Σήμερα: 20/07/2018
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
24/Μαρ/2015 Γράφτηκε από
Η θέση του υπουργού για τη σύνθεση των πληρωμάτων και την ανεργία προκάλεσε την έντονη αντίδραση της διοίκησης της ΠΕΝΕΝ Συντάκτης: Χριστίνα Παπασταθοπούλου Δυο μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του στο υπουργείο Ναυτιλίας και ο αναπληρωτής υπουργός Θοδωρής Δρίτσας βρίσκεται μπροστά στην πρώτη σοβαρή ρήξη. Και μάλιστα όχι από την πλευρά των πλοιοκτητών, που ίσως ήταν και αναμενόμενο για αριστερό υπουργό, αλλά από την πλευρά της ναυτεργασίας. Σύμφωνα με την Πανελλήνια Ενωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ), η ρήξη επήλθε στη συνάντηση που είχε με τον υπουργό για το θέμα της απασχόλησης των ναυτικών. Η θέση του Θ. Δρίτσα ότι το υπουργείο δεν μπορεί να αναλάβει νομοθετική πρωτοβουλία για τις οργανικές θέσεις στην ποντοπόρο ναυτιλία προκάλεσε την έντονη αντίδραση του Σωματείου. Μάλιστα ο αναπληρωτής υπουργός συνέστησε το θέμα της απασχόλησης να αποτελέσει αντικείμενο διαπραγμάτευσης ναυτεργατικών σωματείων και της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών. Ωστόσο, ο πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ Αντ. Νταλακογεώργος υπενθύμισε στον…
09/Μαρ/2015 Γράφτηκε από
Του Νίκου Μπαρδούνια Στο «στόχαστρο» πολλών μεγάλων διεθνών ναυτιλιακών εταιρειών έχουν μπει . τα δυο τελευταία έτη, οι ρότες της Αρκτικής κατανοώντας πλήρως ότι η αξιοποίησή τους θα μπορούσε να μειώσει σημαντικά όχι μόνο τους χρόνους μεταφοράς προϊόντων από την Ασία προς την Ευρώπη και αντιστοίχως αλλά και να προσδώσει σημαντικές οικονομίες κλίμακας στις εταιρείες. Ωστόσο η όποια σημαντική αύξηση χρήσης από τις ναυτιλιακές εταιρείες του λεγόμενου Βόρειου Θαλάσσιου Περάσματος (Northern Sea Route Administration-NSRA) εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ικανότητα της Ρωσικής Ομοσπονδίας να προσφέρει υπηρεσίες όπως : Έρευνας και Διάσωσης στην περιοχή, εφόσον απαιτηθεί, επισκευών και υποστήριξης των πλοίων που θα επιλέξουν να πλεύσουν από την περιοχή. Κάτι, που φαίνεται ότι η Ρωσία καταλαβαίνει , πλέον, πολύ καλά. Έτσι, ακριβείς πληροφορίες αναφέρουν ότι η Ρωσική Ομοσπονδία υλοποιεί ένα σχέδιο , ύψους ενός δις δολαρίων, προκειμένου το Βόρειο θαλάσσιο Πέρασμα να «ανοίξει» και να είναι αξιοποιήσιμο αρκετούς μήνες το…
09/Μαρ/2015 Γράφτηκε από
Συντάκτης: Χριστίνα Παπασταθοπούλου Πέθανε η μάνα ενός ηλεκτρολόγου στην Κρήτη και δεν είχε λεφτά να πάει στην κηδεία. Πήγε στην εταιρεία, δεν του έδωσαν χρήματα και κάναμε έρανο μεταξύ μας. ● Είμαστε εγκαταλειμμένοι απ’ όλους. Κοιμόμαστε μέσα στα πλοία. Ξυπνάμε παγωμένοι. Απελπισία και αδιέξοδο. Εγκλωβιστήκαμε και δεν ξέρουμε τι να κάνουμε. ● Τέσσερα χρόνια τώρα δεν έχουμε πάρει έναν ολόκληρο μισθό. Δεν έχουμε να ταΐσουμε τις οικογένειές μας, τα παιδιά μας. Ούτε τα φάρμακά μας δεν μπορούμε να πάρουμε. Προχθές ενός συναδέλφου τού πέταξαν τα πράγματα έξω από το σπίτι. ● Δεν θέλουμε να κλείσει η εταιρεία και γι’ αυτό τη στηρίξαμε με όλες μας τις δυνάμεις, ψυχικές και σωματικές. Τρία χρόνια τώρα ακόμα και υλικά που χρειαζόμαστε για διάφορες εργασίες στα πλοία τα αγοράζαμε με δικά μας χρήματα. Μας έπεισαν και βάλαμε πλάτη για να τη σώσουμε και το «ευχαριστώ» είναι απληρωσιά ακόμα και δέκα μήνες. Λόγια απλήρωτων ναυτεργατών…
09/Μαρ/2015 Γράφτηκε από
Επειδή δεν πάει και πολύς καιρός, από τότε, που τα συζητούσαμε μαζί, αυτά, αγαπητέ υπουργέ, σου απευθύνω δημόσια το ερώτημα και παρακαλώ να ερευνήσεις εις βάθος και με προσοχή , πριν απευθυνθώ κι εγώ, όπως και άλλοι πολίτες στις αρμόδιες αρχές, ΕΑΝ κάποιοι καραβανάδες με υπηρεσίες , που δεν χαμπαριάζουν ούτε από αριστερή κυβέρνηση, ούτε από δημοκρατία, συνεχίζουν να μας παρακολουθούν τα τηλέφωνα ... Το θέμα δεν είναι προσωπικό.Είναι βαθειά πολιτικό και οφείλεις εσύ, αγαπητέ Θοδω"ρή , πριν απαντήσεις, να σηκώσεις ανάποδα τη γη στο ψάξιμο. Α..., σε παρακαλώ πολύ, .μην ρωτήσεις πάλι τον Αθανασόπουλο...Προσωπικά θα το θεωρήσω άκρως προσβλητικό για μένα και την φιλία μας και φυσικά για την νοημοσύνη μου και την πολύχρονη εμπειρία μου στο ρεπορτάζ του υπουργείου και του Λ.Σ. Οι υπουργοί στο Ναυτιλίας εμπιστεύονται μόνο τα τσιμέντα στο λιμάνι. Γιατί αυτά, ακόμα κι αν μετακινηθούν για καλό ή κακό λόγο, δεν σου ψευτοπαρουσιάζονται ποτέ τα...…
09/Μαρ/2015 Γράφτηκε από
Ντροπή για τον ΣΥΡΙΖΑ! Ντροπή και για έναν Θοδωρή Δρίτσα έναν αριστερό υπουργό με ήθος και περηφάνια να άγεται και να φέρεται από Αθανασόπουλους καταστροφικούς για το υπουργείο και το Σώμα... Κι αφού τους έφαγε κατακέφαλα, να ανέχεται τώρα και έναν Χονδρονάσιο, με γνωστή πορεία και απόψεις... Να έχουμε τούτες τις μέρες τον Βαρβιτσιωτικό, κ. Παν.Μποτίνη από την Καλαμάτα να το παίζει παράγοντας και ελέω αρχηγού,όπως μας καταμαρτυρούν πολλές και διαφορετικές πηγές, να απειλεί αξιωματικούς, λέγοντας, πως "και επί ΣΥΡΙΖΑ αυτός κι ο Πάππος είναι τα αφεντικά"... Και να ετοιμάζεται, αγαπητέ φίλε Θοδωρή, ο Αθανασόπουλος να κάνει ναύαρχο τον αρχιπλοίαρχο κ. Αντώνη Πάππο και να τον φέρει από την Περιφέρεια του Βόλου πίσω στο υπουργείο, να τον κάνει , όπως τονίζουν πολύ αξιόπιστες πηγές μας, γενικό δερβέναγα στην Διοίκηση ή να του δώσει δίπλα του επιτελική θέση... Αν είσαι εκτός θέματος, αγαπητέ αν.υπουργέ Ναυτιλίας, να σιυ υπενθυμίσουμε, πως ο κ…
09/Μαρ/2015 Γράφτηκε από
Σε εκατομμύρια ευρώ αποτιμάται σύμφωνα με πορίσματα ελεγκτών του Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, η ζημιά του ελληνικού Δημοσίου από τρεις περιπτώσεις φαύλης διαχείρισης των οικονομικών του ΟΛΠ που σχετίζονται με τεχνικά έργα από το 2000 κι ύστερα. Πρόκειται για έργα τα οποία ανά περίπτωση υπερκοστολογήθηκαν ή για τα οποία τηρήθηκε στάση παράτυπα “ευνοϊκή” προς τον ανάδοχο ενώ στα απωλεσθέντα ποσά πρέπει να συνυπολογιστούν τα έσοδα που χάνονται και θα χαθούν στο μέλλον από την προβληματική κατασκευή των εν λόγω έργων. Ο ΟΛΠ εξέδωσε απάντηση στα δημοσιεύματα που κυκλοφορούν από το πρωί, η οποία ωστόσο είναι παραπλανητικά ψευδής αφού αναφέρεται σε άλλο έργο. Το koutipandoras.gr εξασφάλισε τα πορίσματα των ελεγκτών κι αναλύει τις τρεις περιπτώσεις. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ γιώργος Ανωμερίτης με τον πρώην υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη. Ένα βιοκλιματικό κτίριο που τελικά έγινε συμβατικό Τα αρμόδια όργανα του ΟΛΠ, προγραμμάτισαν την κατασκευή ενός βιοκλιματικού κτιρίου, προκειμένου να…
26/Φεβ/2015 Γράφτηκε από
Συντάκτης: Χριστίνα Παπασταθοπούλου Σχεδόν 20 ημέρες έμειναν όμηροι οι τρεις ναυτικοί (δυο Έλληνες και ένας Πακιστανός) στα χέρια των πειρατών που τους απήγαγαν από το ελληνόκτητο δεξαμενόπλοιο «KALAMOS», σημαίας Μάλτας, δυο ναυτικά μίλια από το νιγηριανό λιμάνι Qua Iboe Terminal στις αρχές Φεβρουαρίου. Όπως έγινε γνωστό από την πλοιοκτήτρια εταιρεία «Aeolos Management» οι τρεις ναυτικοί απελευθερώθηκαν και βρίσκονται σε νοσοκομείο της Νιγηρίας προκειμένου να υποβληθούν σε απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις. Η εταιρεία έκανε γνωστό επίσης ότι δεν πρόκειται να αναφερθεί σε λεπτομέρειες της διαπραγμάτευσης που οδήγησαν στην απελευθέρωση των ναυτικών, καθώς κάτι τέτοιο μπορεί να οδηγήσει σε νέες πειρατείες. Υπενθυμίζεται πως κατά τη διάρκεια της επίθεσης των πειρατών στο πλοίο, έχασε τη ζωή του ο Έλληνας υποπλοίαρχος. πηγη: efsyn.gr
26/Φεβ/2015 Γράφτηκε από
Αγαπητέ αν.υπουργέ Ναυτιλίας, Θοδωρή Δρίτσα: Η επιστολή-κραυγή απόγνωσης από ναυτεργάτη απευθύνεται πρώτα και κύρια σε σας. Αν δεν δώσετε εσείς λύση, τότε ποιος θα δώσει; Που μπορεί να οδηγήσει η απελπισία;;; Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015- ώρα 17.21 μ.μ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΚΡΑΥΓΗ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Εργαζομενοι ναυτεργατες ΝΕΛ στο νεο μωλο Δραπετσώνας- 115 ναυτικοί από τα πλοία της NEL LINES, "Θεόφιλος", "Εuropean Express", "Ακουα Τζούελ" Καλησπέρα σας κάποιος να μας βοηθήσει υπάρχει; Υπουργείο, πολιτεία, να μας πληρώσουν δεδουλευμένα έως και 8 μηνών.... Υπάρχουν ναυτικοί , που δεν έχουν ούτε για ένα μπουκάλι νερό, ούτε για καφέ εν έτει 2015.... Αυτά είναι ξεφτίλα ....Σε συναντήσεις με τον υπουργό, μας είπε ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα αν δεν μπορεί αυτός τότε τι γινετε ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΝΙΚΟΣ.... Ο ΕΝΑΣ ΘΑ ΚΛΈΒΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ... ΜΑΣ ΚΟΒΟΥΝ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΚΟΤΑΔΙΑ ΓΙΑ ΩΡΕΣ ΣΑΝ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ΖΗΤΟΥΜΕ ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ... ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΒΟΗΘΗΣΤΕ…
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή