Σήμερα: 17/10/2018
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
26/Φεβ/2015 Γράφτηκε από
Συντάκτης: Χριστίνα Παπασταθοπούλου Σχεδόν 20 ημέρες έμειναν όμηροι οι τρεις ναυτικοί (δυο Έλληνες και ένας Πακιστανός) στα χέρια των πειρατών που τους απήγαγαν από το ελληνόκτητο δεξαμενόπλοιο «KALAMOS», σημαίας Μάλτας, δυο ναυτικά μίλια από το νιγηριανό λιμάνι Qua Iboe Terminal στις αρχές Φεβρουαρίου. Όπως έγινε γνωστό από την πλοιοκτήτρια εταιρεία «Aeolos Management» οι τρεις ναυτικοί απελευθερώθηκαν και βρίσκονται σε νοσοκομείο της Νιγηρίας προκειμένου να υποβληθούν σε απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις. Η εταιρεία έκανε γνωστό επίσης ότι δεν πρόκειται να αναφερθεί σε λεπτομέρειες της διαπραγμάτευσης που οδήγησαν στην απελευθέρωση των ναυτικών, καθώς κάτι τέτοιο μπορεί να οδηγήσει σε νέες πειρατείες. Υπενθυμίζεται πως κατά τη διάρκεια της επίθεσης των πειρατών στο πλοίο, έχασε τη ζωή του ο Έλληνας υποπλοίαρχος. πηγη: efsyn.gr
26/Φεβ/2015 Γράφτηκε από
Αγαπητέ αν.υπουργέ Ναυτιλίας, Θοδωρή Δρίτσα: Η επιστολή-κραυγή απόγνωσης από ναυτεργάτη απευθύνεται πρώτα και κύρια σε σας. Αν δεν δώσετε εσείς λύση, τότε ποιος θα δώσει; Που μπορεί να οδηγήσει η απελπισία;;; Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015- ώρα 17.21 μ.μ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΚΡΑΥΓΗ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Εργαζομενοι ναυτεργατες ΝΕΛ στο νεο μωλο Δραπετσώνας- 115 ναυτικοί από τα πλοία της NEL LINES, "Θεόφιλος", "Εuropean Express", "Ακουα Τζούελ" Καλησπέρα σας κάποιος να μας βοηθήσει υπάρχει; Υπουργείο, πολιτεία, να μας πληρώσουν δεδουλευμένα έως και 8 μηνών.... Υπάρχουν ναυτικοί , που δεν έχουν ούτε για ένα μπουκάλι νερό, ούτε για καφέ εν έτει 2015.... Αυτά είναι ξεφτίλα ....Σε συναντήσεις με τον υπουργό, μας είπε ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα αν δεν μπορεί αυτός τότε τι γινετε ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ.... Ο ΕΝΑΣ ΘΑ ΚΛΈΒΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ... ΜΑΣ ΚΟΒΟΥΝ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΚΟΤΑΔΙΑ ΓΙΑ ΩΡΕΣ ΣΑΝ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ΖΗΤΟΥΜΕ ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ... ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΒΟΗΘΗΣΤΕ…
26/Φεβ/2015 Γράφτηκε από
Άρχισε εκ νέου στο τριμελές εφετείο Πειραιά, η δίκη για το ναυάγιο του κρουαζιερόπλοιου Sea Diamond το 2007 στη θαλάσσια περιοχή της Καλντέρας στη Σαντορίνη, καθώς το ποινικό τμήμα του Αρείου Πάγου, στο οποίο προσέφυγαν ο πλοίαρχος, ο ανθυποπλοίαρχος και ο γενικός διευθυντής επιχειρήσεων του στόλου της εταιρείας «core marine limited», που είχε τη διαχείριση του πλοίου, αναίρεσε εν μέρει την εφετειακή απόφαση για τους τρεις αυτούς κατηγορουμένους, οι οποίοι είναι οι μόνοι που είχαν κριθεί ένοχοι. Σύμφωνα με την απόφαση του Αρείου Πάγου, τα τρία αυτά άτομα που καταδικάστηκαν για πλημμελήματα, παραπέμπονται να δικαστούν εκ νέου από το εφετείο Πειραιά, ως εξής: Για το θέμα της ρύπανσης, ο Άρειος Πάγος αναφέρει, ότι ενώ το εφετείο έκρινε, πως είχε προκληθεί σοβαρή ρύπανση, δεν αιτιολόγησε την κρίση αυτή, σε σχέση με τις εκθέσεις του ΕΛΚΕΘΕ, που ανέφεραν, ότι δεν υπήρχαν επιπτώσεις από το ναυάγιο στο θαλάσσιο οικοσύστημα της Σαντορίνης. Επίσης, δεν…
26/Φεβ/2015 Γράφτηκε από
Εντείνονται οι έλεγχοι από την ΠΕΝΕΝ σε πλοία προκειμένου να εντοπιστούν φαινόμενα απλήρωτων ναυτικών η οποία θα κλιμακώσει τις κινητοποιήσεις εάν συνεχιστεί η ολιγωρία από ΥΝΑ και εταιρείες | Συντάκτης: Χριστίνα Παπασταθοπούλου Αντιμέτωπος με μια πολύ δύσκολη υπόθεση -την πρώτη από τότε που ανέλαβε καθήκοντα αναπληρωτή υπουργού Ναυτιλίας- βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες ο Θοδωρής Δρίτσας, καθώς το φαινόμενο της απλήρωτης ναυτικής εργασίας στην ακτοπλοΐα λαμβάνει πλέον ανεξέλεγκτες διαστάσεις και ο αναπληρωτής υπουργός καλείται γρήγορα να βρει λύσεις. Η διοίκηση του ναυτεργατικού σωματείου της Πανελλήνιας Ενωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ) δηλώνει αποφασισμένη να συνεχίσει και εντείνει αυτή την εβδομάδα τους ελέγχους στα πλοία και, όπου εντοπίζεται απλήρωτο πλήρωμα, θα προχωρά σε επισχέσεις. Προειδοποιεί, δε, ότι εάν οι εμπλεκόμενες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας και οι διοικήσεις των ακτοπλοϊκών εταιρειών εξακολουθήσουν την ολιγωρία που παρατηρείται μέχρι σήμερα, θα κλιμακώσουν τον αγώνα τους. Ηδη, σε επισχέσεις βρίσκονται πληρώματα τριών πλοίων της ΝΕΛ («Aqua Spirit»,…
26/Φεβ/2015 Γράφτηκε από
Ποιος εγκρίνει τα δρομολόγια του Αργοσαρωνικού; Ποιος ή ποιοι τα Αλλάζουν συνεχώς, για να εξυπηρετούν τις εταιρείες, που ανταγωνίζονται η μία την άλλη; Ποιος επιτρέπει να εργάζονται 14 ή 15 ή 17 ώρες οι ναυτεργάτες; Υπάρχει νομοθεσία, την τηρεί κανείς; Κάθε μέρα γινόμαστε αποδέκτες καταγγελιών για τα φέρι-μπώτ του Αργοσαρωνικού. Και το υπουργείο Ναυτιλίας και οι υπηρεσίες του ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ προκλητικότατα! Ως πότε;;; Πόπη Χριστοδουλίδου πηγη: peiratikoreportaz.blogspot.gr
24/Φεβ/2015 Γράφτηκε από
Η πρόσφατη αιματηρή πειρατική επίθεση στο ελληνόκτητο με σημαία Μάλτας δεξαμενόπλοιο «Kalamos» να έχει πυροδοτήσει ένα νέο γύρο συνομιλιών και προβληματισμών στη ναυτιλιακή κοινότητα για την κλιμάκωση της απειλής της πειρατείας στη Δυτική Αφρική και τις πιθανές επιπτώσεις της, ωστόσο στοιχεία του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) δείχνουν ότι ο κίνδυνος για τα εμπορικά πλοία παραμονεύει σε πολλά σημεία του πλανήτη. Είναι χαρακτηριστικό ότι από επίσημη έκθεση του ΙΜΟ, που είναι όργανο του ΟΗΕ, ότι 2 ελληνικά πλοία και 5 ελληνόκτητα υπό ξένη σημαία, δέχτηκαν, τον περασμένο Νοέμβριο, πειρατικές επιθέσεις σε διάφορα σημεία, οι οποίες- σημειωτέον- ουδέποτε ανακοινώθηκαν από τις ελληνικές αρχές…. Είναι σαφές, όμως, ότι η πειρατική επίθεση στο «Kalamos», που έγινε το βράδυ της 3ης Φεβρουαρίου, σε εγκαταστάσεις πετρελαιοειδών, κοντά στο Μπόνυ της Νιγηρίας και στοίχισε την ζωή στον Έλληνα υποπλοίαρχο ενώ αγνοούνται τρεις ναυτικοί, οι οποίοι κρατούνται ως όμηροι από τους πειρατές, διαμορφώνει νέα δεδομένα. Πηγές, που ασχολούνται…
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή