Σήμερα: 28/06/2017
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
23/Ιουλ/2015 Γράφτηκε από
Πειραιάς 22/7/2015 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Η Εστία Ναυτικών στην προσπάθεια της να υλοποιεί κατά τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο τονσκοπό για τον οποίο συστάθηκε (την προαγωγή της πνευματικής & κοινωνικής κατάστασης τωνΕλλήνων Ναυτικών), προσαρμόζοντας πάντοτε τη δράση της στις εκάστοτε ανάγκες των ναυτικών,αφού έλαβε υπόψη τις σημερινές δύσκολες για τις ελληνικές οικογένειες κοινωνικο-οικονομικέςσυνθήκες, αποφάσισε να δημιουργήσει Ομάδες Σχολών Γονέων, προσφέροντας στις Οικογένειεςτων Ναυτικών τη δυνατότητα δωρεάν συμμετοχής σε αυτές, με σκοπό: ü Να διευρύνουν τη γνώση των γονέων ü Να βοηθήσουν τους γονείς να συνειδητοποιήσουν ότι οι ανάγκες των παιδιώνδιαφοροποιούνται ανάλογα με το αναπτυξιακό στάδιο ü Να ενθαρρύνουν τους γονείς να αναπτύξουν δεξιότητες για τη βελτίωση του γονικού τουςρόλου ü Να τους βοηθήσουν να αξιοποιήσουν τις δεξιότητές τους ü Να βοηθήσουν τους γονείς να επαναξιολογήσουν με αποτελεσματικό τρόπο τιςπεποιθήσεις τους ü Να τους βοηθήσουν να εκτιμήσουν τη σημασία της γονικής εμπειρίας ü Να εμπλουτίσουν την εμπειρία των γονέων. Οι Ομάδες Σχολών Γονέων,…
13/Ιουλ/2015 Γράφτηκε από
Όπως είναι γνωστό η χώρα και ο λαός μας όλο το τελευταίο χρονικό διάστημα αντιμετωπίζει την απροκάλυπτη εκβιαστική τακτική των δανειστών (Ε.Ε. – Δ.Ν.Τ – Ε.Κ.Τ) οι οποίοι έχουν οδηγήσει τον τόπο μας σε πρωτοφανή οικονομική ασφυξία και στραγγαλισμό με στόχο να σύρουν την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ σε μια νέα αντιλαϊκή συμφωνία και σε ένα νέο μνημόνιο με μέτρα που θα συνθλίβουν τα ασφαλιστικά, εργασιακά δικαιώματα που θα επιβάλλουν μια νέα φοροκαταιγίδα σε βάρος του λαού, των εργαζομένων, των αγροτών, των μικρών και μεσαίων στρωμάτων καθώς επίσης και την λεηλάτηση της δημόσιας ακίνητης περιουσίας, των δημόσιων παραγωγικών και αναπτυξιακών επιχειρήσεων όπως είναι ΟΛΠ – ΟΛΘ – αεροδρόμια, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΔΕΗ κ.λπ. Μέσα σε αυτό το κλίμα ο λαός στις 5/7/2015 έδωσε μέσα από το δημοψήφισμα την δική του γενναία και περήφανη απάντηση στους εκβιασμούς των τοκογλύφων δανειστών – εκβιαστών! Η κυβέρνηση και προσωπικά ο Πρωθυπουργός αγνοώντας και περιφρονώντας το Όχι…
10/Ιουλ/2015 Γράφτηκε από
ΤΟ NEWSBOMB.GR ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ... ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΕΝΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΚΕ ΣΚΛΗΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΕΦΟΠΛΙΣΤΙΚΟΥ ΛΟΜΠΙ «Λειτουργώ ως εκπρόσωπος των εθνικών συμφερόντων της ναυτιλίας, του εθνικού μας κεφαλαίου, και ας δέχομαι έντονη κριτική» δήλωνε ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης τον Οκτώβριο του 2014, μιλώντας σε εφοπλιστικό φόρουμ. Καυχιόταν για τις υπηρεσίες που απλόχερα προσέφερε ο ίδιος και η κυβέρνηση Σαμαρά στους Έλληνες εφοπλιστές, την ώρα που φορολήστευαν τον ελληνικό λαό και καταργούσαν τα δικαιώματα των ναυτεργατών και την ασφάλεια στη θάλασσα. Ο κ. Βαρβιτσιώτης, σε όλη τη διάρκεια της θητείας του στο υπουργείο Ναυτιλίας, επιχείρησε να παρουσιάσει τις σκανδαλωδώς μονόπλευρες αποφάσεις του υπέρ των Ελλήνων εφοπλιστών, ως «εθνικό συμφέρον». Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι ο νυν αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας, Θοδωρής Δρίτσας, είχε κατηγορήσει τον κ. Βαρβιτσιώτη ότι μιλά στη Βουλή ως εκπρόσωπος Τύπου των Ελλήνων εφοπλιστών, ταυτιζόμενος πλήρως με τα συμφέροντά τους. Από το έργο του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, αυτό…
30/Ιουν/2015 Γράφτηκε από
«Ανοίγει» το θέμα της κατάργησης ή τουλάχιστον του δραστικού περιορισμού των φορολογικών προνομίων των εφοπλιστών καθώς θα είναι εξαιρετικά δύσκολο για μια κυβέρνηση, με κορμό την Αριστερά, να πάρει μια σειρά σκληρών μέτρων για όλο τον κόσμο και να αφήσει στο απυρόβλητο τους εφοπλιστές. Ειδικότερα, οι δανειστές μεταξύ των άλλων απαιτήσεών τους έχουν ζητήσει το εξής: • Αύξηση φόρων και σταδιακή κατάργηση φορολογικών προνομίων στη ναυτιλία Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση θα πρέπει να αρχίσει να εξετάζει σοβαρά το θέμα καθώς υπήρχε σχετική πρόβλεψη στις προγραμματικές θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ αλλά ήταν αρκετοί όσοι πίστευαν ότι θα ήταν προτιμότερο να μην «αγγίξουν» την… καυτή πατάτα. Άλλωστε είναι γνωστό ότι από την στιγμή που θα «ανοίξει» το θέμα η κυβέρνηση θα δίνει να τελειώνει η εποχή της «αβρότητας» με το εφοπλιστικό κεφάλαιο και να ανοίγει ένα ακόμα «μέτωπο» για την κυβέρνηση μετά από αυτό με τους ιδιοκτήτες των media. Γενικά, πάντως, το…
25/Ιουν/2015 Γράφτηκε από
Στην πρόσφατη συνάντηση που είχε το Δ.Σ της ΠΕΝΕΝ με τον αναπληρωτή Υπουργό Ναυτιλίας κ. Θ. Δρίτσα η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ κατήγγειλε με δριμύτητα την ανακολουθία αλλά και την αναξιοπιστία τόσο του ίδιου του Υπουργού όσο και της κυβέρνησης σε ότι αφορά τις οργανικές συνθέσεις στην ποντοπόρο Ναυτιλία, την ενίσχυση της απασχόλησης, την αύξηση των θέσεων εργασίας με ταυτόχρονη νομοθετική ρύθμιση έτσι ώστε τα όσα διεκήρυσσε προεκλογικά ο ΣΥΡΙΖΑ να υλοποιηθούν απαρέγκλιτα έτσι ώστε επιτέλους το εφοπλιστικό κεφάλαιο να αναλάβει την ευθύνη στην απασχόληση ελλήνων Ναυτικών με συγκροτημένα δικαιώματα. Μάλιστα η ΠΕΝΕΝ ενημέρωσε στο θέμα αυτό τον αναπληρωτή Υπουργό ότι έχουμε επανειλημμένα θέσει το ζήτημα στην Ε.Ε.Ε η οποία δεν δέχεται την παραμικρή συζήτηση για την ενίσχυση της απασχόλησης παρά μόνον αν καταργηθούν οι ΣΣΕ και αντικατασταθούν με τις ατομικές συμβάσεις. Αυτήν την πραγματικότητα γνώριζε και γνωρίζει η πολιτική ηγεσία του ΥΝΑ, παρ’ όλα αυτά είχε το απύθμενο θράσος, αντί…
22/Ιουν/2015 Γράφτηκε από
Την ώρα που συζητάμε για νέες περικοπές στις χαμηλές συντάξεις, οι πιο πλούσιοι Ελληνες, οι εφοπλιστές, κοιμούνται ήσυχοι, κάτω από τις προστατευτικές φτερούγες του Συντάγματος Συντάκτης: Τάσος Κωστόπουλος, Αντα Ψαρρά, Δημήτρης Ψαρράς Μιλώντας την περασμένη Τρίτη στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, ο Αλέξης Τσίπρας δήλωσε ότι «έχει έρθει η ώρα σε αυτό τον τόπο την κρίση να την πληρώσει η ολιγαρχία και όχι ο κόσμος της εργασίας, οι μισθωτοί, οι συνταξιούχοι και οι αυτοαπασχολούμενοι». Η φράση αυτή καταχειροκροτήθηκε από τους κυβερνητικούς βουλευτές και αποτέλεσε ένα σαφές στίγμα για τη φορολογική πολιτική που επιθυμεί να ακολουθήσει η κυβέρνηση. Από την άλλη πλευρά, καταθέτοντας στην Επιτροπή Αλήθειας Δημόσιου Χρέους στη Βουλή, μια μέρα νωρίτερα, ο πρώην εκπρόσωπος της Ελλάδας στο ΔΝΤ Παναγιώτης Ρουμελιώτης αναφέρθηκε στη δυσαρέσκεια που εξέφραζαν στελέχη του Ταμείου για το γεγονός ότι παρέμεναν ουσιαστικά αφορολόγητοι οι πραγματικά πλούσιοι στην Ελλάδα. Πρόκειται για μια διαπίστωση που επαναλαμβάνεται εντός και εκτός…
19/Ιουν/2015 Γράφτηκε από
Την παραίτησή του από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της ΝΕΛ υπέβαλε ο Γιάννης Αβραντίνης σύμφωνα με τα όσα έκανε γνωστά ο εκπρόσωπος της εταιρείας Ηλίας Σταυριανός κατά την συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών στο υπουργείο Ναυτιλίας και απηύθυνε έκκληση προς τα μέλη να μην προχωρήσουν σε έκπτωση της εταιρείας από τις γραμμές στις δυτικές Κυκλάδες. Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΜΠΕ το υπουργείο αναμένεται να τηρήσει στάση αναμονής στο αν θα κηρυχθεί άμεσα έκπτωτη από τις γραμμές των ενδοκυκλαδικών δρομολογίων, η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου και παρά τη σημερινή θετική γνωμοδότηση κατά πλειοψηφία, του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών. Ειδικότερα, ο εκπρόσωπος τη ΝΕΛ Ηλίας Σταυριανός έκανε γνωστό ότι την εταιρεία αναλαμβάνει μια ομάδα νέων επενδυτών, καθώς από τις 11 Ιουνίου του 2015 η ΝΕΛ είναι αποφασίσει την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας μέχρι του ποσού των 25.545.960 ευρώ με έκδοση μέχρι 85.153.200 νέων μετοχών της Εταιρείας. «Μετά από ολονύχτιες συζητήσεις ο…
16/Ιουν/2015 Γράφτηκε από
Το τελευταίο χρονικό διάστημα πληθαίνουν οι διαμαρτυρίες υπό μορφή καταγγελιών από μέλη της Ένωσής μας στους οποίους απονεμήθηκε σύνταξη από το ΝΑΤ χρησιμοποιώντας για αρκετά έτη και μέχρι την απονομή σύνταξής τους το πτυχίο Ναυκλήρου ή την άδεια Ναύτη ως ναυτικά προσόντα στις ναυτολογήσεις τους. Αυτό σημαίνει πως για αρκετά χρόνια ήταν ασφαλισμένοι του ΤΠΚΠΕΝ αφού οι κρατήσεις τους απονέμονταν στο συγκεκριμένο ταμείο. Το επίμαχο ζήτημα για τους δικαιούχους ασφαλισμένους του ΤΠΚΠΕΝ είναι ότι δεν τους απονέμονται οι εφάπαξ παροχές από το ταμείο των Κατωτέρων Πληρωμάτων όπου κατέθεταν τις ασφαλιστικές εισφορές τους σχεδόν όλα τα χρόνια αλλά τους μεταθέτει στο Τ.Π.Α.Ε.Ν ζητώντας τους να καταβάλουν συγχρόνως την διαφορά των ασφαλιστικών εισφορών για όλα τα χρόνια μέχρι το τέλος της ναυτικής τους σταδιοδρομίας λογίζοντάς τους ως αξιωματικούς. Αναφερόμαστε κυρίως στο έγγραφό μας για μέλη μας που με βάση το κίνητρο που τους παρείχε η υφιστάμενη νομοθεσία περί διπλωμάτων έγιναν κάτοχοι διπλώματος…
02/Ιουν/2015 Γράφτηκε από
Στις χώρες, οι οποίες μπλοκάρουν τη λήψη ή εφαρμογή μέτρων για την προστασία του περιβάλλοντος από τη ναυτιλιακή δραστηριότητα, συγκαταλέγεται η Ελλάδα. Ως παραδοσιακή δύναμη στη θάλασσα και με τους Έλληνες εφοπλιστές να βρίσκονται στην πρώτη θέση της ευρωπαϊκής ναυτιλίας, θα περίμενε κανείς ότι, είτε οι εκάστοτε κυβερνήσεις, είτε οι ίδιοι οι εκπρόσωποι του κλάδου, θα πρωτοστατούσαν στα ευρωπαϊκά όργανα και στα ειδικά φόρα αντιστοίχως, για να δείξουν την περιβαλλοντική τους έστω ευαισθησία. Επειδή όμως όλα ανάγονται στην οικονομία, το μέλλον του πλανήτη και η ζωή των παιδιών μας πάνω σε αυτόν, φαίνεται πως δεν αποτελεί προτεραιότητα για τους Έλληνες εφοπλιστές και τους διεθνείς συναδέλφους τους. Με αφορμή το τετραήμερο εκδηλώσεων για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Θάλασσας, οι οποίες κορυφώνονται το Σάββατο και την Κυριακή (30-31/05/2015) στον Πειραιά, διοργανώθηκε μία πολύ ενδιαφέρουσα ημερίδα, με τίτλο «Προς μία βιώσιμη Ναυτιλία: Η Κοινωνία των Πολιτών σε διάλογο με φορείς χάραξης πολιτικής και τη…
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή