Σήμερα: 25/06/2018
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
25/Ιουν/2018 Γράφτηκε από
Συντάκτης: Χριστίνα Παπασταθοπούλου Στο λιμάνι της Σκιάθου προσέκρουσε το μεσημέρι της Παρασκευής το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «ΣΥΜΗ», χωρίς ωστόσο να τραυματιστεί κάποιος από τους 66 επιβάτες και τα 30 άτομα πλήρωμα που επέβαιναν σε αυτό. Η πρόσκρουση έγινε κάτω από άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες κατά τη διάρκεια των χειρισμών πρόσδεσης στο λιμάνι του νησιού και από την οποία προκλήθηκε ρήγμα πάνω από την ίσαλο γραμμή στην αριστερή πλευρά 6Χ1,5 εκατοστά. Το «ΣΥΜΗ» εκτελούσε δρομολόγιο Άγιος Κωνσταντίνος-Σκιάθος-Γλώσσα Σκοπέλου και επιστροφή. Μετά την πρόσκρουση επιβλήθηκε απαγόρευση απόπλου και οι επιβάτες πρόκειται να μεταφερθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας. ΠΗΓΗ: ΕΦΗΜΕΡΊΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΏΝ
21/Ιουν/2018 Γράφτηκε από
ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΝΟ
20/Ιουν/2018 Γράφτηκε από
Ξεκινούν από την Παρασκευή, 15 Ιουνίου, τα δρομολόγια των ταχύπλοων σκαφών Super Speed και Super Cat, που θα συνδέσουν ακτοπλοϊκώς τη Θεσσαλονίκη με τις Σποράδες. Το Super Cat θα αναχωρεί στις 09.00 από το λιμάνι του Βόλου, κάνοντας ένα τοπικό δρομολόγιο έως τη Σκιάθο και θα επιστρέφει στον Βόλο. Στις 12:15 θα αναχωρεί από τον Βόλο με προορισμούς Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόνησο, Σκιάθο, Θεσσαλονίκη. Θα φθάνει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης στις 19.00.Το άλλο πλοίο, το Super Speed, θα αναχωρεί από τη Θεσσαλονίκη στις 10.00 με προορισμούς Σκιάθο, Σκόπελο, Αλόνησο, Σκόπελο, Σκιάθο, Βόλο. Στο λιμάνι του Βόλου θα φθάνει στις 17.00.Τα δρομολόγια θα είναι καθημερινά, ενώ το πλοίο που θα αναχωρεί από τον Βόλο κάθε Παρασκευή και Κυριακή θα εκτελεί και ένα τοπικό δρομολόγιο Βόλος -Σκιάθος - Βόλος.Σύμφωνα με τον υφυπουργό Ναυτιλίας, Νεκτάριο Σαντορινιό, η ανάθεση του συγκεκριμένου δρομολογίου έγινε με βάσει το άρθρο 7 του νόμου 2932 για τις δρομολογήσεις των…
19/Ιουν/2018 Γράφτηκε από
Δύο παράνομες ναυλώσεις διαπιστώθηκαν, απογευματινές ώρες χθες, κατά τη διενέργεια ελέγχων από στελέχη της Λιμενικής Αρχής Ναυπλίου, στα επαγγελματικά πλοία αναψυχής «ΣΜΑΙΛ» Ν.Π. 9014 και «ΘΑΛΑΣΣΑ» Ν.Π. 10354, στο λιμένα Ναυπλίου. Ειδικότερα, ο Κυβερνήτης του «ΣΜΑΙΛ» έφερε ναυλοσύμφωνο και κατάσταση επιβαινόντων, τα οποία δεν είχαν συνάφεια και αλληλουχία με την εγγραφή στο Ειδικό Έντυπο Πληροφοριακών Στοιχείων Επαγγελματικού Πλοίου Αναψυχής (Ε.Ε.Π.Σ.Ε.Π.Α.) του σκάφους, το οποίο είχε θεωρημένη εγγραφή ναύλωσης από 12/06/18 έως 16/06/18 για τέσσερις επιβαίνοντες, με λιμένα αναχώρησης τον Άλιμο, ενώ η κατάσταση επιβαινόντων την οποία προσκόμισε, αθεώρητη και ανυπόγραφη, περιελάμβανε εννέα επιβαίνοντες. Επίσης, ο Κυβερνήτης του «ΘΑΛΑΣΣΑ» είχε προβεί στην αποδοχή ανακριβούς ναυλοσύμφωνου, ενώ έφερε ναυλοσύμφωνο και Ειδικό Έντυπο Πληροφοριακών Στοιχείων Επαγγελματικού Πλοίου Αναψυχής (Ε.Ε.Π.Σ.Ε.Π.Α.) τα οποία είχαν θεωρημένη εγγραφή ναύλωσης από 26/05/2018 έως και 15/09/2018 και κατάσταση επιβαινόντων από 02/06/2018 με αλλαγή επιβατών την 09/06/2018, γεγονός που αποτελεί σύμφωνα με τη νομοθεσία ολική μεταβολή επιβαινόντων που επιβάλλει τερματισμό…
18/Ιουν/2018 Γράφτηκε από
Σε πρόσφατη έκθεσή της η International Energy Agency (IEA) ανέφερε ότι η παγκόσμια πετρελαϊκή ζήτηση θα σημειώσει άνοδο της τάξης του 1,4 εκατ. βαρελιών/ημέρα το 2019. Οι λόγοι που θα συμβάλουν στην αύξηση της ζήτησης αργού πετρελαίου εκτιμάται ότι θα είναι η βελτίωση των οικονομικών συνθηκών, καθώς και οι προβλέψεις που γίνονται για μεγαλύτερη σταθερότητα στις τιμές του πετρελαίου. Ωστόσο η αγορά πετρελαίου σε παγκόσμιο επίπεδο διατρέχει κινδύνους καθώς πάντα υπάρχει το ρίσκο για πιθανή αύξηση των τιμών, αλλά και οι ενδεχόμενες αναταραχές στο διεθνές εμπόριο, λόγω πολιτικών αποφάσεων, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τις κυρώσεις που έχει επιβάλει ο Αμερικανός πρόεδρος σε ένα μεγάλο μέρος των εμπορικών συναλλαγών των ΗΠΑ με άλλες χώρες. Από την πλευρά της προσφοράς να σημειωθεί ότι τον περασμένο Μάιο οι χώρες – μέλη του OPEC υπολογίζεται ότι αύξησαν την παραγωγή αργού πετρελαίου κατά 500.000 βαρέλια/ημέρα αγγίζοντας τα 31,69 εκατ. βαρέλια, παρά τη συμφωνία του Οργανισμού για…
15/Ιουν/2018 Γράφτηκε από
Το περασμένο έτος εκτιμάται ότι 835 πλοία εστάλησαν συνολικά προς ανακύκλωση, εκ των οποίων τα 543 οδηγήθηκαν προς διαλυτήρια της Ν. Ασίας. Σύμφωνα με στοιχεία της NGO Shipbreaking Platform τα 543 πλοία ανακυκλώθηκαν κάτω από επικίνδυνες συνθήκες, οι οποίες επιβαρύνουν το περιβάλλον και βλάπτουν την υγεία των εργατών. Η πλειονότητα των πλοίων που εστάλη προς ανακύκλωση κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους ήταν πλοία μεταφοράς γενικού φορτίου, ενώ ακολούθησαν bulk carriers, πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, δεξαμενόπλοια, RO-RO, επιβατηγά και πλατφόρμες άντλησης πετρελαίου. Υπολογίζεται ότι ο μεγαλύτερος αριθμός χωρητικότητας πλοίων οδηγήθηκε προς ανακύκλωση σε διαλυτήρια του Μπαγκλαντές (196 πλοία, 6,5 εκατ. GT), ακολουθώντας τα διαλυτήρια της Ινδίας (239 πλοία, 5,9 εκατ. GT) και του Πακιστάν (107 πλοία, 4,07 εκατ. GT). Να σημειωθεί ότι η κυβέρνηση του Πακιστάν το περασμένο έτος εισήγαγε απαγόρευση στις ανακυκλώσεις δεξαμενόπλοιων μετά από μία σειρά δυστυχημάτων τα οποία συνέβησαν κατά τις εργασίες ανακύκλωσης στην χώρα οδηγώντας στην απώλεια…
14/Ιουν/2018 Γράφτηκε από
Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες χθες, το Λιμενικό Φυλάκιο Αργοσαρωνικού του Α' Λιμενικού Τμήματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, για αδυναμία ανύψωσης επί των πεδίλων λόγω εμπλοκής αντικειμένου στο Ε/Γ-Υ/Γ “FLYING DOLPHIN ΧΧΙΧ” Ν.Π.10232, κατά την εκτέλεση του προγραμματισμένου του δρομολογίου από λιμένα Πειραιά για λιμένες Ύδρας - Ερμιόνης - Σπετσών - Π.Χελίου. Το “FLYING DOLPHIN ΧΧΙΧ” πλέοντας συμβατικά κατέπλευσε αυτοδύναμα στο λιμένα Πειραιά, όπου αποβιβάστηκαν με ασφάλεια οι εκατόν δεκατέσσερις (114) επιβάτες που μετέφερε. Από το Λιμενικό Φυλάκιο Αργοσαρωνικού του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά απαγορεύτηκε ο απόπλους του, μέχρι αποκατάστασης της βλάβης και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα, ενώ οι επιβάτες προωθήθηκαν στον προορισμό τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας. πηγη: portcity.gr
13/Ιουν/2018 Γράφτηκε από
Ξεπέρασε τις 10.000 και μαζί κάθε προσδοκία η συλλογή υπογραφών για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου – Ελλάδας. Η προσπάθεια ξεκίνησε με πρωτοβουλία μίας ομάδας αεροφοβικών πολιτών και μέχρι σήμερα έφτασε τις 10.431 υπογραφές. Οι υπογραφές μαζεύονται μέσω της ιστοσελίδας www.avaaz.org η οποία είναι μία από τις πιο δημοφιλείς στη φιλοξενία ψηφισμάτων πολιτών, η δε συλλογή τους συνεχίζεται με στόχο να χρησιμοποιηθεί ως μέσο άσκησης πίεσης προς τις κυβερνήσεις Κύπρου και Ελλάδας, ώστε να καταστεί εφικτή η ακτοπλοϊκή σύνδεση των δύο χωρών, η οποία διεκόπη πριν από 18 χρόνια. Το διαδικτυακό ψήφισμα έχει μεταφραστεί σε εφτά γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, ρωσικά, γαλλικά, ισπανικά, γερμανικά και ιταλικά) και απευθύνεται προς τους Δημάρχους Λεμεσού και Πειραιά, καθώς και στα λιμεναρχεία των δύο πόλεων, με αίτημα να συνδεθεί εκ νέου η Κύπρος αρχικά με λιμάνια της Ελλάδας και σταδιακά και με άλλα λιμάνια της Μεσογείου. Το τελευταίο δρομολόγιο Λεμεσού – Πειραιά πραγματοποιήθηκε το μακρινό πλέον…
12/Ιουν/2018 Γράφτηκε από
Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Θηραίων Πολιτών για την Ανέλκυση του Κ/Ζ SeaDiamond Φηρά Σαντορίνης e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Σαντορίνη, 10 Ιουνίου 2018 Προς: ΜΜΕ Ελλάδος Απανταχού φίλους της Σαντορίνης ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ Εδώ και έντεκα χρόνια από το ναυάγιο του SeaDiamond στη Σαντορίνη, λίγες εκατοντάδες μέτρα από το λιμάνι του Αθηνιού και μέσα στη μοναδική, από άποψη φυσικού κάλους, καλντέρα του νησιού, βρίσκεται ακόμη το κουφάρι του SeaDiamond φορτωμένο με εκατοντάδες τόνους μαζούτ αλλά και πολλά χημικά και τοξικά υλικά στο εσωτερικό του. Ως μέτρο προστασίας μας από το τοξικό αυτό μίγμα, το υπουργείο Ναυτιλίας σε συνεργασία με το υπουργείο Περιβάλλοντος, έχουν επιβάλει στην πλοιοκτήτρια εταιρεία LouisCruises, και στην συνδιαχειρίστρια Core Marine LTD, την πόντιση ενός επιφανειακού φράγματος ανάσχεσης πετρελαιοειδών προκειμένου να περιορίζει τη ρύπανση που προκαλείται καθημερινά από το βυθισμένο πλοίο. Πάρα πολλές φορές οι κάτοικοι της Σαντορίνης έχουμε διαμαρτυρηθεί για την ανεπάρκεια της «λύσης» που έχει επιβάλει η πολιτεία στην…
11/Ιουν/2018 Γράφτηκε από
Δημοσιεύτηκε η ΚΥΑ με τίτλο «Κύρωση Κανονισμού εισαγωγής σπουδαστών/ριών στις ΑΕΝ για το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019». Μετά από πρωτοβουλία του Υπουργού Ναυτιλίας Παναγιώτη Κουρουμπλή, σε συνεργασία και σε συμφωνία με το Υπουργείο Παιδείας, την ΕΕΕ, το ΝΕΕ, την ΠΝΟ, τον ΣΕΕΝ και την Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Δημόσιας Ναυτικής Εκπαίδευσης, η εν λόγω ΚΥΑ επιφέρει τρεις αλλαγές, οι οποίες ανταποκρίνονται στα αιτήματα των προαναφερθέντων φορέων. 1. Για το Εκπαιδευτικό Έτος 2018- 2019 το 75% των εισαγομένων θα είναι με Πανελλήνιες εξετάσεις και το 25% θα είναι με μοριοδότηση. 2. Για το ίδιο Εκπαιδευτικό Έτος αυξάνεται από 8% σε 13% το ποσοστό των αποφοίτων ΕΠΑΛ Ναυτικού Τομέα και ΤΕΕ Ναυτικού και Ναυτιλιακού Τομέα που θα εισάγεται με μοριοδότηση στις ΑΕΝ. 3. Από το Εκπαιδευτικό Έτος 2019-2020 η εισαγωγή στις ΑΕΝ θα πραγματοποιείται μόνο μέσω του συστήματος των πανελληνίων εξετάσεων του Υπουργείου Παιδείας. Από τους εισαγόμενους ποσοστό 15% θα προέρχεται αποκλειστικά και μόνο…
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή