Σήμερα: 20/06/2019
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
14/Νοε/2018 Γράφτηκε από
Την συγκλονιστική προσπάθεια του καπετάνιου του «Fast Ferries Andros» να δέσει το πλοίο στο Λιμάνι της Ραφήνας κατέγραψε σε βίντεο η ιστοσελίδα irafina.gr. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το λιμάνι της Ραφήνας είναι γνωστό πως δυσκολεύει τους καπετάνιους λόγω της κατασκευής του και των ισχυρών ανέμων που πνέουν καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Το πλοίο προσέγγιζε το μεσημέρι της Τρίτης την Ραφήνα, εν μέσω ισχυρών βοριάδων που ξεπερνούσαν τα έξι μποφόρ και ο καπετάνιος με μία εντυπωσιακή μανούβρα κατάφερε να δέσει το πλοίο στο λιμάνι. Δείτε το βίντεο
ΠΗΓΗ: enikos.gr
13/Νοε/2018 Γράφτηκε από
Πάνω από 100 χρόνια πέρασαν από την κατασκευή του Τιτανικού, που από πολλούς θεωρείται ακόμα και σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα πλοία που κατασκευάστηκαν ποτέ. Η αλήθεια είναι όμως ότι σε σχέση με τα σημερινά πλοία μοιάζει πού μικρό. Η τεχνολογία και η τεχνογνωσία έφτασε την ανθρωπότητα να κατασκευάζει πραγματικά πλωτά θηρία τα οποία πολλές φορές μοιάζουν με ολόκληρες πολιτείες. Δείτε το βίντεο που ακολουθεί.
πηγη: e-nautilia.gr
12/Νοε/2018 Γράφτηκε από
«Ανοίγει» ο δρόμος για την επιστροφή αναδρομικών σε συνταξιούχους που υπέστησαν σοβαρές περικοπές από τον Ιούνιο του 2013 έως και σήμερα, καθώς ο ΕΦΚΑ έχασε την πρώτη έφεση που είχε υποβάλει σε πρωτόδικη απόφαση υπέρ συνταξιούχων του ΝΑΤ, ενώ την ίδια στιγμή τα δικαστήρια επιστρέφουν και μειώσεις, πέρα από εκείνες που είχαν κριθεί αντισυνταγματικές από το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ). Διαβάστε επίσης «Μαχαίρι» στις υψηλές συντάξεις φέρεται να θέλει το Βερολίνο Σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής», υπάρχουν ήδη τρεις τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις, οι οποίες, επί της ουσίας, φέρνουν τα πάνω – κάτω σε ό,τι αφορά το σχεδιασμό του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης, αναφορικά με την απόδοση των αναδρομικών. Οι τρεις αποφάσεις Η πρώτη απόφαση (1296/2018) ελήφθη από το Διοικητικό Εφετείο Πειραιά και με αυτή το δευτεροβάθμιο δικαστήριο απορρίπτει την έφεση που είχε ασκήσει ο ΕΦΚΑ κατά πρωτόδικης απόφασης, η οποία δικαίωνε συνταξιούχους του ΝΑΤ. Οι…
09/Νοε/2018 Γράφτηκε από
Ελληνικών συμφερόντων ήταν το τάνκερ με το οποίο συγκρούστηκε η φρεγάτα του Πολεμικού Ναυτικού της Νορβηγίας τα ξημερώματα της Πέμπτης, ανοιχτά των ακτών της Νορβηγίας, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν επτά άνθρωποι. Η νορβηγική φρεγάτα υπέστει σοβαρές ζημιές και εισροή υδάτων ενώ τα 137 μέλη του πληρώματος, την έχει εγκαταλείψει. Όπως μεταδίδουν ξένα μέσα, το τάνκερ είχε μόλις αποπλεύσει από τον τερματικό φορτώσεως πετρελαίου Sture, όταν έγινε η σύγκρουση. Κανείς από το δεξαμενόπλοιο δεν έχει τραυματιστεί ενώ και οι ζημιές του είναι ελάχιστες. Επιστρέφοντας από τη νατοϊκή άσκηση Trident Juncture, η οποία ολοκληρώθηκε χθες Τετάρτη (07/11) στη Νορβηγία, η φρεγάτα KNM Helge Ingstad συγκρούστηκε με το δεξαμενόπλοιο ελληνικών συμφερόντων, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters και άρχισε να βάζει νερά. Δείτε βίντεο:
«Η KNM Helge Ingstad υπέστη ζημιές στα έξαλα και στα ύφαλα. Οι ζημιές ήταν τέτοιες που η φρεγάτα δεν είναι πλέον ευσταθής και δεν μπορεί να επιπλεύσει επαρκώς», δήλωσε…
08/Νοε/2018 Γράφτηκε από
Στον παραποτάμιο λιμένα της Κολωνίας αναμένεται να κατασκευαστεί ο πρώτος σταθμός shore-to-ship ανεφοδιασμού των πλοίων με LNG της Ευρώπης, ο οποίος εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμος προς λειτουργία εντός του δεύτερου τριμήνου του 2019. Ο συγκεκριμένος σταθμός θα κατασκευαστεί, μετά από λήψη άδειας, από την PitPoint.LNG, μία κοινοπραξία των εταιρειών PitPoint clean fuels και Primagaz Nederland BV και θα διευκολύνει τον ανεφοδιασμό των πλοίων με καύσιμα LNG που πραγματοποιούν εσωτερικούς πλόες στον Ρήνο ποταμό, την πιο πολυσύχναστη πλωτή οδό της Ευρώπης. Η άδεια που απαιτείται βάσει του German Emission Control Act για τη διασφάλιση της ασφάλειας του LNG ως καυσίμου για τη ναυτιλία, δόθηκε επίσημα από την Επαρχιακή Κυβέρνηση της Κολωνίας. Η PitPoint.LNG συνεργάστηκε εντατικά με διάφορους οργανισμούς προκειμένου να ολοκληρώσει επιτυχώς τη διαδικασία χορήγησης της άδειας, η εξασφάλιση της οποίας σημαίνει ότι η κατασκευή μπορεί τώρα να προχωρήσει οριστικά. Όπως αναφέρεται στο δελτίο Τύπου της PitPoint, η κατασκευή του…
07/Νοε/2018 Γράφτηκε από
Δύο ακόμα ναυτιλιακές εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας, η νορβηγική Havila Kystruten και η ισπανική Balearia, έχουν βάλει παραγγελίες για πλοία τα οποία θα κινούνται με καύσιμο LNG. Συγκεκριμένα, η Havila Kystruten αναμένεται να παραλάβει τέσσερα επιβατηγά- οχηματαγωγά πλοία μέσα στο 2020. Τα εν λόγω πλοία θα φέρουν υβριδικά συστήματα πρόωσης που θα λειτουργούν με φυσικό αέριο και ηλεκτρική ενέργεια, και θα πραγματοποιούν δρομολόγια στις πορθμειακές γραμμές της Νορβηγίας. Η ισπανική Balearia από την άλλη, έχει παραγγείλει ένα ταχύπλοο catamaran το οποίο θα χρησιμοποιεί και εκείνο καύσιμο LNG. H εταιρεία, η οποία έχει δεσμευτεί να αυξήσει τη χρήση του φυσικού αερίου ως καύσιμο στα πλοία της, έχει θέσει ως στόχο να χρησιμοποιούν τα μισά από τα 26 επιβατηγά της πλοία το LNG σαν καύσιμο, μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. Φωτό: havyard.com ΠΗΓΗ: naftikachronika.gr
06/Νοε/2018 Γράφτηκε από
Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) πρόκειται να διεξάγει μία μελέτη με στόχο να συμβάλει από μέρους του στη μείωση των απορριμμάτων πλαστικών από τα πλοία. Στο πλαίσιο της μελέτης ο IMO θα εξετάσει τα επίπεδα των απορριμμάτων πλαστικών αλλά και τη λειτουργία των λιμενικών εγκαταστάσεων παραλαβής αποβλήτων από τα πλοία και καταλοίπων φορτίων, ενώ θα σκεφτεί σοβαρά την ανάληψη νέων μέτρων προς τον περιορισμό της θαλάσσιας ρύπανσης, συμπεριλαμβανομένης της υποχρεωτικής δήλωσης των εμπορευματοκιβωτίων που χάνονται στη θάλασσα. Οι παραπάνω ενέργειες του IMO εναρμονίζονται με τους στόχους που έχουν τεθεί στο σχέδιο «2030 Sustainable Development Goal 14 on the oceans» των Ηνωμένων Εθνών. Περαιτέρω λεπτομέρειες αναφορικά με την μελέτη που θα διεξάγει ο IMO θα συζητηθούν κατά τη διάρκεια της MEPC 74, η οποία θα πραγματοποιηθεί την άνοιξη του 2019. ΠΗΓΗ: naftikachronika.gr
05/Νοε/2018 Γράφτηκε από
Τα κράτη-μέλη του ΟΠΕΚ, όπως προκύπτει από έρευνα του Reuters, προχώρησαν σε αύξηση της παραγωγής αργού τον Οκτώβριο, η οποία άγγιξε τα υψηλότερα επίπεδα από τον Δεκέμβριο του 2016. Πιο συγκεκριμένα, η παραγωγή του ΟΠΕΚ τον Οκτώβριο ανήλθε στα 33,31 εκατ. βαρέλια/ημέρα, αυξημένη κατά 390.000 βαρέλια/ημέρα συγκριτικά με τον περασμένο Σεπτέμβριο Με αυτήν την εξέλιξη, η συρρίκνωση της παραγωγής πετρελαίου από το Ιράν ελέω και των αμερικανικών κυρώσεων, που θα τεθούν εκ νέου σε ισχύ την επόμενη εβδομάδα, φαίνεται να αντισταθμίζεται από την πολύ υψηλή παραγωγή από πλευράς Σαουδικής Αραβίας και Λιβύης. Ο σαουδαραβικός Θρόνος αύξησε την παραγωγή του αργού κατά 200.000 στα 3,25 εκατ. βαρέλια/ημέρα με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για παραγωγή, η οποία μέχρι τέλους του έτους θα αγγίξει τα 3,5 εκατ. βαρέλια ημερησίως. Στο ίδιο μήκος κύματος και η Λιβύη, της οποίας η παραγωγή μαύρου χρυσού τον Οκτώβριο ανήλθε στα 1,22 εκατ. βαρέλια/ημέρα. Στον αντίποδα, το…
02/Νοε/2018 Γράφτηκε από
Το κρουαζιερόπλοιο με σημαία Ιταλίας, "Excellent", προσέκρουσε στην προβλήτα και με έναν γερανό στο λιμάνι της Βαρκελώνης. Ο γερανός κατέρρευσε και τα εμπορευματοκιβώτια που περιέχουν εύφλεκτα προϊόντα πήραν φωτιά. Η σύγκρουση προκλήθηκε από δυσμενείς καιρικές συνθήκες, με ισχυρούς ανέμους που φυσούσαν και έβγαλαν το σκάφος από την πορεία του. Δείτε το βίντεο:
ΠΗΓΗ: enikos.gr
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή