Σήμερα: 16/10/2019
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
14/Μαϊ/2019 Γράφτηκε από
Η Πάρος αποκτά νέο λιμάνι, ορίστηκε μελετητής για τα έργα της πρώτης φάσης. Ειδικότερα, προχωρούν οι διαδικασίες για την κατασκευή του νέου εμπορικού λιμένα της Πάρου, στη θέση Καμινάκι. Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ανέθεσε, κατόπιν διαγωνισμού, στην Ecos Μελετητική την οριστική μελέτη των έργων της πρώτης φάσης του νέου λιμένα Πάρου. Για το κατασκευαστικό σκέλος θα διενεργηθεί ανοικτός μειοδοτικός διαγωνισμός, με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά. Το έργο κρίνεται απαραίτητο για την εξυπηρέτηση της εμπορικής κίνησης του νησιού, το οποίο εξυπηρετείται σήμερα από το λιμένα της Παροικιάς, με τη δημιουργία, όμως, σημαντικών κυκλοφοριακών προβλημάτων στον αστικό ιστό της πόλης. πηγη: ellinikiaktoploia.net
13/Μαϊ/2019 Γράφτηκε από
Η σχέση μητέρας και παιδιού είναι μία ακατάλυτη σχέση αγάπης. Η μητέρα του ναυτικού ζει τις δικές της στιγμές χαράς και προσμονής αλλά και αγωνίας και μοναξιάς. Προσεύχεται για το παιδί της, καμαρώνει για την πρόοδο και την ανέλιξή του και αναμένει καρτερικά την αντάμωση. Αλλά και για τον ναυτικό, η έλλειψη της μητέρας δε χωρά σε κείμενα και λέξεις, αν και κάποιες φορές μία «κατάθεση ψυχής» αρκεί για να περιγράψει μερικά μόνο από τα συναισθήματα του… Σε σένα, που στήριξες την απόφασή μου. Σε σένα, που δεν το ήθελες, αλλά αναγνώρισες την ανάγκη μου να κυνηγήσω το όνειρό μου. Σε σένα, που με θαυμάζεις και με καμαρώνεις. Σε σένα, που περιφανεύεσαι για την εξέλιξή μου. Σε σένα, που κοιτάς τον χάρτη και με βρίσκεις σε μια μικρή μπλε κουκίδα στη μέση του Ειρηνικού. Σε σένα, που κρατάς μια θέση αδειανή για μένα στο γιορτινό τραπέζι. Σε σένα, που φροντίζεις…
10/Μαϊ/2019 Γράφτηκε από
Η συνεχής ξηρασία καθώς και τα χαμηλά επίπεδα βροχοπτώσεων ώθησαν την Αρχή της Διώρυγας του Παναμά να ανακοινώσει για έκτη φορά εντός του τρέχοντος έτους ένα νέο όριο για το βύθισμα των πλοίων εκείνων που διέρχονται από τα φράγματα της διώρυγας για Neopanamaxes. Το νέο όριο αφορά μέγιστο επιτρεπόμενο βύθισμα έως και 13,11 μ., το οποίο πρόκειται να τεθεί σε ισχύ από τις 28 Μαΐου 2019. Το προηγούμενο όριο αφορούσε τα 13,41 μ. και είχε τεθεί σε ισχύ από τις 30 Απριλίου 2019. Στις αρχές του Ιανουαρίου 2019 η Αρχή της Διώρυγας του Παναμά είχε ανακοινώσει ως μέγιστο επιτρεπόμενο όριο βυθίσματος τα 14,94 μ. για όσα πλοία διέσχιζαν την Διώρυγα, με το όριο εκείνο να τίθεται σε ισχύ στις 11 Φεβρουαρίου. Επιπλέον στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου είχε ανακοινωθεί από την Αρχή ένα νέο όριο βυθίσματος της τάξης των 14,63 μ., με ισχύ από τις 27 Φεβρουαρίου, ενώ στα μέσα…
09/Μαϊ/2019 Γράφτηκε από
TΑΣΟΣ ΤΕΛΛΟΓΛΟΥ Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζητεί να μη διατεθούν τα 64,5 εκατ. ευρώ που κερδήθηκαν από τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά στο διαιτητικό δικαστήριο των Παρισίων «για συμφέροντα διαφορετικά από εκείνα των ζωτικών αμυντικών συμφερόντων της χώρας». ΑΠΕ Τις επόμενες μέρες ο διαχειριστής των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά θα απαντήσει στα ερωτήματα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με τη διαδικασία της ειδικής διαχείρισης των ΕΝΑΕ. Οπως έγραψε η «Κ» την περασμένη Κυριακή 21 Απριλίου, η Ε.Ε. έστειλε επιστολή στη μόνιμη ελληνική αντιπροσωπεία, ζητώντας διευκρινίσεις με την πώληση κάποιων περιουσιακών στοιχείων, αλλά και με την τήρηση κάποιων αρχών που πρέπει να διέπουν τη διαδικασία της ειδικής διαχείρισης. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ» προβλήματα έχουν προκύψει από το γεγονός ότι κάποια από τα περιουσιακά στοιχεία είχαν μηδενική αξία, καθώς δεν πληρούσαν τους όρους –εφόσον ήταν ακίνητα – της αρτιότητας. Ετσι έπρεπε να συνενωθούν ακίνητα ώστε να είναι εμπορεύσιμα. Να σημειωθεί πως η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζητεί να μάθει…
08/Μαϊ/2019 Γράφτηκε από
..Αν ο κεντρικός λιμενάρχης δεν προστατεύει τους επιβάτες,
ποιος θα τους προστατεύσει; Φαντάσου να γινόταν κάτι ανάλογο όχι μετά την Πρωτομαγιά και μάλιστα της Αγίας Ειρήνης 5 του μήνα, αλλά την Μ.Εβδομάδα.... Δεν πάμε καθόλου μα καθόλου καλά! Για αυτό και...απορώ! Πόπη Χριστοδουλίδου Υ.Γ Το τραγούδι έχει λόγο δημοσίευσης...να είστε σίγουροι. ΠΗΓΗ: peiratikoreportaz.blogspot.com
06/Μαϊ/2019 Γράφτηκε από
Μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας στον κόσμο, η Royal Caribbean, ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε την κατασκευή του νέου της κρουαζιερόπλοιου, το οποίο αναμένεται να αποτελέσει και το μεγαλύτερο σε χωρητικότητα κρουαζιερόπλοιο του κόσμου. Το εν λόγω κρουαζιερόπλοιο του οποίου το όνομα δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό, ανήκει στην κατηγορία Oasis της Royal Caribbean, στην οποία και ανήκουν τα μεγαλύτερα σε χωρητικότητα πλοία του στόλου της. Το νέο πλοίο της Royal Caribbean πρόκειται να ναυπηγηθεί στα γαλλικά ναυπηγεία Chantiers de l’Atlantique, ενώ εκτιμάται ότι η παράδοσή του θα πραγματοποιηθεί εντός του 2021. Το συγκεκριμένο κρουαζιερόπλοιο αποτελεί το πέμπτο που θα ενταχθεί στον στόλο των Oasis class της Royal Caribbean, ενώ ένα έκτο κρουαζιερόπλοιο της ίδιας κατηγορίας πλοίων προγραμματίζεται να είναι έτοιμο προς παράδοση το 2023. Προς το παρόν τον τίτλο του μεγαλύτερου κρουαζιερόπλοιου του κόσμου διατηρεί το «Symphony of the Seas» της Royal Caribbean το οποίο παραδόθηκε στην εταιρεία το 2018,…
03/Μαϊ/2019 Γράφτηκε από
Κατά τη διάρκεια του πρώτου τετράμηνου του 2019 εκτιμάται ότι 18 πλοία κατηγορίας Capesize, συνολικής χωρητικότητας 3,4 εκατ. DWT, εστάλησαν προς ανακύκλωση, συμβάλλοντας σε αύξηση κατά 120% στις συνολικές ανακυκλώσεις bulk carriers για φέτος, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Από τις αρχές του 2019 έως σήμερα οι ναύλοι στα Capesizes εκτιμώνται κατά μέσο όρο στις $8.079/ημέρα, ενώ στις 2 Απριλίου 2019 έπεσαν στις $3.460/ημέρα. Σύμφωνα με αναλυτές της BIMCO, η αγορά των Capesizes καταγράφει ζημίες, καθώς προκειμένου να καλύψει τα ημερήσια έξοδά του ένα πλοίο τέτοιας κατηγορίας πρέπει οι ναύλοι του να κυμαίνονται στις $15.300/ημέρα. Κατά τη διάρκεια του 2019 η αγορά των Capesizes αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα, τα οποία οφείλονταν αφενός στην κατάρρευση του ορυχείου της Vale στην Βραζιλία καθώς και στις δυσμενείς καιρικές συνθήκες στην Αυστραλία, ενώ έχει να αντιμετωπίσει επίσης και μακροπρόθεσμες προκλήσεις όπως η πτώση της κινεζικής ζήτησης για σιδηρομεταλλεύματα. Όπως αναφέρει ο κ. Peter Sand,…
30/Απρ/2019 Γράφτηκε από
Ζέουσες «ελπίδες» για περισσότερες διαλύσεις πλοίων του τομέα των εμπορευματοκιβωτίων «διατηρεί» μερίδα αναλυτών η οποία έχει εστιάσει στις συνέπειες από την εφαρμογή το 2020 της νομοθεσίας για τα αποθειωμένα καύσιμα. Ωστόσο η «εικόνα» εξακολουθεί να μην είναι «καθαρή» καθώς πολλά από τα σκάφη που έχουν ξεπεράσει την πρώτη τους δεκαπενταετία φαίνεται να επιδέχονται μετασκευών για τοποθέτηση scrubbers. Με το προηγούμενο έτος να καταγράφει ιστορικό χαμηλό οκταετίας στην διάλυση πλοίων του τομέα οι «ελπίδες» έχουν μεταφερθεί στο τρέχον έτος συνυπολογιζομένων και των στοιχείων αναλύσεων περί εξισορρόπησης του ισοζυγίου προσφοράς ζήτησης σε TEU’s η οποία όμως δεν φαίνεται πως θα επιτευχθεί και αυτή τη χρονιά. Η ζήτηση για «χαμηλές τιμές» ανά TEU υπενθυμίζει μερίδα αναλυτών μάλλον θα διατηρήσει και φέτος την ίδια εικόνα στις διαλύσεις πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων η οποία και θα σχηματοποιηθεί από πλοία κυρίως μεγάλης ηλικίας. πηγη: theseanation.gr
25/Απρ/2019 Γράφτηκε από
Αντιμέτωποι με την κατηγορία του λαθρεμπορίου όπλων και της κλοπής αργού πετρελαίου βρίσκονται τρεις Έλληνες, οι οποίοι συνελήφθησαν μαζί με άλλα 16 άτομα πριν από λίγες μέρες στα ανοιχτά των ακτών της Νιγηρίας . Οι 19 συλληφθέντες -στους οποίους, εκτός από τους Έλληνες, περιλαμβάνονται ένας Αμερικανός, 10 Γκανέζοι και πέντε Νιγηριανοί- επέβαιναν στη φορτηγίδα «Sea Angels 3» όταν κίνησαν τις υποψίες τόσο της Ακτοφυλακής της Νιγηρίας όσο και του αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού που περιπολούν από κοινού στον συγκεκριμένο θαλάσσιο χώρο. Στην επιχείρηση που έγινε εντοπίστηκαν τέσσερα τουφέκια Bernelli M-1, περίπου 1.000 σφαίρες και άλλος στρατιωτικός εξοπλισμός. Το αργό πετρέλαιο φέρεται να κλάπηκε από το εμπορικό πλοίο «NNS Centenary» και ένα πλοιάριο της Ακτοφυλακής της Νιγηρίας. Σύμφωνα µε πληροφορίες της εφημερίδας ''ΕΘΝΟΣ'', οι τρεις Έλληνες είχαν επιβιβαστεί στο πλοίο «Sea Angels 3» µε την ιδιότητα του προσωπικού ασφαλείας. Αντικείμενο της δουλειάς τους ήταν να φρουρούν -ακόμα και µε τη χρήση των…
24/Απρ/2019 Γράφτηκε από
Από την έντυπη έκδοση Η προβληματική ρότα που έχει χαράξει από την αρχή του έτους η ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου, σε αντίθεση με τις θετικές προσδοκίες που είχαν διατυπωθεί αρχικά, εξακολουθεί να προβληματίζει πλοιοκτήτες και ειδικούς, που αναζητούν τις αιτίες που οι δείκτες και οι ναύλοι «σέρνονται» στον βυθό. Για τον αναλυτή της Bimnco, Peters Sand, μία αιτία της μη ανάκαμψης των ναύλων στα capes -τα μεγαλύτερα σε μεταφορική ικανότητα πλοία χύδην ξηρού φορτίου, τα οποία απασχολούνται κυρίως στη μεταφορά σιδηρομεταλλεύματος- είναι η αύξηση της δραστηριότητας παραγωγής σκραπ από τα κινεζικά διαλυτήρια. Όπως παρατηρεί ο κ. Sand, η κινεζική βιομηχανία παραγωγής χάλυβα έχει αυξήσει τις ποσότητες σκραπ που χρησιμοποιεί για την παραγωγή χάλυβα και η εξέλιξη αυτή παίζει και θα συνεχίσει να παίζει και στο μέλλον μεγαλύτερο ρόλο στο εμπόριο σιδηρομεταλλεύματος από τα προσωρινά προβλήματα που δημιούργησαν το ατύχημα σε ορυχείο της Vale στη Βραζιλία και οι τυφώνες στην Αυστραλία.…
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή