Σήμερα: 16/10/2019
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
16/Οκτ/2019 Γράφτηκε από
Eκπρόσωπος του Ιταλού εφοπλιστή είχε συνάντηση με τη διοίκηση της Τράπεζας Πειραιώς και έκανε διερευνητική συζήτηση για το αν υπάρχουν οι προϋποθέσεις να αγοράσει ο Όμιλος την ΑΝΕΚ Το μότο στην ακτοπλοΐα τη χρονική αυτή περίοδο είναι ότι «όλοι μιλάνε με όλους». Οι συζητήσεις της Τράπεζας Πειραιώς για την MIG κάτω από την ομπρέλα της οποίας βρίσκεται ο όμιλος Attica (Superfast Ferries- Blue Star Ferries-Hellenic Seaways), αλλά και για το μέλλον της ΑΝΕΚ έχουν ανοίξει τον ασκό του Αιόλου στους σεναριολόγους. Υψηλόβαθμο στέλεχος του Ομίλου Γκριμάλντι δήλωσε πριν από λίγες ημέρες ότι ο Εμάνουελ Γκριμάλντι ενδιαφέρεται να κάνει σοβαρές επενδύσεις στην Κρήτη: «Ήρθε στην Κρήτη για να μείνει». Σύμφωνα με πληροφορίες, εκπρόσωπος του Ιταλού εφοπλιστή είχε συνάντηση με τη διοίκηση της Τράπεζας Πειραιώς και έκανε διερευνητική συζήτηση για το εάν υπάρχουν οι προϋποθέσεις να αγοράσει ο Όμιλος την ΑΝΕΚ. Το τίμημα σε πρώτη φάση θεωρήθηκε υψηλό και η συζήτηση έμεινε…
15/Οκτ/2019 Γράφτηκε από
Ο πρόεδρος του Ιράν Χασάν Ροχανί δήλωσε ότι το ιρανικό τάνκερ που υπέστη ζημιές στην Ερυθρά Θάλασσα την Παρασκευή επλήγη από τουλάχιστον δύο ρουκέτες και υπάρχει σχετικό βίντεο στο οποίο είναι μαγνητοσκοπημένο το περιστατικό. Οι ιρανικές αρχές ανέφεραν ότι το ιρανικής ιδιοκτησίας πετρελαιοφόρο Sabiti επλήγη στ΄ανοιχτά των σαουδαραβικών ακτών. Δεν υπάρχει ανεξάρτητη πληροφόρηση για το τί προκάλεσε τις ζημιές στο πλοίο. Η Σαουδική Αραβία, αντίπαλος του Ιράν, έχει δηλώσει ότι δεν βρίσκεται πίσω από οποιαδήποτε επίθεση στο πετρελαιοφόρο. Οι σαουδαραβικές αρχές ανακοίνωσαν ότι έλαβαν σήμα κινδύνου από το πλοίο, αλλά πρόσθεσαν ότι το πλοίο απενεργοποίησε τον πομπό του προτού αυτές μπορέσουν να προσφέρουν βοήθεια. Ο Ροχανί, μιλώντας ζωντανά στη δημόσια ιρανική τηλεόραση σήμερα, δήλωσε ότι η επίθεση διαπράχθηκε αναμφίβολα από μια κυβέρνηση και ότι θα υπάρξουν συνέπειες. Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ ΠΗΓΗ: naftikachronika.gr
15/Οκτ/2019 Γράφτηκε από
Στην γαλλική εφημερίδα "Εργατικές πληροφορίες" δημοσιεύτηκε συνέντευξη εκπροσώπου των Γάλλων Ναυτεργατών για τις επιχειρούμενες αλλαγές στο κοινωνικοασφαλιστικό τους σύστημα. Οι μεταρρυθμίσεις της Γαλλικής κυβέρνησης έχουν κοινά χαρακτηριστικά με τις αντίστοιχες που εφαρμόστηκαν στην χώρα μας και στους έλληνες Ναυτεργάτες, γεγονός που έχει ιδιαίτερη σημασία για να αντιληφθούμε τις πολιτικές που προωθούνται τόσο στην Γαλλία όσο και σε άλλες χώρες της Ε.Ε. Συνέντευξη του Philippe Schneider συνδικαλιστικού εκπροσώπου του CGT των ναυτικών και του εκτελεστικού προσωπικού του Genavir[1], στη διαδήλωση της 24 Σεπτεμβρίου στη Brest κατά της μεταρρύθμισης των συντάξεων. Γιατί διαδηλώνετε σήμερα; Σήμερα έχουμε κατέβει στο δρόμο για να υπερασπιστούμε το ειδικό συνταξιοδοτικό μας καθεστώς που μας επιτρέπει, μεταξύ άλλων, να συνταξιοδοτούμαστε σε ηλικία 55 ετών επειδή ασκούμε ένα δύσκολο επάγγελμα. Αυτή η σύνταξη υπολογίζεται σε ετήσιες αποδοχές με βάση εφάπαξ μισθό που δεν αντικατοπτρίζει καν τα ποσά που κερδίζουμε στις εταιρείες μας. Επιπλέον, το επάγγελμα είναι επικίνδυνο (το ποσοστό…
14/Οκτ/2019 Γράφτηκε από
Είναι κοινό μυστικό πλέον ότι οι ναυτικοί θα ήθελαν να εξεταστεί σοβαρά η αντιμετώπιση του στρες και εργασία στο πλοίο να είναι λιγότερο αγχωτική από τα επίπεδα που βρίσκεται αυτή την στιγμή. Για πολλούς αιώνες η ναυτική εργασία χαρακτηριζόταν σκληρή και δύσκολη, μακριά από το σπίτι και την οικογένεια τους, ζώντας στην ουσία μέσα σε ένα καράβι και έχοντας πολλούς κινδύνους να αντιμετωπίσουν. Και παρόλο που η τεχνολογία στις μέρες μας έχει προχωρήσει ο κίνδυνος παραμένει και η δουλειά συνεχίζει να είναι επικίνδυνη. Η φύση του επαγγέλματος δε, παρόλο την εξέλιξη του, παραμένει ένας συνδυασμός αρκετών πραγμάτων, και μέσα σε αυτά βρίσκεται και η χειρωνακτική εργασία. Ο φόρτος εργασίας είναι πολύ μεγάλος, και δεν φτάνει πλέον μόνο οι ναυτικοί να φέρουν πέρας μία εργασία, θα πρέπει να συμπληρώσουν και τα κατάλληλα χαρτιά (χαρτούρα). Έτσι, μπορεί ο αριθμός του πληρώματος μέσα σε ένα πλοίο να έχει μειωθεί σε σχέση με παλιά,…
11/Οκτ/2019 Γράφτηκε από
Έκρηξη σημειώθηκε σε ιρανικό τάνκερ που ανήκει στην κρατική εταιρεία του Ιράν (NIOC) με αποτέλεσμα να ξεσπάσει πυρκαγιά στο πλοίο το οποίο βρίσκεται κοντά στο λιμάνι της πόλης Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας, μετέδωσε το πρακτορείο ISNA. Σύμφωνα με τα διεθνή ΜΜΕ, η ζημιά στο πλοίο είναι μεγάλη και αυτή τη στιγμή πετρέλαιο χύνεται στην Ερυθρά Θάλασσα. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, ίσως να πρόκειται για τρομοκρατική ενέργεια. Το τάνκερ βρισκόταν περίπου 100 χιλιόμετρα μακριά από το λιμάνι Τζέντα, όταν εκδηλώθηκε η φωτιά. Οι πληροφορίες μέχρι στιγμής αναφέρουν ότι δεν έχει τραυματιστεί κάποιο μέλος του πληρώματος. Όπως μετέδωσε πριν λίγο η ιρανική δημόσια τηλεόραση, επικαλούμενη την Ιρανική Εθνική Εταιρεία Πετρελαίου (NIOC), η οποία διαχειρίζεται τον στόλο των πετρελαιοφόρων του Ιράν, «δύο πύραυλοι έπληξαν το ιρανικό πλοίο κοντά στο λιμάνι της Τζέντας στην Σαουδική Αραβία». ΠΗΓΗ: iskra.gr
10/Οκτ/2019 Γράφτηκε από
Σε άρθρο του που δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του οργανισμού, ο διευθύνων σύμβουλος του UK Chamber of Shipping, Bob Sanguinetti, αναφέρεται στο ότι το διεθνές ενδιαφέρον στρέφεται στον περιορισμό της κλιματικής αλλαγής, καθώς και στο γεγονός ότι η ηγεσία του Ηνωμένου Βασιλείου υπήρξε στην πρώτη γραμμή της καθαρής ενέργειας. Οι εκπομπές αερίων της Μεγάλης Βρετανίας έχουν ήδη περιοριστεί κατά 40%, ταχύτερα από κάθε άλλη χώρα των G20, χωρίς να ανακοπεί η ανάπτυξη της οικονομίας της χώρας. Ο κ. Sanguinetti δηλώνει πεπεισμένος ότι η ναυτιλιακή βιομηχανία της Βρετανίας θα συνεχίσει κινούμενη στο ίδιο πλαίσιο, μειώνοντας τις εκπομπές αερίων. Νωρίτερα φέτος, το βρετανικό Υπουργείο Μεταφορών εξέδωσε τη στρατηγική της ναυτιλίας για το 2050 (Maritime Strategy 2050) και το Σχέδιο Καθαρής Ναυτιλίας (Clean Maritime Plan), δείχνοντας ξεκάθαρα τον δρόμο προς μια καθαρή ναυτιλιακή βιομηχανία. Το Clean Maritime Plan ορίζει ότι όλα τα νεότευκτα πλοία που κινούνται στα βρετανικά ύδατα θα πρέπει να έχουν σχεδιαστεί…
09/Οκτ/2019 Γράφτηκε από
Η ΝΥΚ πραγματοποίησε την πρώτη παγκοσμίως δοκιμή αυτόνομων πλοίων (MASS), σύμφωνα με τις ενδιάμεσες κατευθυντήριες γραμμές του ΙΜΟ για τις δοκιμές ΜΑSS, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να καθιερώσει τα επανδρωμένα αυτόνομα πλοία ώστε να πετύχει ασφαλέστερες λειτουργίες και να μειώσει τον φόρτο εργασίας των πληρωμάτων. Το Iris Leader, ένα πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων και φορτηγών (PCTC) χωρητικότητας 70,826 tons, πλοηγήθηκε κατά τη διάρκεια μέρας και νύχτας χρησιμοποιώντας το σύστημα πλοήγησης Sherpa System for Real ship (SSR), από το Xinsha της Κίνας στο λιμάνι της Nagoya στην Ιαπωνία, και από τη Nagoya στο λιμάνι της Yokohama. Το πλήρωμα εκτέλεσε τυπικά καθήκοντα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, στα οποία συμπεριελήφθη και η πλοήγηση στην παράκτια περιοχή της Ιαπωνίας. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, παρακολουθήθηκε η απόδοση του συστήματος SSR σε πραγματικές συνθήκες ταξιδίου. Το σύστημα συνέλεξε πληροφορίες σχετικά με τις καιρικές συνθήκες χρησιμοποιώντας τις υπάρχουσες συσκευές πλοήγησης, υπολόγισε τον κίνδυνο σύγκρουσης καθώς και…
08/Οκτ/2019 Γράφτηκε από
Στη θέση του αρχηγού του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής, τοποθετείται ο μέχρι σήμερα Α΄ υπαρχηγός του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής, αντιναύαρχος Λ.Σ., Θεόδωρος Κλιάρης, όπως ανακοίνωσε ο Στέλιος Πέτσας. Κατόπιν πρότασης του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννη Πλακιωτάκη, το ΚΥΣΕΑ αποφάσισε σήμερα την αντικατάσταση του αρχηγού του Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής, αντιναύαρχου Λ.Σ., Σταμάτιου Ράπτη. Ακολουθεί το βιογραφικό του νέου αρχηγού του Λ.Σ., αντιναύαρχου Θεόδωρου Κλιάρη: Ο νέος αρχηγός Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής, αντιναύαρχος Κλιάρης Θεόδωρος, γεννήθηκε στο Τρίκερι N. Μαγνησίας και έζησε τα μαθητικά του χρόνια στο Βόλο. Είναι απόφοιτος της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού Πλοιάρχων Κύμης. ‘Έχει ταξιδέψει με ποντοπόρα πλοία ως τον βαθμό του Πλοιάρχου Γ΄ Τάξεως. Εισήλθε στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων το 1986 και αποφοίτησε το 1987 με το βαθμό του Σημαιοφόρου Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Έχει παρακολουθήσει σειρά μετεκπαιδεύσεων και σεμιναρίων σε θέματα Έρευνας και Διάσωσης - Επιθεώρησης Πλοίων - Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος -…
07/Οκτ/2019 Γράφτηκε από
Νίκος Φωτόπουλος Αύριο Κυριακή απολογούνται ο επί 7 χρόνια κεντρικός λιμενάρχης και οι έξι πλοηγοί του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας που υπηρετούσαν στον ΟΛΘ Ελεύθεροι με εγγύηση 50.000 ευρώ ο καθένας αφέθηκαν αργά το βράδυ του Σαββάτου, μετά τις μαραθώνιες απολογίες τους στην α' ειδική ανακρίτρια Οικονομικών Εγκλημάτων Θεσσαλονίκης, οι τέσσερις εφοπλιστές που φέρονται ως εγκέφαλοι της εγκληματικής οργάνωσης που λυμαινόταν τουλάχιστον ένα χρόνο το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Ανακρίτρια και εισαγγελέας έκριναν ότι ως ισχυροί επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται σε πολλές περιοχές της χώρας δεν είναι ύποπτοι για φυγή στο εξωτερικό, αλλά ούτε και για τέλεση νέων αξιόποινων πράξεων. Ελεύθεροι, υπό τον όρο της χρηματικής εγγυοδοσίας από 2.000 έως 10.000 ευρώ κατά περίπτωση, αφέθηκαν και οι υπάλληλοι-συνεργάτες τους στις ιδιωτικές εταιρείες ρυμουλκών που διατηρούν οι τέσσερις εφοπλιστές και οι οποίοι κατηγορούνταν ότι δρούσαν κατ' εντολήν τους. Στο μεταξύ, αύριο απολογούνται στην ανακρίτρια για την ίδια υπόθεση διαφθοράς στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης ο…
04/Οκτ/2019 Γράφτηκε από
Φωτογραφίες από τη δικογραφία φέρνει στη δημοσιότητα το protothema.gr - Πως οι «αδιάφθοροι» της ΕΛΑΣ παγίδευσαν τους 18 κατηγορούμενους, ανάμεσά τους ο λιμενάρχης και κατέγραψαν σε βίντεο τη δωροδοκία Φωτογραφικά ντοκουμέντα μέσα από τη δικογραφία που δείχνει έναν από τους τέσσερις εφοπλιστές να παραδίδει φάκελο με χρήματα στον λιμενάρχη Θεσσαλονίκης αποκαλύπτει το protothema.gr. Όπως αναφέρεται, στο διαβιβαστικό που βρίσκεται στην Εισαγγελία Θεσσαλονίκης και πλέον έχουν λάβει γνώση και οι 18 κατηγορούμενοι, τα “λαγωνικά” των Εσωτερικών Υποθέσεων της ΕΛ.ΑΣ καλωδίωσαν με κάμερες το γραφείο του λιμενάρχη και όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στο διαβιβαστικό που έχει στη διάθεση του το protothema.gr “κατεγράφη η δραστηριότητα (με τεχνικές συσκευές ήχου και εικόνα) του κεντρικού λιμενάρχη Θεσσαλονίκης, το δε, συγκεντρωθέν προανακριτικό υλικό (συνημμένο με πολυμορφικούς ψηφιακούς δίσκους dvd) σας συνυποβάλλεται με την παρούσα αναφορά”. Στις φωτογραφίες φαίνεται ότι στις 11 το πρώι της 30ης Μαίου του 2019, το γραφείο του λιμενάρχη επισκέπτονται ένας από τους τέσσερις…
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή