευε ανοικτά του κόλπου Αμμοχώστου και το οδήγησε προς το κατεχόμενο λιμάνι της πόλης. Όπως πληροφορούμαστε, στο αλιευτικό σκάφος επέβαιναν 4 ή 5 άτομα. Λίγη ώρα μετά, οι κατοχικές αρχές απομάκρυναν το σκάφος σε 12 ναυτικά μίλια από το κατεχόμενο λιμάνι της Αμμοχώστου και στη συνέχεια το άφησαν ελεύθερο χωρίς να προβούν σε συλλήψεις. Την σχετική πληροφορία επιβεβαίωσε και η κυπριακή Αστυνομία. Σύμφωνα με έγκυρες δημοσιογραφικές πηγές, πληροφορίες αναφέρουν ότι την απαγωγή του σκάφους αντιλήφθηκαν Ελληνοκύπριοι ιδιοκτήτες σκαφών στην περιοχή, οι οποίοι ήταν και αυτοί που ενημέρωσαν τις Αρχές για το περιστατικό. Το σημείο όπου προσεγγίστηκε το αλιευτικό σκάφος: ΠΗΓΗ: iskra.gr
02/Ιουλ/2019 Γράφτηκε από
Σε κατ’οίκον περιορισμό παραμένει η πλοιάρχος του γερμανικού σκάφους διάσωσης Sea-Watch, Κάρολα Ράκετε, τουλάχιστον μέχρι την Τρίτη για οπότε το δικαστήριο της πόλης Αγκριτζέντο ανέβαλε την έκδοση της απόφασής του, εν μέσω έντασης μεταξύ Ρώμης και Βερολίνου για την τύχη της και μετά το κύμα αντιδράσεων με αίτημα την απελευθέρωσή της. Τα ξημερώματα του Σαββάτου, έπειτα από πάνω από δύο εβδομάδες παραμονής του γερμανικού σκάφους διάσωσης Sea-Watch 3 μεσοπέλαγα, 31χρονη αψήφησε την απαγόρευση των ιταλικών αρχών, προσέγγιζε και έδεσε στο λιμάνι της Λαμπεντούζα μεταφέροντας 40 μετανάστες που είχε διασώσει στη Μεσόγειο. Η ίδια εμφανίστηκε το απόγευμα στο δικαστήριο Αγκριτζέντο και σύμφωνα έναν από τους δικηγόρους της σκόπευε να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις των δικαστών. Η σημερινή ακροαματική διαδικασία στο Αγκριτζέντο αποσκοπούσε να αποφασίσει το δικαστήριο για το αν θα συνέχιζε την επιβολή του κατ’οίκον περιορισμό της καθώς η έρευνα για την υπόθεση συνεχίζεται. Η Ράκετε κινδυνεύει με ποινή κάθειρξης…
01/Ιουλ/2019 Γράφτηκε από
Στα νερά του Αιγαίου ο βόθρος του σκάφους Μπροστά στα μάτια κατοίκων και τουριστών, γιοτ στη Σαντορίνη άδειασε τον βόθρο του σκάφους. Το περιστατικό συνέβη στο Παλιό Λιμάνι της Σαντορίνης στα Φηρά. Ο φωτογραφικός φακός «συνέλαβε» τους υπευθύνους του εντυπωσιακού σκάφους να αδειάζουν τα λύματα στο λιμάνι, μία «ανάσα» από τις ακτές. Για την ιστορία, τα σκάφη έως 9-10 μέτρα δεν έχουν καν βόθρους ενώ πολλοί επιλέγουν να αδειάζουν τα λύματα στα ανοιχτά αφού ελάχιστα λιμάνια διαθέτουν υποδομές. «Τον τσακώσαμε το βρωμιάρη» αναφέρει η ανάρτηση στο Facebook του Topmelody Fm Santorini Islands που ανέβασε τις επίμαχες φωτογραφίες με το mega yacht να αδειάζει τα λύματα σε ένα από τα τουριστικότερα μέρη της Σαντορίνης. ΠΗΓΗ: newsbomb.gr
28/Ιουν/2019 Γράφτηκε από
Νέα μελέτη για την ατμοσφαιρική μόλυνση με οξείδιο του θείου από τα κρουαζιερόπλοια έρχεται να καταδείξει τα μεγάλα περιβαλλοντικά προβλήματα που υπάρχουν, με τις πλωτές πολιτείες να θέτουν σε κίνδυνο την υγεία εκατομμυρίων κατοίκων «διάσημων» τουριστικών λιμανιών. Η ΕΕ εκτιμά ότι περίπου 50.000 άνθρωποι χάνουν κάθε χρόνο τις ζωές τους από τα καυσαέρια που εκπέμπουν γενικώς τα πλοία. Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Transport and Enviroment που δημοσιεύθηκε στις 4 Ιουνίου 2019, τα κρουαζιερόπλοια που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη μολύνουν πολλαπλά την ατμόσφαιρα με θείο από ό,τι όλα τα ιχ αυτοκίνητα. της γηραιάς ηπείρου. Επισημαίνεται στην ανάλυση-έρευνα ότι υπάρχουν εταιρείες κολοσσοί της κρουαζιέρας τα πλοία των οποίων εκπέμπουν από τέσσερις έως 10 φορές περισσότερο θείο στην ατμόσφαιρα από ό,τι όλα τα ιχ αυτοκίνητα της Ευρώπης ο αριθμός των οποίων ανερχόταν στα 260 εκατομμύρια με βάση τα στοιχεία του 2017. Η Ισπανία, η Ιταλία, η Ελλάδα και από κοντά…
27/Ιουν/2019 Γράφτηκε από
10 ΧΡΟΝΙΑ PEIRATIKOI REPORTAZ~ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΦΩΤΗ ΚΟΥΒΕΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ, ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ «ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΩΝ ΚΕΣΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ»; ΔΗΛΑΔΗ, «ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ ΕΞΩ ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ; ΚΑΙ ΑΝ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΙΣΧΥΕΙ, ΤΙ ΠΡΑΤΤΟΥΝ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΑΣ ΚΥΡΙΟΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ; Πόπη Χριστοδουλίδου πηγη: peiratikoreportaz.blogspot.com
26/Ιουν/2019 Γράφτηκε από
Μείωση των καθαρών κερδών του κατέγραψε ο όμιλος κρουαζιέρας Carnival Corporation κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2019, που ολοκληρώθηκε στις 31 Μαΐου 2019, παρά το γεγονός ότι τα συνολικά έσοδα του ομίλου σημείωσαν αύξηση την ίδια περίοδο. Συγκεκριμένα τα κέρδη του ομίλου ανήλθαν σε $451 εκατ., συγκριτικά με τα $561 εκατ. το δεύτερο τρίμηνο του 2018. Τα συνολικά έσοδα της Carnival Corp. για το δεύτερο τρίμηνο του 2019 άγγιξαν τα $4,8 δις. Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα, ο κ. Arnold Donald, πρόεδρος και CEO της Carnival Corp., τόνισε ότι η αύξηση της επιβατικής κίνησης καθώς και των εξόδων των επιβατών κρουαζιέρας ενόσω βρίσκονται εν πλω αντιστάθμισαν το αυξημένο κόστος των καυσίμων. Επίσης, ο κ. Donald αναφέρθηκε και στον αρνητικό αντίκτυπο που προκάλεσαν στην αγορά κρουαζιέρας οι νέες απαγορεύσεις του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ αναφορικά με τις επισκέψεις Αμερικανών τουριστών στην Κούβα για λόγους αναψυχής, οδηγώντας εταιρείες κρουαζιέρας σε ακυρώσεις ή αναπρογραμματισμούς…
25/Ιουν/2019 Γράφτηκε από
Δεξίωση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 21 Ιουνίου στο εκπαιδευτικό πλοίο «Kojima», της Ακαδημίας της Ιαπωνικής Ακτοφυλακής, στο πλαίσιο της επίσκεψης του κ. Kentaro Sonoura, Ειδικού Συμβούλου παρά τω Πρωθυπουργώ της Ιαπωνίας, στην χώρα μας. Το «παρών» στην τελετή, η οποία διοργανώθηκε από την Πρεσβεία της Ιαπωνίας στην Ελλάδα και πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι του Πειραιά, έδωσαν εκπρόσωποι της ευρύτερης ναυτιλιακής κοινότητας, καθώς και εκπρόσωποι του πολιτικού χώρου. Το «Κojima», η επίσκεψη του οποίου στη χώρα μας συμπίπτει και με τη συμπλήρωση των 120 χρόνων από την σύναψη του Συμφώνου Φιλίας, Εμπορίου και Ναυτιλίας μεταξύ Ελλάδας και Ιαπωνίας, θα παραμείνει στο λιμάνι του Πειραιά έως τις 25 Ιουνίου και εν συνεχεία θα επισκεφθεί τα λιμάνια της Σιγκαπούρης και του Βιετνάμ, προτού τελικά επιστρέψει στην Ιαπωνία στις 4 Αυγούστου. Να σημειωθεί ότι το «Kojima» ξεκίνησε το ταξίδι του, με 44 δόκιμους αξιωματικούς της Ιαπωνικής Ακτοφυλακής, στις 26 Απριλίου από την Ιαπωνία. O πλοίαρχος του…
24/Ιουν/2019 Γράφτηκε από
Αν και το ταχύπλοο «Super Express» είχε διαπιστωμένη βλάβη, δεν σταμάτησε τα δρομολόγιά του, με συνέπεια την ταλαιπωρία των επιβατών και την έκθεσή τους σε κίνδυνο. Ήδη από το πρωί είχε παρουσιαστεί μηχανική βλάβη, όταν το σκάφος έκανε 3,5 ώρες για να φτάσει στη Ραφήνα από την Άνδρο. Εντούτοις, έφυγε και πάλι για Άνδρο κι από εκεί για Τήνο και Μύκονο, για να σταματήσει έξω από το λιμάνι του Γαυρίου στην Άνδρο, και να ξεκινήσει και πάλι. Αντί να επιστρέψει πίσω στο λιμάνι, συνέχισε με ταχύτητα μόλις πέντε μιλίων την πλεύση του, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια των 281 επιβατών, καθώς έπλευσε προς Τήνο, παρά την βλάβη. Ανακοινώσεις έγιναν μόνο έπειτα από μία ώρα, και αφού ήδη οι επιβάτες είχαν αρχίσει να διαμαρτύρονται για την ταλαιπωρία. Αυτήν την ώρα, προσεγγίζει το λιμάνι της Τήνου. πηγη: iskra.gr
21/Ιουν/2019 Γράφτηκε από
Η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 ΚΟΧ και άνω) κατέγραψε αύξηση κατά 0,5% τον περασμένο Απρίλιο σε σχέση με τον Απρίλιο του 2018, ενώ μεταβολή της τάξης του +0,7% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2018 προς το 2017, σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας (ΕΛΣΤΑΤ). Όπως φαίνεται στον Πίνακα 1, η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, τον περασμένο Απρίλιο κατέγραψε μείωση της τάξεως του 2,3%, συγκριτικά με τον Απρίλιο του 2018. Μείωση κατά 1,7% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2018 προς το 2017. Ο αριθμός των φορτηγών πλοίων κατέγραψε μείωση καθώς τον Απρίλιο του 2017 ο ελληνικός εμπορικός στόλος απαριθμούσε 440 πλοία, τον Απρίλιο του 2018 ο αριθμός αυτός μειώθηκε κατά 3,4% στα 425, ενώ τον περασμένο Απρίλιο ο αριθμός των φορτηγών πλοίων άγγιξε τα 415. Τα δεξαμενόπλοια υπό ελληνική σημαία άγγιζαν τα 511 τον περασμένο…
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή