Σήμερα: 28/06/2017
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
15/Μαϊ/2015 Γράφτηκε από
Στη σημερινή συνεδρίαση του Δ.Σ. του ΝΑΤ συζητήθηκε η εγκατάλειψη των ναυτεργατών του πλοίου «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ» της εταιρείας «ΠΑΝΑΓΙΑ ΟΔΗΓΗΤΡΙΑ». Με παρέμβαση των ναυτεργατικών σωματείων αποφασίστηκε ομόφωνα να πληρωθούν οι ναυτεργάτες. Ταυτόχρονα τα σωματεία απαίτησαν να απαγορευθεί η ελευθεροπλοΐα του πλοίου με κατάσχεση και πλειστηριασμό από το ΝΑΤ. ΠΗΓΗ: pireas2day.gr
13/Μαϊ/2015 Γράφτηκε από
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ, ΠΛΟΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΒΕΡΙΑ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΦΥΓΑΝ ΣΤΟ ΣΤΕ Χωρίς κανένα ίχνος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης εφοπλιστές που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα αρνούνται να πληρώσουν ακόμα και τις εισφορές που προβλέπονται από το νόμο, την ώρα που στην Ελλάδα πληρώνουν φόρους ακόμα και οι άνεργοι. Στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας βρίσκεται σε εξέλιξη δικαστική μάχη μετά από προσφυγή Λιβεριανής εταιρείας η οποία εκμεταλλεύεται στην Ελλάδα επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο με ελληνική σημαία άνω των 3.000 κόρων και αρνείται να πληρώσει την εισφορά αλληλεγγύης! Η θρασύτητα αυτών που επί σειρά ετών κερδίζουν δισεκατομμύρια με τις ελληνικές σημαίες και αρνούνται να καταβάλλουν έστω και το ελάχιστο τίμημα ξεπερνά κάθε όριο. Στην εταιρεία επιβλήθηκε από τον Δ.Ο.Υ. πλοίων, έκτακτη εφάπαξ εισφορά κοινωνικής ευθύνης κάτι λιγότερο από 300.000 ευρώ με βάση το νόμο 3825/2010 του πρώτου μνημονίου και τώρα η Ολομέλεια…
05/Μαϊ/2015 Γράφτηκε από
(Φωτογραφία: ΑΠΕ ) Αθήνα Πανίσχυρο σύστημα προστασίας δουλεμπόρων δραστηριοποιείται και στο Λιμενικό, σύμφωνα με σειρά νέων αναφορών που αποκαλύπτει το Βήμα της Κυριακής. Μετά τα έγγραφα που δημοσιεύτηκαν την προηγούμενη Κυριακή για σχέσεις διαπλοκής υψηλόβαθμων στελεχών της ΕΛ.ΑΣ. και της ΕΥΠ με αρχηγούς της διακίνησης μεταναστών, διαπιστώνεται τώρα ότι ένα ίσως ακόμη μεγαλύτερο κύκλωμα κινείται στα υψηλά κλιμάκια του Λιμενικού. Σύμφωνα με τα έγγραφα, τουλάχιστον τέσσερις ανώτεροι και ανώτατοι αξιωματικοί έχουν διαρκή συνεργασία με κυκλώματα, φροντίζοντας ώστε οι δουλέμποροι να γνωρίζουν τις κινήσεις των πλοίων της ευρωπαϊκής δύναμης Frontex, να μαθαίνουν τους «πληροφοριοδότες» αξιωματικών άλλων υπηρεσιών, να αφήνουν ασύλληπτους δουλεμπόρους και άλλες έκνομες ενέργειες. ΠΗΓΗ:peiratikoreportaz.blogspot.gr
05/Μαϊ/2015 Γράφτηκε από
Σε 4 μήνες με τριετή αναστολή καταδίκασε χτες το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Θάσου 29 ναυτεργάτες (εν ενεργεία και συνταξιούχους) και άλλους εργαζόμενους που δικάστηκαν με την κατηγορία της «παρακώλυσης συγκοινωνιών» για τη συμμετοχή τους σε πανελλαδικές απεργιακές κινητοποιήσεις, που είχαν προκηρύξει η ΠΝΟ και η ΓΣΕΕ, από το 2010 έως και το 2012. Συνολικά ήταν να δικαστούν 45 ναυτεργάτες σε 4 υποθέσεις. Εκδικάστηκε μόνο η μία υπόθεση, ενώ οι άλλες τρεις αναβλήθηκαν για 21 και 23 Νοέμβρη του 2015. Η βιομηχανία διώξεων που έχει στήσει η εργοδοσία των ναυτιλιακών εταιρειών μαζί με το λιμεναρχείο, δε σταματά εδώ, καθώς εκκρεμούν ακόμη δεκάδες δίκες σε βάρος των ναυτεργατών, μόνο και μόνο επειδή έπραξαν το αυτονόητο, να υπερασπιστούν, δηλαδή, το δικαίωμα στη σταθερή και μόνιμη εργασία, το δικαίωμα της απεργίας. Οι 29 ναυτεργάτες που δικάστηκαν και καταδικάστηκαν χτες, κατηγορούνται από τη ναυτιλιακή εταιρεία ΝΕΚ, ιδιοκτησίας Μητσόπουλου, για τη συμμετοχή τους σε πανελλαδικές απεργιακές κινητοποιήσεις,…
29/Απρ/2015 Γράφτηκε από
Ο υπουργός Ναυτιλίας, Θοδωρής Δρίτσας, σε μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη στη δημοσιογράφο της «Εφ.Συν.» Χριστίνα Παπασταθοπούλου | ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ / ΜΑΡΙΟΣ ΒΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ Συντάκτης: Χριστίνα Παπασταθοπούλου Υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι ο επιχειρηματικός κόσμος της ακτοπλοΐας ζήτησε από τους εταίρους να διερευνήσουν τη μείωση των οργανικών συνθέσεων στα πλοία τους, αποκαλύπτει ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας μιλώντας στην «Εφ.Συν.» και ξεκαθαρίζει ότι σε καμιά περίπτωση δεν θα δεχτούν να παραμείνει ως διαπραγματεύσιμο ζήτημα στις συζητήσεις με τους δανειστές η περαιτέρω μείωση των οργανικών συνθέσεων στα πλοία της ακτοπλοΐας. Υποστηρίζει ότι το φαινόμενο της απλήρωτης ναυτικής εργασίας το κληρονόμησε και το «πήρε επάνω του», ενώ οι προηγούμενες κυβερνήσεις το είχαν αποφύγει, τονίζει ότι πριν ανοίξει οποιαδήποτε συζήτηση για την αξιοποίηση του ΟΛΠ θα πρέπει να κατοχυρωθεί ο δημόσιος χαρακτήρας του λιμανιού και κάνει γνωστό ότι το θέμα του διαγωνισμού παραμένει ανοιχτό. Δηλώνει αισιόδοξος για τις διαπραγματεύσεις με τους εταίρους,…
23/Απρ/2015 Γράφτηκε από
Αντι για τις 5 το απόγευμα το επιβατηγό απέπλευσε στις 11 χτες το βράδυ προς Ιταλία, γιατί, όπως πληροφορηθήκαμε από αξιόπιστες πηγές, δεν διέθετε το διεθνές πιστοποιητικό αξιοπλοίας σε ισχύ. Είχε παρατηρήσιες και ποιες;;; Ελέχθηκε εκ νέου από επιθεωρητή και πήρε τελικά άδεια απόπλου, έξη ώρες αργότερα. Ο υπουργός είχε αλήθεια γνώση;;;; Πόπη Χριστοδουλίδου πηγη: peiratikoreportaz
23/Απρ/2015 Γράφτηκε από
PROS Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ΕΠΙΣΤΟΛΗ- ΣΗΜΑ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΛΗΡΩΤΟΥΣ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΤΗΣ NEL LINES Κυρία Πόπη Μας έχετε ξεχάσει από το πλοίο "ΜΥΤΙΛΗΝΗ" που βρισκεται εδω και 2,5 μηνες με μηχανικη βλαβη και επισχεση εργασιας διεκδικώντας τα δεδουλευμενα μας απο το Σεμπτεμβριο 2014 μεχρι και σημερα... Τελικα υπαρχει κρατος που μπορει να μας βοηθησει να μην χασουμε τα χρηματα μας και να μπορεσουμε να πληρωσουμε τις υποχρεωσεις μας;;;;;;; πηγη: peiratikoreportaz
20/Απρ/2015 Γράφτηκε από
Του Θανάση Λαμπρόπουλου Τέσσερεις χιλιάδες μηδέν πενήντα επτά είναι τα εμπορικά ελληνικής πλοιοκτησίας εμπορικά πλοία που αρμενίζουν ανα τους Ωκεανούς του κόσμου μεταφέροντας εμπορεύματα και καύσιμα, και αποκομίζοντας ετσι τεραστια κερδη στους ιδιοκτητες τους οι οποιοι αν μη τι άλλο οφειλαν να τα επανδρωνουν στην πλειοψηφια τους με ελληνες ναυτικους,οι οποιοι μαλιστα κατά κοινη παγκοσμια ομολογια είναι από τους καλλιτερους του πλανητη. Και αυτό το οφειλαν οι ελληνες ανα τον κοσμο εφοπλιστες στην Ελληνικη Πολιτεια η οποια χρονια τωρα φροντιζει να μην φορολογουνται ειτε βαρια ειτε και καθολου,ενώ παραλληλα το εκαστοτε επισημο «κουβερνο»,λαμβανει και μετρα τετοια ώστε να εξαφανιζονται και μαλιστα με αμειωτο ρυθμο οι ελληνες ναυτικοι,ολων των ειδικοτητων,και τις θεσεις τους στα χιλιαδες ελληνοκτητα «βαπορια» ολων των τυπων και χωρητικοτητων να προσλαμβανονται τριτοκοσμικοι στην πλειοψηφια τους ναυτικοι. Επισης ένα άλλο σοβαροτατο στοιχειο το οποιο μαλιστα πρεπει να προσεξει ιδιαιτερα η νεα συγκυβερνηση Τσιπρα-Καμμενου είναι το γεγονος ότι παρα τα…
20/Απρ/2015 Γράφτηκε από
Επιστολή στα ελληνικά και σε δύο ακόμη γλώσσες κοινοποίησε η Μαρία-Κατερίνα Νάκη, η αδερφή του αγνοούμενου ανθυποπλοιάρχου που τα ίχνη του αγνοούνται από το πρωί της περασμένης Δευτέρας, στα ανοιχτά του δυτικού Μεξικού. Η επιστολή για την υπόθεση εξαφάνισης: Γεια σας! Το όνομά μου είναι Μαρία-Κατερίνα Νάκη και θα ήθελα να σας ενημερώσω για ένα πολύ σοβαρό θέμα. Ο αδελφός μου ονομάζεται Αναστάσιος Νάκης και είναι ο Έλληνας ανθυποπλοίαρχος που αγνοείται από την Κυριακή 12 Απριλίου 2015, από τις 14:00 (ώρα Μεξικό). Ταξίδευε με πλοίο. Το πλοίο, που ονομάζεται «Ingrid C», είναι ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου, ταξιδεύει υπό τη σημαία των «Marshall Islands» και ανήκει στην εταιρεία EFShipping του Θεόδωρου Ευσταθίου. Η διαδρομή του πλοίου ήταν από τη Σαγκάη της Κίνας προς το Manzanillo του Μεξικό. Υπάρχουν φήμες ότι αυτοκτόνησε, αλλά το γεγονός είναι ότι η αιτία της εξαφάνισής του δεν είναι η αυτοκτονία. Ο αδελφός μου, ο οποίος…
20/Απρ/2015 Γράφτηκε από
"Ραντεβού" με το λουκέτο δίνει το επόμενο διάστημα η πορθμειακή γραμμή Ρίου – Αντιρρίου, μετά την απόφαση του Κεντρικού Λιμεναρχείου της Πάτρας, σύμφωνα με την οποία όλα τα βαρέα οχήματα πριν επιβιβαστούν στα πορθμεία, θα πρέπει να ζυγίζονται, σύμφωνα με το patrastimes.gr. Αυτή η φαινομενικά τόσο απλή και λογική εξέλιξη, αποτελεί σύμφωνα με τους εργαζόμενους στην πορθμειακή γραμμή Ρίου – Αντιρρίου, την ταφόπλακα σε μια ήδη -λόγω γέφυρας- προβληματική κατάσταση. Αιτία, το γεγονός πως σε καμία από τις προβλήτες του Ρίου δεν υπάρχει ζυγιστήριο, με αποτέλεσμα όλα τα φορτηγά που αποτελούν και το οξυγόνο για τη γραμμή, να είναι υποχρεωμένα να κάνουν διαδρομή 18 χιλιομέτρων κάθε φορά προκειμένου να ζυγιστούν στο λιμάνι της Πάτρας. Κάτι τέτοιο οδηγεί αυτομάτως τους ιδιοκτήτες των βαρέων οχημάτων, να επιλέγουν την χρήση της γέφυρας, καθώς η δαπάνη και η ταλαιπωρία για κάθε δρομολόγιο, εάν επιλέξουν να κάνουν διαδρομή 18 χιλιομέτρων προκειμένου να ζυγιστούν, ισοσταθμίζει το…
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή