Σήμερα: 04/08/2020
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
19/Ιουν/2020 Γράφτηκε από
Το σημαντικότατο έργο των ναυτικών αλλά και των αλιέων στην κρίσιμη εποχή της πανδημίας του κορωνοϊού εξήρε ο Πάπας Φραγκίσκος με μήνυμά του μέσω βίντεο. «Το επάγγελμά σας στη θάλασσα έχει καταστεί ακόμα πιο σημαντικό δεδομένου ότι μας παρέχει τρόφιμα και άλλα βασικά αγαθά. Γι’ αυτό σας είμαστε ευγνώμονες. Τους τελευταίους μήνες η ζωή σας και η εργασία σας έχουν αλλάξει σημαντικά με αποτέλεσμα να έχετε κάνει και να πρέπει να κάνετε σημαντικές θυσίες. Μένετε αρκετό καιρό στα πλοία χωρίς τη δυνατότητα να ξεμπαρκάρετε. Είστε μακριά από τις οικογένειές σας, τους φίλους σας και τις πατρίδες σας και υπό το φόβο μόλυνσης από τον ιό. Να ξέρετε ότι δεν είστε μόνοι. Δεν σας ξεχνάμε. Σήμερα θέλω να σας στείλω ένα μήνυμα ελπίδας και παρηγοριάς για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζετε. Η Παρθένος Μαρία να σας προστατεύει πάντα. Σας ευχαριστώ».
ΠΗΓΗ: portcity.gr
18/Ιουν/2020 Γράφτηκε από
Η Δημοτική Αρχή, μαζί με τους δικηγόρους του Δήμου Κερατσινίου- Δραπετσώνας Κ. Καραπαναγιώτη και Χρ. Μυργιαλή, καταθέτουν αίτηση ακύρωσης των έργων της Cosco που έχουν αδειοδοτηθεί και αφορούν την πόλη μας. Πρόκειται για τη νέα αποθήκη στην περιοχή πρώην ΟΔΔΥ, το πενταώροφο κτήριο στάθμευσης αυτοκινήτων στον προβλήτα Ηρακλέους, καθώς και το έργο υπόγειας οδικής σύνδεσης σταθμού διακίνησης με πρώην χώρο ΟΔΔΥ. Οι λόγοι που προβάλλονται είναι οι εξής: 1.Δεν έχει διασφαλιστεί με μελέτη, δεν εξετάστηκε ούτε εκτιμήθηκε η συνολική επίδραση των σχεδιαζόμενων έργων στο φυσικό περιβάλλον και οι συνέπειές τους. Και ειδικά δεν λαμβάνεται υπόψη ούτε η σημερινή ικανότητα της πόλης του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας και τα δεδομένα κορεσμού της. 2.Η συνολική επίδραση των πρόσθετων επενδύσεων δεν εκτιμήθηκε ποτέ στο συνολικό περιβάλλον της ευρύτερης περιοχής, προσθετικά στις ήδη σχεδιασμένες επενδύσεις και τα υπάρχοντα έργα. 3.Επιδεινώνονται οι όροι διαβιώσεως και επέρχεται περαιτέρω υποβάθμιση του υπάρχοντος φυσικού ή και οικιστικού περιβάλλοντος,…
17/Ιουν/2020 Γράφτηκε από
Η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ) ανακοίνωσε τα αποτελέσματα διακίνησης επιβατών, εμπορευμάτων και κινητών μονάδων στους Ελληνικούς λιμένες του δ’ τριμήνου 2019. Ειδικότερα: • Η συνολική διακίνηση επιβατών στους Ελληνικούς λιμένες το δ΄ τρίμηνο 2019 σε σύγκριση με το δ΄ τρίμηνο του 2018 παρουσίασε αύξηση κατά 4,1%, ενώ κατά την αντίστοιχη σύγκριση του δ΄ τριμήνου 2018 προς το δ΄ τρίμηνο 2017 παρατηρήθηκε αύξηση κατά 3,1% (Πίνακας 1). • Η συνολική διακίνηση εμπορευμάτων στους Ελληνικούς λιμένες το δ΄ τρίμηνο 2019 σε σύγκριση με το δ΄ τρίμηνο του 2018 παρουσίασε αύξηση κατά 0,7%, ενώ κατά την αντίστοιχη σύγκριση του δ΄ τριμήνου 2018 προς το δ΄ τρίμηνο 2017 παρατηρήθηκε αύξηση κατά 5,8% (Πίνακας 2). • Η συνολική διακίνηση κινητών μονάδων (τροχοφόρων) στους Ελληνικούς λιμένες το δ’ τρίμηνο 2019 σε σύγκριση με το δ΄ τρίμηνο του 2018 παρουσίασε αύξηση 2,9%, ενώ κατά την αντίστοιχη σύγκριση του δ΄ τριμήνου 2018 προς το δ΄ τρίμηνο 2017 σημειώθηκε…
16/Ιουν/2020 Γράφτηκε από
Θέμα υπογραφής ΣΣΕ για τον Πειραιά θέτει η ΟΜΥΛΕ με ανακοίνωσή της στην οποία μεταξύ άλλων κάνει λόγο και για κινητοποιήσεις στην περίπτωση που το αίτημά της δεν ικανοποιηθεί. Στην ανακοίνωση αναφέρονται τα ακόλουθα: Η ΟΜ.Υ.Λ.Ε και τα Σωματεία των εργαζομένων στο Λιμάνι του Πειραιά καταγγέλλουμε τη Διοίκηση του ΟΛΠ ότι με τη στάση της δεν έχει βοηθήσει στη εξέλιξη του διαλόγου για την κατάρτιση νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (Σ.Σ.Ε) από 1/1/2020. Επικαλούμενη το τελευταίο διάστημα, μετά την εμφάνιση του COVID-19, τις συνέπειες της πανδημίας στα οικονομικά της εταιρείας, δεν θέλει να προχωρήσει σε νέα Σ.Σ.Ε. Όμως ο διάλογος μετά από πρόσκληση της ΟΜ.Υ.Λ.Ε έχει ξεκινήσει από τον Οκτώβριο του 2019 και έπρεπε ήδη να εφαρμόζεται από 1/1/2020. Άλλωστε μια Σ.Σ.Ε δεν τοποθετείται μόνο σε ένα τρίμηνο, αλλά προκύπτει από προηγούμενα οικονομικά αποτελέσματα, όσο και από τις προσδοκίες για το διάστημα που αναφέρεται και όλα αυτά για τον ΟΛΠ, που…
15/Ιουν/2020 Γράφτηκε από
Το ReCAAP Information Sharing Centre δημοσιοποίησε πρόσφατα το report του για τα περιστατικά πειρατείας και ληστρικών επιθέσεων στα ύδατα της Ασίας τον περασμένο Μάιο. Συνολικά σημειώθηκαν έντεκα τέτοια περιστατικά σε εμπορικά πλοία στην Ασία τον Μάιο του 2020, εκ των οποίων τα δέκα αφορούσαν ένοπλες επιθέσεις και ένα απόπειρα πειρατείας. Και τα έντεκα ήταν πραγματικά περιστατικά και όχι απόπειρες επίθεσης, με την έννοια ότι οι δράστες κατάφεραν να επιβιβαστούν στα πλοία. Στο report του, το ReCAAP εκφράζει τη μεγάλη του ανησυχία για τα αυξημένα περιστατικά επιθέσεων εν πλω στα πλοία που διέρχονται από τα Στενά της Σιγκαπούρης. Τον Μάιο καταγράφηκαν τρία περιστατικά ληστρικής επίθεσης σε πλοία στα Στενά της Σιγκαπούρης, με τον συνολικό αριθμό αυτών των περιστατικών στην εν λόγω περιοχή να ανέρχονται πλέον σε 15 από τις αρχές του έτους. Από τα έντεκα περιστατικά ληστρικών επιθέσεων και πειρατείας, τα οκτώ έλαβαν χώρα σε πλοία που ήταν αγκυροβολημένα και τα…
12/Ιουν/2020 Γράφτηκε από
Συμφόρηση πλοίων παρατηρείται στο βραζιλιάνικο λιμάνι του Σάντος, καθώς πάνω από 70 αναμένουν στη ράδα για τη φόρτωση ζάχαρης για εξαγωγές. Οι αγοραστές διεθνώς σπεύδουν να περιορίσουν τις όποιες στρεβλώσεις στις προμήθειες από τον Covid-19. Παράλληλα, το ρεκόρ παραγωγής ζάχαρης στη Βραζιλία και οι μειώσεις σε Ινδία και Ταϊλάνδη είχαν ως αποτέλεσμα η χώρα της Νότιας Αμερικής να αποτελεί πλέον τη μερίδα του λέοντος σε ό,τι αφορά τις εξαγωγές του εν λόγω εμπορεύματος. Αυτή τη στιγμή βέβαια ο κορονοϊός στη χώρα «θερίζει», με τον πρόεδρο Μπολσονάρου να δέχεται έντονη κριτική τόσο για τις δηλώσεις του όσο και για την πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση για τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού. Πρόσφατα ανεστάλησαν οι εργασίες φόρτωσης τριών bulk carriers στο λιμάνι του Σάντος, καθώς μέλη των πληρωμάτων βρέθηκαν θετικά στον Covid-19 και έπρεπε να τεθούν σε καραντίνα. Οι δραστηριότητες στο μεγαλύτερο λιμάνι της Βραζιλίας καθίστανται δύσκολες λόγω της πανδημίας. Ναυτιλιακά…
11/Ιουν/2020 Γράφτηκε από
Το Σάββατο 6 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε επιτυχώς η πρώτη πλήρης αλλαγή πληρωμάτων στη Σιγκαπούρη, σύμφωνα με το πρωτόκολλο του Singapore Crew Change Working Group (SGCCWG). Πρόκειται δε για τους πρώτους ναυτικούς που επωφελούνται από τη χρήση ναυλωμένων πτήσεων και ουσιαστικά ξεμπάρκαραν από το bulk carrier «Genco Liberty» από το λιμάνι της Σιγκαπούρης με την ολοκλήρωση των συμβάσεών τους. «Ως αναπόσπαστο κομμάτι του Singapore Crew Change Working Group (SGCCWG), είμαστε στην ευχάριστη θέση να συντονίσουμε την πρώτη πλήρη αλλαγή πληρώματος, με βάση το πρωτόκολλο αλλαγής πληρωμάτων που δημιουργήσαμε με το SGCCWG», δήλωσε ο Neal De Roche, αντιπρόεδρος της Wilhelmsen Ships Agency. Οι δεκαεννέα ινδικής καταγωγής ναυτικοί του «Genco Liberty» επέστρεψαν στην πατρίδα τους μέσω ναυλωμένης πτήσης από τη Σιγκαπούρη στο Κολόμπο της Σρι Λάνκα και από εκεί στην Ινδία. Παράλληλα, το πλήρωμα που προορίζεται για την αντικατάστασή τους και αποτελείται από δεκατέσσερις ναυτικούς από τη Σρι Λάνκα και τέσσερις από την Ινδία…
10/Ιουν/2020 Γράφτηκε από
Έχασε τελικά τη ζωή του ο 45χρονος ναυτικός, μέλος του πληρώματος του «BLUE STAR CHIOS», που κατά τη διάρκεια του χθεσινού προγραμματισμένου δρομολογίου του πλοίου (Πειραιάς-Πάτμος-Λειψοί-Λέρος-Κάλυμνος-Κως-Σύμη-Ρόδος-Κάρπαθος-Κάσος) έχασε τις αισθήσεις του, με αποτέλεσμα να πέσει και να τραυματιστεί. Το πλοίο μετά το συμβάν πραγματοποίησε έκτακτη προσέγγιση στο λιμάνι του Σύρου. Ο 45χρονος Β μάγειρας του πλοίου, που παρελήφθη από ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ, μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Σύρου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του. πηγη: portcity.gr
09/Ιουν/2020 Γράφτηκε από
Την 28-05-2020 συνεκλήθη το Ανώτατο Συμβούλιο Κρίσεων Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής έτους 2020 υπό την προεδρία του Αρχηγού Γενικού Επιτελείου Ναυτικού και με εισηγητή τον Αρχηγό του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής. Κατά τις εργασίες του Συμβουλίου αυτού εκρίθησαν συνολικά δύο (02) Αντιναύαρχοι Λ.Σ., πέντε (05) Υποναύαρχοι Λ.Σ. (εκ Σ.Δ.Σ.Λ.Σ.), ένας (01) Υποναύαρχος Λ.Σ. Τεχνικός, δεκαοκτώ (18) Αρχιπλοίαρχοι Λ.Σ. (εκ Σ.Δ.Σ.Λ.Σ.) και ένας (01) Αρχιπλοίαρχος Λ.Σ. Υγειονομικός. Συγκεκριμένα, οι κριθέντες Ανώτατοι Αξιωματικοί Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ενεγράφησαν σε πίνακες κρίσεως ως ακολούθως: - Αντιναύαρχοι Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής: Π ί ν α κ α ς Α΄ «Διατηρητέων» ΠουλήςΚωνσταντίνοςτουΓεωργίου(Α.Μ. 818) Π ί ν α κ α ς Β΄ «Ευδοκίμως τερματισάντων τη σταδιοδρομία τους» ΘεοφανόπουλοςΑλέξανδροςτουΛεωνίδα(Α.Μ. 839) - Υποναύαρχοι Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής: Π ί ν α κ α ς Α΄ «Διατηρητέων» ΠερδικούρηςΓεώργιοςτουΔημητρίου(Α.Μ. 840) Π ί ν α κ α ς Β΄ «Ευδοκίμως τερματισάντων τη σταδιοδρομία τους» 1.ΜάμμηςΒασίλειοςτουΗλία(Α.Μ. 844) 2.ΣούλοςΔημήτριοςτουΒασιλείου(Α.Μ. 851) 3.ΚοντομάρηςΣπυρίδωντουΔημητρίου(Α.Μ. 855)…
08/Ιουν/2020 Γράφτηκε από
Τη στήριξη της Παγχιακής Ένωσης Συνταξιούχων Ναυτικών έχουν ζητήσει 7 χήρες ναυτικών, από τις οποίες η κυβέρνηση αξιώνει την αναδρομική επιστροφή χρημάτων που στις περισσότερες περιπτώσεις φθάνει μέχρι και τις 10.000 ευρώ. Ήδη η ΠΕΣ ΝΑΤ από την πλευρά της, ετοιμάζεται να προχωρήσει σε ομαδική προσφυγή και καταγγελία με τον Στέλιο Κουμπιά να κάνει λόγο για παράλογη απαίτηση και πρακτική. Παράλληλα ο ίδιος ανέφερε ότι προσεχώς θα καταβληθεί και η επιστροφή των χρημάτων σε ναυτικούς, των οποίων οι συντάξεις είχαν περικοπεί μετά την απόφαση του Σ.τ.Ε. για παράνομες περικοπές τα προηγούμενα χρόνια. Πρόκειται για συνταξιούχους ναυτικούς που έπαιρναν σύνταξη άνω των 1.300 ευρώ. politischios.gr πηγη: e-nautilia.gr
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή