Σήμερα: 22/08/2019
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
12/Ιουν/2019 Γράφτηκε από
Λιμάνια-σταθμοί στην Ελλάδα που μαζί με την ενδοχώρα τους έχουν να επιδείξουν πανέμορφα τοπία, ιστορικούς και αρχαιολογικούς θησαυρούς, μεγάλη ναυτική παράδοση, χρυσές παραλίες, γραφικές γειτονιές. Πρόκειται για ελληνικά λιμάνια της διάσπαρτης πόλης του Αιγαίου και του Ιονίου, τα οποία γίνονται άξιοι πρεσβευτές του μοναδικού ελληνικού χρώματος, αποτελώντας σημεία αναφοράς και προσέγγισης για τα κρουαζιερόπλοια ορισμένων από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας στον κόσμο. Πειραιάς: Το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, παραμένει το πρώτο στις επισκέψεις κρουαζιερόπλοιων. Αν και το ίδιο έχει πλούσιο ιστορικό και αρχαιολογικό ενδιαφέρον, αποτελεί το ορμητήριο των επισκεπτών για μία εκδρομή στο κέντρο της Αθήνας και μία επίσκεψη στον βράχο της Ακρόπολης. Ο Πειραιάς ευελπιστεί τα επόμενα χρόνια να αναδειχθεί ως κέντρο θαλάσσιου πολιτισμού καταφέρνοντας έτσι να «κρατήσει» ένα μερίδιο των τουριστών της κρουαζιέρας και να αναδείξει τις ομορφιές και τα σημεία ενδιαφέροντος που διαθέτει εν αφθονία. Σαντορίνη: Το παγκόσμιας φήμης νήσι των Κυκλάδων, με τη μοναδική θέα στην…
31/Μαϊ/2019 Γράφτηκε από
Ένα έργο που συνδέεται άμεσα με τη στρατηγική του υπουργείου Τουρισμού που στόχο έχει την περαιτέρω αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, την ανάπτυξη του θαλάσσιου τουρισμού αλλά και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών, ξεκινάει στη Λέρο. Ο υπουργός Τουρισμού, Θανάσης Θεοχαρόπουλος, υπέγραψε τη σύμβαση παραχώρησης και εκμετάλλευσης του αγκυροβολίου τουριστικών σκαφών στον Όρμο Αλίντων Λέρου, δυναμικότητας 73 θέσεων ελλιμενισμού, ανοίγοντας το δρόμο για την υλοποίηση της επένδυσης, με σκοπό τη λειτουργία ενός ακόμη τουριστικού λιμένα στο νησί. Το έργο θα δώσει νέα πνοή ανάπτυξης και κρίνεται ως έργο ύψιστης σημασίας για την περιοχή, τους επαγγελματίες, την οικονομική δραστηριότητα και την προσέλκυση επενδυτών, ενώ ταυτόχρονα αναβαθμίζει την ήδη ανταγωνιστική θέση της χώρας μας στην Ανατολική Μεσόγειο. πηγη: newsbeast.gr
30/Μαϊ/2019 Γράφτηκε από
Τουλάχιστον επτά άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους όταν ένα πλοίο που μετέφερε τουρίστες από τη Νότια Κορέα συγκρούστηκε με άλλο πλεούμενο και ανατράπηκε στον Δούναβη, κοντά στο ουγγρικό κοινοβούλιο στη Βουδαπέστη, αργά το βράδυ της Τετάρτης, ενώ πολλοί άλλοι διακομίστηκαν σε νοσοκομεία, μετέδωσε η ουγγρική δημόσια τηλεόραση επικαλούμενη την αστυνομία και τραυματιοφορείς. Κατά την ίδια πηγή, στο πλοίο Γοργόνα επέβαιναν 33 τουρίστες και δύο μέλη πληρώματος. Νωρίτερα, είχε μεταδοθεί ότι στο σκάφος επέβαιναν 34 ξένοι τουρίστες. Σύμφωνα με έναν αξιωματικό της αστυνομίας, «επαγγελματίες δύτες αναζητούν επιζήσαντες». Ωστόσο, την επιχείρηση έρευνας και διάσωσης ενδέχεται να δυσχεράνει η σφοδρή βροχόπτωση και το γεγονός ότι ο Δούναβης είναι φουσκωμένος με ισχυρά ρεύματα. Το δυστύχημα σημειώθηκε περί τις 22:00 τοπική ώρα (23:00 ώρα Ελλάδας). Πλάνα που μετέδωσαν ουγγρικά τηλεοπτικά δίκτυα εικονίζουν την μία όχθη του Δούναβη να έχει αποκλειστεί από την αστυνομία, στην Πέστη, ακριβώς απέναντι από το Κάστρο της Βούδας, που έχει ανακηρυχθεί…
29/Μαϊ/2019 Γράφτηκε από
Οι εισαγωγές αργού πετρελαίου της Ιαπωνίας σημείωσαν αύξηση της τάξης του 4,9% τον περασμένο Απρίλιο, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, σύμφωνα με το Υπουργείο Οικονομικών της χώρας. Συγκεκριμένα, ο τέταρτος μεγαλύτερος αγοραστής αργού πετρελαίου παγκοσμίως εισήγαγε 3,3 εκατ. βαρέλια/ημέρα. Αναφορικά με τις εισαγωγές LNG της Χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου, εκείνες άγγιξαν τους 5,627 εκατ. τόνους τον περασμένο Απρίλιο, αντιπροσωπεύοντας αύξηση κατά 0,3% σε σχέση με πέρυσι. Οι εισαγωγές αμερικανικού LNG σημείωσαν θεαματική άνοδο κατά 95,4%, ενώ οι εισαγωγές από ασιατικές χώρες όπως η Μαλαισία, η Ινδονησία, η Παπούα Νέα Γουινέα και το Μπρουνέι σημείωσαν αύξηση της τάξης του 12,4%. Οι εισαγωγές LNG της Ιαπωνίας από χώρες της Μ. Ανατολής αυξήθηκαν κατά 23,5% τον περασμένο Απρίλιο σε σχέση με πέρυσι, ενώ αύξηση κατά 13,9% σημειώθηκε στις αντίστοιχες εισαγωγές από την Ρωσία. Αντίθετα, για τον ίδιο μήνα, οι εισαγωγές θερμικού άνθρακα της Ιαπωνίας σημείωσαν πτώση της τάξης του 2,5%, αγγίζοντας τους…
28/Μαϊ/2019 Γράφτηκε από
Ο επικεφαλής της Αρχής της Διώρυγας του Σουέζ, κ. Mohab Mamish, ανακοίνωσε ότι την Τετάρτη 22 Μαΐου διέπλευσαν την συγκεκριμένη διώρυγα 68 πλοία, τα οποία μετέφεραν συνολικά 5,5 εκατ. τόνους φορτίου, καταγράφοντας σε ημερήσια βάση το δεύτερο υψηλότερο ρεκόρ στην ιστορία της διώρυγας. Συγκεκριμένα, ο επικεφαλής της Αρχής της Διώρυγας του Σουέζ ανέφερε ότι στις 22/5 διέσχισαν την διώρυγα περίπου 37 πλοία που έρχονταν από τον Βορρά, μεταφέροντας φορτία 2,8 εκατ. τόνων και 31 πλοία από τον Νότο με συνολικό φορτίο 2,7 εκατ. τόνους. Μεταξύ των πλοίων που διέσχισαν την διώρυγα εκείνη την ημέρα ήταν και 10 μεγάλης χωρητικότητας πλοία, όπως το «OOCL Scandinavia» με φορτίο 210.000 τόνους, το οποίο ταξίδευε από το Ην. Βασίλειο προς την Μαλαισία, αλλά και το «MSC Sveva», με φορτίο 196.000 τόνους, από την Μαλαισία προς την Ισπανία. Το νέο ρεκόρ, σύμφωνα με τον κ. Mamish, αντιπροσωπεύει την στρατηγική σημασία της Διώρυγας του Σουέζ στις…
27/Μαϊ/2019 Γράφτηκε από
Δύο φορτηγά πλοία συγκρούστηκαν πριν από λίγες ώρες και κάτω από αδιευκρίνιστες -προς το παρόν- συνθήκες στα ανοιχτά των ανατολικών ακτών της Ιαπωνίας, στον Ειρηνικό Ωκεανό. Σύμφωνα με τα τοπικά ειδησεογραφικά μέσα και όπως αναμεταδίδουν τα διεθνή πρακτορεία, το συμβάν έλαβε χώρα στις 02:20 το πρωί της Κυριακής, επτά ναυτικά μίλια μακρυά από την πόλη Inubosaki της Ιαπωνίας. Ως αποτέλεσμα της σύγκρουσης των πλοίων Sensho Maru και Sumiho Maru, και τα δύο υπό σημαία Ιαπωνίας, το Sensho Maru βυθίστηκε. Στο τελευταίο επέβαιναν πέντε μέλη πληρώματος, εκ των οποίων τα τέσσερα αγνοούνται, ενώ διεσώθη ο πλοίαρχός του, από σκάφος της Ακτοφυλακής της Ιαπωνίας. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις από πλευράς της ιαπωνικής Ακτοφυλακής οι κακές καιρικές συνθήκες και ιδίως η πυκνή ομίχλη που κάλυπτε την θαλάσσια περιοχή ίσως να αποτέλεσαν τις αιτίες της σύγκρουσης. Σύμφωνα με τον ιστότοπο των «Japan Times» το πλοίο Sensho Maru μετέφερε 1.600 τόνους ατσαλιού από τον…
24/Μαϊ/2019 Γράφτηκε από
Στα μέσα Ιουνίου, εκτός απροόπτου, αναμένεται να ξεκινήσουν τα δρομολόγια στη γραμμή Τσεσμέ-Λαύριο. Θα εκτελούνται από το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο της εταιρείας «Aegeanseaways» με έδρα τη Σμύρνη Ήδη, η εταιρεία προχώρησε σε ναύλωση πλοίου από ουκρανική εταιρεία. Ο προγραμματισμός για την εκκίνηση της γραμμής ήταν αρχικά στις 2 Ιουνίου, όμως, γραφειοκρατικές διαδικασίες δημιούργησαν καθυστέρηση στην έναρξη της σύνδεσης των δύο λιμανιών. Το πλοίο μήκους 191 μέτρων έχει πιστοποιηθεί από το Lloyd's Register είναι κατασκευής του 1989 και θα μεταφερθεί στα ναυπηγεία του λιμανιού του Χαϊντάρ Πασά για επισκευαστικές εργασίες. Έχει μεταφορική ικανότητα επιβατών, αυτοκίνητων, φορτηγών αλλά και κοντέινερς. Λόγο της μεγάλης χωρητικότητας και του ύψους του γκαράζ του μπορεί να μεταφέρει τροχήλατα εμπορεύματα ειδικών διαστάσεων, ενώ διαθέτει και ελικοδρόμιο. Επίσης, οι επιβάτες μπορούν να έχουν στη διάθεσή τους καμπίνες, εστιατόριο, καφετερία, γυμναστήριο, παιδότοπο και καζίνο. Η διάρκεια του ακτοπλοϊκού δρομολογίου προβλέπεται να είναι 7 ώρες και αναμένεται να μειώσει αισθητά…
23/Μαϊ/2019 Γράφτηκε από
Οι Vitol, Glencore και Trafigura φαίνεται πως αποτελούν τις «παράπλευρες απώλειες» από την διαμάχη που έχει ξεσπάσει εσχάτως μεταξύ Ρώσων παραγωγών πετρελαίου και αγοραστών από τη Δύση, οι οποίο αρνούνται να αγοράσουν μολυσμένο ρωσικό πετρέλαιο. Πιο συγκεκριμένα στα τέλη Απριλίου είχαν ανακαλυφθεί μεγάλες ποσότητες οργανικού χλωριούχου στο πετρέλαιο το οποίο εξάγεται μέσω του λιμένα της Βαλτικής Ust Luga και του αγωγού Druzhba προς την Λευκορωσία, την Πολωνία, τη Γερμανία, την Ουγγαρία και την Τσεχία, με το ρωσικό Υπουργείο Ενέργειας να επιβεβαιώνει τα ευρήματα. Όπως αναφέρει το Reuters, τουλάχιστον 10 δεξαμενόπλοια με 1 εκατ. τόνους πετρελαίου ψάχνουν αγοραστές με τους τρεις σημαντικότατους commodity traders (Vitol, Glencore, Trafigura) να έχουν φορτώσει από τον λιμένα Ust Luga τον μεγαλύτερο όγκο του πετρελαίου αυτού. Τέλος, αγοραστές ρωσικού αργού σημειώνουν ότι η εν λόγω εξέλιξη αποτελεί «καταστροφή» και πλήγμα για την αξιοπιστία της Ρωσίας ως προμηθευτή πετρελαίου και αναμένουν εγγυήσεις από την ρωσική κυβέρνηση ότι…
22/Μαϊ/2019 Γράφτηκε από
Το προηγούμενο ρεκόρ για το μεγαλύτερο εμπορευματοκιβώτιο για τη διέλευση του καναλιού έλαβε χώρα στις 22 Αυγούστου 2017 με το CMA CGM Theodore Roosevelt To Evergreen Triton, είναι το μεγαλύτερο πλοίο κοντέϊνερ που πέρασε ποτέ τη διευρυμένη διώρυγα του Παναμά από τον Ιούνιο του 2016. Το πλοίο μήκους 369 μέτρων με μεταφορική ικανότητα 15,313 κουτιών, διέσχισε την διώρυγα με κατεύθυνση από τον Ειρηνικό προς τον Ατλαντικό ωκεανό. Ο επικεφαλής της διώρυγας του Παναμά Jorge L. Quijano εξέφρασε την μεγάλη του ικανοποίηση για τις νέες δυνατότητες και τις υπηρεσίες που προσφέρονται στις εταιρίες που διασχίζουν την διώρυγα καθώς σήμερα καταρίφθηκε ακόμα ένα ρεκόρ. Τον Ιούνιο του 2018, το κανάλι αύξησε την επιτρεπόμενη δοκό από 49 μέτρα σε 51,25 μέτρα λόγω της εκτεταμένης εκπαίδευσης της ομάδας και της εμπειρίας που απέκτησε από την επιτυχημένη λειτουργία του Expanded Canal για σχεδόν τρία χρόνια. Αυτή η εμπειρία, σε συνδυασμό με τη στενή συνεργασία της…
21/Μαϊ/2019 Γράφτηκε από
Οι εταιρείες της ΕΕ βρίσκονται σε «διασταυρούμενα πυρά» καθώς κλιμακώνεται ο εμπορικός πόλεμος Κίνας-ΗΠΑ, ο οποίος πλήττει το οικονομικό περιβάλλον, πρωτίστως τις εξαγωγές στην αμερικανική αγορά, τόνισε σήμερα το Ευρωπαϊκό-Κινεζικό Εμπορικό Επιμελητήριο. Η σύγκρουση του Πεκίνου με την Ουάσινγκτον δεν ωφελεί από σπόντα τους ευρωπαίους επιχειρηματίες, όπως είχαν ελπίσει ορισμένοι όταν ξέσπασε η διένεξη πέρυσι, αποκαλύπτουν τα αποτελέσματα ετήσιας έρευνας του Επιμελητηρίου για την εμπιστοσύνη μεταξύ των εταιρειών-μελών του.«Στην τρέχουσα φάση, οι εμπορικές εντάσεις εκλαμβάνονται ως παράγοντας επιπρόσθετης αβεβαιότητας στο επιχειρηματικό περιβάλλον», παρατήρησε η Σαρλότ Ρουλ, αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου, παρουσιάζοντας την έρευνα στον Τύπο. «Κατά την άποψη των μελών μας, οι εμπορικές εντάσεις δεν είναι καλές για τις δουλειές» τους, πρόσθεσε χαρακτηριστικά. Σύμφωνα με την έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 585 εταιρείες, ο εμπορικός πόλεμος συγκαταλέγεται στις κύριες πηγές ανησυχίας των Ευρωπαίων στην Κίνα (23%), μετά την επιβράδυνση του ρυθμού ανάπτυξης της κινεζικής οικονομίας (45%), αυτή της παγκόσμιας οικονομίας (27%), κι…
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή