Σήμερα: 16/10/2018
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
03/Μαϊ/2018 Γράφτηκε από
Την πρώτη γυναίκα σε θέση Α΄ μηχανικού σε εμπορικό πλοίο εμπιστεύτηκε η Hellenic Seaways. Όπως αναφέρει σε δελτίο Τύπου η εταιρεία, διαδραματίζοντας πρωταγωνιστικό ρόλο στον τομέα της ακτοπλοΐας στην Ελλάδα, δείχνει εμπράκτως, ότι προσφέρει ίσες ευκαιρίες στο σύνολο των εργαζομένων της, στοιχείο που αποτελεί μέρος της εταιρικής της κουλτούρας. Η Hellenic Seaways πρωτοπορεί όχι μόνο στις παρεχόμενες υπηρεσίες και τον υπερσύγχρονο στόλο, αλλά και στην εξέλιξη των στελεχών της σπάζοντας απαρχαιωμένα στερεότυπα και ανατρέποντας τα δεδομένα στον ανδροκρατούμενο κόσμο της ακτοπλοΐας χαράσσοντας το δρόμο για τον κλάδο. Η Θεανώ Σιλελόγλου ανήκει στο ανθρώπινο δυναμικό της Hellenic Seaways από το 2010, όταν ξεκίνησε την σταδιοδρομία της ως Γ΄ μηχανικός στο πλοίο “Νήσος Μύκονος”. Σταδιακά οι ικανότητές καθώς και η γενικότερη συνεισφορά της στην εταιρεία φάνηκε να αναγνωρίζονται μέσω της πρώτης της προαγωγής σε Β΄ μηχανικό το 2013. Η εταιρεία εμπιστεύτηκε την Θεανώ Σιλελόγλου, προσφέροντάς της μία νευραλγική θέση στον τομέα της…
02/Μαϊ/2018 Γράφτηκε από
Το πλοίο είχε αναχωρήσει από το λιμάνι του Πειραιά στις 7 το πρωί εκτελώντας το δρομολόγιο Μύκονο, Νάξο, Σαντορίνη Στο λιμάνι του Πειραιά επέστρεψε το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο "champion jet 2" με 721 επιβάτες και 43 άτομα πλήρωμα, έπειτα από μηχανική βλάβη που παρουσίασε σε μία από τις αριστερές μηχανές του, ενώ έπλεε ανοιχτά της νησίδας Φλέβες, με προορισμό τη Μύκονο. Το πλοίο είχε αναχωρήσει από το λιμάνι του Πειραιά στις 7 το πρωί εκτελώντας το δρομολόγιο Μύκονο, Νάξο, Σαντορίνη. ΠΗΓΗ: protothema.gr
02/Μαϊ/2018 Γράφτηκε από
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Group, θυγατρικής εταιρίας του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG), ανακοινώνει τα αποτελέσματα χρήσεως 2017, τα οποία παρουσιάζουν ενοποιημένες Πωλήσεις Ευρώ 271,54 εκατ. έναντι Ευρώ 268,61 εκατ. στη χρήση 2016 και Ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) Ευρώ 50,36 εκατ. έναντι κερδών Ευρώ 70,03 εκατ. στη χρήση 2016. Τα κέρδη μετά από φόρους του Ομίλου ανήλθαν σε Ευρώ 1,25 εκατ. έναντι κερδών Ευρώ 20,25 εκατ. στη χρήση 2016. Η ανωτέρω απόκλιση στη κερδοφορία, σχετίζεται σε σημαντικό βαθμό με την αύξηση της τιμής των καυσίμων που επιβάρυνε τον Όμιλο με ποσό Ευρώ 22 εκατ.Στις 31.12.2017, τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου ανέρχονταν σε Ευρώ 44,10 εκατ. έναντι Ευρώ 51,22 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2016.Τα ενσώματα Πάγια Στοιχεία του Ομίλου ανήλθαν σε Ευρώ 527,07 εκατ. (Ευρώ 547,91 εκατ. την 31η Δεκεμβρίου 2016).Ο συνολικός δανεισμός του Ομίλου στις 31.12.2017 ανέρχεται σε Ευρώ 238,73 εκατ.…
30/Απρ/2018 Γράφτηκε από
«Πάγωμα» ναύλων, διατήρηση της συχνότητας των δρομολογίων και «χώρο» για [μελλοντικούς] ανταγωνιστές, είναι οι βασικοί άξονες των δεσμεύσεων, που ανέλαβε ο Όμιλος Attica για να πάρει τον απόλυτο έλεγχο της Hellenic Seaways. Μέτοχος- κλειδί των εξελίξεων είναι η Τράπεζα Πειραιώς, που κατείχε την πλειοψηφία των μετοχών στην HSW και διατηρεί σημαντικό μετοχικό ποσοστό στον Όμιλο Attica. Ωστόσο, η εξαγορά της HSW από την Attica, που ελέγχει μετοχικά και τη Blue Star Ferries, δημιουργεί νέα δεδομένα, καθώς η εταιρεία, που είχε ιδρύσει ο Περικλής Παναγόπουλος και έγινε γνωστή με τα κόκκινα superfast, καθίσταται πλέον κυρίαρχη στην ακτοπλοϊκή αγορά. Γι’ αυτό, η Επιτροπή Ανταγωνισμού κίνησε «διαδικασία πλήρους διερεύνησης, λόγω των σοβαρών αμφιβολιών που προκαλούσε, ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού, ιδίως ως προς τη δημιουργία ή ενίσχυση δεσπόζουσας θέσης στις σχετικές αγορές παροχής υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς επιβατών, ΙΧ οχημάτων και φορτηγών, τόσο σε πανελλήνιο επίπεδο όσο και…
23/Απρ/2018 Γράφτηκε από
Γρ. Μ.Μ.Ε και ΔΗΜ. ΣΧΕΣΕΩΝ Οι τελικές μετρήσεις που έκανε το ΕΛΚΕΘΕ στο Σαρωνικό Κόλπο, για να εκτιμήσει τα αποτελέσματα που είχε η επιχείρηση απορρύπανσης του Σαρωνικού Κόλπου, μετά το ναυάγιο του Αγία Ζώνη ΙΙ, παρουσιάστηκαν σήμερα σε συνέντευξη Τύπου στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Υπουργός Παναγιώτης Κουρουμπλής, ο Υφυπουργός Νεκτάριος Σαντορινιός, ο Γενικός Γραμματέας Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Διονύσης Τεμπονέρας, ο τέως Γενικός Γραμματέας Ναυτιλίας Διονύσης Χαράλαμπος Καλαματιανός, ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος Αντιναύαρχος ΛΣ Σταμάτης Ράπτης, ο Β΄ Υπαρχηγός Αντιναύαρχος ΛΣ Θανάσης Ντούνης, ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Θαλασσίου Περιβάλλοντος Πλοίαρχος ΛΣ Γιώργος Μαραγκός και υπηρεσιακοί παράγοντες. Τα αποτελέσματα παρουσίασαν ο πρόεδρος του ΕΛΚΕΘΕ Σπύρος Μαυράκος, ο Διευθυντής του Ινστιτούτου Ωκεανογραφίας Βασίλης Λυκούσης και εξειδικευμένα στελέχη του Κέντρου.Ο κ. Κουρουμπλής δήλωσε : «Έπειτα από μια γιγαντιαία προσπάθεια που κάναμε, μετά το ναυάγιο, πέραν των μέτρων που ελήφθησαν για την πετρέλευση και την ηλικία των…
20/Απρ/2018 Γράφτηκε από
του Μηνά Τσαμόπουλου Στην πιο κρίσιμη φάση της περνάει σήμερα η υπόθεση με τη συμφωνία της εξαγοράς της Hellenic Seaways από την Attica Group μέσω μεταβίβασης των μετοχών από τις Μινωϊκές Γραμμές. Πιο συγκεκριμένα συνεδριάζει η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Έχει ήδη γίνει η εισήγηση προς την Επιτροπή στις αρχές Απριλίου, σύμφωνα με την οποία η πραγματοποίηση της υπό κρίση συγκέντρωσης, δύναται να περιορίσει σημαντικά τη λειτουργία του ανταγωνισμού, ιδίως με τη δημιουργία ή ενίσχυση δεσπόζουσας θέσης, στις σχετικές αγορές παροχής υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς επιβατών, ΙΧ οχημάτων και φορτηγών, τόσο σε εθνικό επίπεδο όσο και σε ζεύγη λιμένων (οριοθέτηση σχετικής αγοράς με τη μέθοδο «Προσέλευση & Προορισμός»). Κύκλοι από τςι εμπλεκόμενες εταιρείες επισημαίνουν: «Τους τελευταίους μήνες ασχολούμαστε με τη...χαρτούρα. Μαζέψαμε πολλά έγγραφα που ζήτησε η Επιτροπή και πλέον θα περιμένουμε να δούμε την απόφαση. Δεν μπορούμε να κάνουμε καμία πρόβλεψη. Εάν η Επιτροπή εγκρίνει την εξαγορά βάζοντας όμως όρους που…
17/Απρ/2018 Γράφτηκε από
Μ. Πέμπτη 2007 - Μ. Πέμπτη 2018 : Ο θλιβερός απολογισμός του ναυαγίου του Sea Diamond Έντεκα χρόνια κενών υποσχέσεων, έντεκα χρόνια εμπαιγμού και κοροϊδίας, έντεκα χρόνια αδυναμίας ή ανικανότητας από την πολιτεία να εφαρμόσει τη νομοθεσία όπως σε όλα τα ευνομούμενα κράτη και να ανελκύσει το ναυάγιο του Sea Diamond που η εταιρεία Louis Cruises μας άφησε να ρυπαίνει καθημερινά την Καλντέρα της Σαντορίνης!! Παρακαλώ δείτε παρακάτω το σχετικό ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Θηραίων Πολιτών για την Ανέλκυση του Κ/Ζ SeaDiamond Φηρά Σαντορίνης e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Προς: ΜΜΕ Ελλάδος Απανταχού φίλους της Σαντορίνης ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ήταν απόγευμα Μεγάλης Πέμπτης, 5 Απριλίου 2007, ακριβώς έντεκα χρόνια πριν, όταν το κρουαζιερόπλοιο SeaDiamondτης LouisHellenicCruises (και νυν CelestyalCruises) με 1.163 επιβάτες και 391 άτομα πλήρωμα, προσέκρουσε σε χαρτογραφημένο ύφαλο μέσα στην Καλντέρα της Σαντορίνης. Μετά την αποβίβαση των επιβατών το SeaDiamond ρυμουλκήθηκε 2 ναυτικά μίλια νοτιότερα, 500 μόλις μέτρα από το λιμάνι του…
10/Απρ/2018 Γράφτηκε από
Κίνα: Η μεγάλη κερδισμένη της ναυτιλιακής κρίσης Η παγκόσμια ναυτιλιακή κρίση «κρύβει» αλλαγές στο ναυτιλιακό χάρτη με τη Κίνα να παίρνει πρωταγωνιστικό ρόλο ενώ μπαίνουν και νέοι «παίκτες» στο χώρο. Τα παραπάνω αποτυπώνονται σε στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny για τις αγορές από δεύτερο χέρι και τις νέες παραγγελίες του περασμένου Φεβρουάριου. Συγκεκριμένα, στην αγορά από «δεύτερο χέρι» οι επενδυτικές κινήσεις των Ελλήνων ανήλθαν σε ποσό 205 εκατομ. $ και αφορούσαν στην αγορά 17 πλοίων, από τα οποία τα 10 bulk carriers, δύο δεξαμενόπλοια, ένα υγραεριοφόρο και 4 διάφορα άλλα. Αυτός ο αριθμός πλοίων, που πέρασαν σε ελληνικά χέρια αναλογεί μόλις στο 12% της παγκόσμιας δραστηριότητας των αγοραπωλησιών 141 πλοίων ενώ και οι Κινέζοι κάλυψαν μόλις το 11%. Σε άλλες περιόδους Έλληνες και Κινέζοι κάλυπταν σχεδόν το 50% της παγκόσμιας δραστηριότητας αλλά τον περασμένο μήνα περιορίστηκαν συνολικά στο 23%, όπως και τον Ιανουάριο. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι το 77%…
27/Μαρ/2018 Γράφτηκε από
ΧΟΡΗΓΟΥΜΕΝΑ ΠΟΣΑ Η έκτακτη οικονομική ενίσχυση που χορηγείται στους άνεργους ναυτικούς καθορίζεται ως εξής: 1. ΠΑΣΧΑ 2018 α. Στους έγγαμους ή έγγαμες ή έχοντες προστατευόμενα τέκνα: 350,00 € (τριακόσια πενήντα ευρώ) β. Στους άγαμους ή άγαμες : 300,00 € ( τριακόσια ευρώ) 2. ΧΡΟΝΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ Η χρονική περίοδος ελέγχου των απαιτούμενων δικαιολογητικών των ενδιαφερόμενων ναυτικών για την έκτακτη οικονομική ενίσχυση λόγω των εορτών ΠΑΣΧΑ 2018 ορίζεται εντός προθεσμίας από 26 /03/2018 έως και 05/04/2018. Η πίστωση στους τραπεζικούς λογαριασμούς θα πραγματοποιείται σταδιακά. H κατάθεση για τον έλεγχο των δικαιολογητικών θα πραγματοποιείται στις Υπηρεσίες του Οίκου Ναύτου Πειραιά για όσους κατοικούν στην Αθήνα και Πειραιά και στα κατά τόπους Κεντρικά Λιμεναρχεία, Υπολιμεναρχεία και λοιπές Λιμενικές Αρχές, οι οποίες έχουν οριστεί για το σκοπό αυτό, για τους δικαιούχους που κατοικούν στην περιφέρειά τους ή κοντά σε αυτή. 3. ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΩΝ 3Α. ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΩΝ Για να δικαιούται…
07/Φεβ/2018 Γράφτηκε από
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΝ ΠΛΩ - ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΕΙΣ Παρά τις επανειλημμένες καταγγελίες μας για εκτέλεση εργασιών κατά την διάρκεια του πλου στα πλοία της πορθμειακής γραμμής Κέρκυρας – Ηγουμενίτσας, η κατάσταση αντί να εξαλειφθεί αφού είναι καθ όλα παράνομη, όχι μόνο εξακολουθεί να υφίσταται αλλά είναι σε έξαρση, καθώς δεχόμαστε συνεχείς καταγγελίες από επιβάτες και εργαζόμενους. Αδυνατούμε να κατανοήσουμε τον λόγο που δεν διαπιστώνονται οι παραβάσεις. Είναι οι έλεγχοι πλημμελείς; για ποιο λόγο υπάρχει σαφής αδυναμία διαπίστωσης των παραβάσεων; Ο εξαναγκασμός των ναυτεργατών να εκτελούν εργασίες συντήρησης με κίνδυνο για τη σωματική τους ακεραιότητα κατά την διάρκεια των δρομολογίων πρέπει να σταματήσει. Οι εργασίες συντήρησης πρέπει να γίνονται κατά την διάρκεια της ακινησίας των πλοίων, όπου υπάρχει άλλωστε και πολύς χρόνος αφού φτάνει και τους 5 μήνες και όχι με οχλήσεις επιβατών, αδυναμία πρόσβασης τους σε κοινόχρηστους χώρους και στα σωστικά μέσα των πλοίων. Επίσης οι εκ περιτροπής διανυκτερεύσεις για την αποφυγή διακρίσεων,…
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή