Σήμερα: 21/02/2018
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
07/Φεβ/2018 Γράφτηκε από
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΝ ΠΛΩ - ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΕΙΣ Παρά τις επανειλημμένες καταγγελίες μας για εκτέλεση εργασιών κατά την διάρκεια του πλου στα πλοία της πορθμειακής γραμμής Κέρκυρας – Ηγουμενίτσας, η κατάσταση αντί να εξαλειφθεί αφού είναι καθ όλα παράνομη, όχι μόνο εξακολουθεί να υφίσταται αλλά είναι σε έξαρση, καθώς δεχόμαστε συνεχείς καταγγελίες από επιβάτες και εργαζόμενους. Αδυνατούμε να κατανοήσουμε τον λόγο που δεν διαπιστώνονται οι παραβάσεις. Είναι οι έλεγχοι πλημμελείς; για ποιο λόγο υπάρχει σαφής αδυναμία διαπίστωσης των παραβάσεων; Ο εξαναγκασμός των ναυτεργατών να εκτελούν εργασίες συντήρησης με κίνδυνο για τη σωματική τους ακεραιότητα κατά την διάρκεια των δρομολογίων πρέπει να σταματήσει. Οι εργασίες συντήρησης πρέπει να γίνονται κατά την διάρκεια της ακινησίας των πλοίων, όπου υπάρχει άλλωστε και πολύς χρόνος αφού φτάνει και τους 5 μήνες και όχι με οχλήσεις επιβατών, αδυναμία πρόσβασης τους σε κοινόχρηστους χώρους και στα σωστικά μέσα των πλοίων. Επίσης οι εκ περιτροπής διανυκτερεύσεις για την αποφυγή διακρίσεων,…
05/Φεβ/2018 Γράφτηκε από
Οι λιμενεργάτες στην Φινλανδία θα απεργήσουν στις 2 Φεβρουαρίου για να διαμαρτυρηθούν ενάντια στις εργασιακές πολιτικές της κυβέρνησης. Οι λιμενεργάτες, μέρος του Σωματείου Εργαζομένων Μεταφορών (AKT) θα λάβουν μέρος στην διαμαρτυρία από τις 06:00 της Παρασκευής 2 Φεβρουαρίου ως τις 06:00 του Σαββάτου 3 Φεβρουαρίου. Επιπλέον, Το Σωματείο Φινλανδών Ναυτικών (FSU) καλεί τα μέλη του να λάβουν μέρος σε διαμαρτυρία στην Πλατεία της Γερουσίας στις 2 Φεβρουαρίου. Η ΑΚΤ και η FSU είναι μέλη της SAK, της Κεντρικής Οργάνωσης των Φινλανδικών Σωματείων που οργανώνει την διαμαρτυρία. Τα σωματεία της χώρας δρουν ενάντια σε έναν καινούργιο νόμο που μπήκε σε ισχύ από την αρχή του χρόνου και αφορά την κοινωνική πρόνοια σε σχέση με τους ανέργους. Το SAK ισχυρίζεται πως πρόκειται για άλλο ένα χτύπημα στην ασφάλεια των ανέργων. Από την αρχή του χρόνου, οι άνεργοι οφείλουν να δίνουν αναφορά στο ταμείο ανεργίας ή στο Ίδρυμα κοινωνικής Ασφάλισης (Kela) τέσσερις φορές…
05/Φεβ/2018 Γράφτηκε από
Ένα δεξαμενόπλοιο με 22 μέλη πλήρωμα από την Ινδία, που μεταφέρει 13.500 τόνους βενζίνης, αγνοείται στον Κόλπο της Γουινέας αφού χάθηκε κάθε επαφή με το σκάφος στα χωρικά ύδατα του Μπενίν την Παρασκευή, όπως ανακοίνωσαν η πλοιοκτήτρια εταιρεία και το υπουργείο Εξωτερικών της Ινδίας την Κυριακή. Στον Κόλπο της Γουινέας δρουν πειρατές οι οποίοι κλέβουν φορτία πλοίων και απαιτούν λύτρα για τα σκάφη και τα πληρώματά τους, παρότι τα συμβάντα πειρατείας έχουν μειωθεί σε διεθνές επίπεδο, σύμφωνα με ειδικούς. Το δεξαμενόπλοιο Marine Express, που διαχειρίζεται η εταιρεία Anglo-Eastern, με έδρα το Χονγκ Κονγκ, θεάθηκε για τελευταία φορά στα χωρικά ύδατα του Μπενίν στις 05:30 (ώρα Ελλάδας) την Παρασκευή και κατόπιν χάθηκε κάθε επαφή με το πλήρωμα του σκάφους, τόνισε σε δηλώσεις του στο πρακτορείο ειδήσεων Reuters εκπρόσωπος της εταιρείας. Η αιτία της απώλειας της επικοινωνίας δεν είναι γνωστή και βρίσκεται σε εξέλιξη μια έρευνα με τη συμμετοχή των Αρχών της…
08/Ιαν/2018 Γράφτηκε από
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΜΟΤΟΡΣΙΠ ΚΑΙ ΠΟΡΘΜΕΙΩΝ ΚΟΝΤΙΝΩΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΝ "Ο ΑΓΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ". ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Την 28 Δεκεμβρίου 2017 εκδώσαμε ανακοίνωση δελτίο τύπου, κάνοντας απολογισμό σε στόχους που πετύχαμε την χρονιά που πέρασε και μία ονομαστική αναφορά σε αυτούς που είχαν εμπλοκή στην επίτευξη των στόχων μας. Τα οφέλη είναι εργασιακά, οικονομικά, προστέθηκαν νέες θέσεις εργασίας αλλά δεν θα αναφερθούμε εκτενέστερα επειδή οφείλουμε να απαντήσουμε σε αυτούς που ενοχλήθηκαν από αυτή τη δημοσίευση ότι αυτή είναι η αλήθεια και να μην τους ενοχλεί, επειδή δεν υπάρχουν πολλές αλήθειες, η αλήθεια είναι μία. Έχουμε δηλώσει κατ΄ επανάληψη και σε όσους δυσκολεύονται να το κατανοήσουν το επαναλαμβάνουμε, δεν εξυπηρετούμε σκοπιμότητες, προσωπικά συμφέροντα, δεν είμαστε πολιτικά εξαρτημένοι και αυτό φαίνεται από την μέχρι τώρα πορεία μας. Κανείς δεν θα αμαυρώσει τον αγώνα μας και πολύ περισσότερο μέλος του ΔΣ που αποφάσισε να φορέσει τον κομματικό μανδύα, μπέρδεψε τα ναυτεργατικά ζητήματα με τα…
01/Δεκ/2017 Γράφτηκε από
9 ΧΡΟΝΙΑ, (παρά 21 μέρες) PEIRATIKO REPORTAZ- ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Αναρωτιόμαστε κι εμείς , αλλά και άλλοι, ψύχραιμοι και λογικοί άνθρωποι στο υπουργείο ή κοντά σε αυτό, μήπως νομίζετε ότι μαζεύετε ψήφους με ρουσφέτια, δηλώσεις επικοινωνιακές εντελώς άνευ ουσίας... Συνεντεύξεις κενές με ξύλινο λόγο... Και φωτογραφίσεις, βίντεο και ...."θεατρικές" παραστάσεις με αποτυχημένους σκηνοθέτες. Όλα αυτά, δηλαδή, το απόλυτο μηδέν, κ. υπουργέ δεν προσφέρουν τίποτα στον ναυτεργατικό κλάδο, στους εργάτες της ζώνης, στους εργαζόμενους στα λιμάνια, στο πολιτικό προσωπικό του υπουργείου και στους λιμενικούς, στις πλάτες των οποίων υποδύεστε τον πρώτο ρόλο. Κι ανάλογα, κατά πως σας συμφέρει, αγαπητέ , οι "λιμενικοί είναι... καλοί και επιτυχημένοι ή ανεπαρκείς και φταίνε για όλα αυτοί". Με όλο τον σεβασμό στους θεσμούς και αποκλειστικά σε αυτούς, θα σας συμβούλευα να σταματήσετε τα ρουσφέτια και να γίνετε δίκαιος και σωστός με το προσωπικό. Και να γίνετε υπουργός. Διότι, παρά την μεγάλη πολιτική σας πείρα,…
27/Ιουλ/2017 Γράφτηκε από
Δημοσιεύουμε στην συνέχεια Ανακοίνωση των Διοικήσεων των Ναυτεργατικών Σωματείων ΠΕΜΕΝ – Στέφενσων: ΠΕΜΕΝ ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 27 Ιούλη 2017 Τα Δ. Σ. των σωματείων της Πανελλήνιας Ένωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ) και της Πανελλήνιας Ένωσης Κ.Π. Μηχανής Ε. Ν. - «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» ενημέρωσαν τους ναυτεργάτες των Επιβατηγών Οχηματαγωγών καραβιών στο λιμάνι της Ραφήνας, για τις εξελίξεις που διαμορφώνονται με ευθύνη των εφοπλιστών ΣΕΕΝ και των κυβερνητικών – εργοδοτικών συνδικαλιστών ΠΝΟ, μετά το ναυάγιο των διαπραγματεύσεων για την ανανέωση των ΣΣΕ στις 25 Ιούλη 2017. Διαπίστωσαν τις τεκμηριωμένες καταγγελίες των ναυτεργατών ότι στα Ε/Γ - Ο/Γ καράβια με λιμάνι αφετηρίας τη Ραφήνα αλλά και σε Πανελλαδική κλίμακα στην Ακτοπλοΐα και στα Πορθμεία, οι εφοπλιστές με τη κάλυψη του υπουργείου Ναυτιλίας, παραβιάζουν κατάφωρα τις Σ.Σ. Εργασίας και σε συνδυασμό με τη μείωση των οργανικών συνθέσεων και την αύξηση της πυκνότητας των δρομολογίων των καραβιών - δουλειά 14 – 16 ώρες τη μέρα, θέτουν…
05/Ιουλ/2017 Γράφτηκε από
Στην συνέχεια δημοσιεύουμε σχετικές καταγγελίες που έκανε η Διοίκηση του ανωτέρω Σωματείου: ***************
21/Ιουν/2017 Γράφτηκε από
Tην προσωρινή αναστολή των κινητοποιήσεων της, αποφάσισε αργά το βράδυ η Πανελλήνιας Ένωσης Πληρωμάτων Ρυμουλκών και Ναυαγοσωστικών (ΠΕΠΡΝ). Με αυτή την εξέλιξη αναμένεται να μην υπάρξουν προβλήματα στις προσεγγίσεις κρουαζιεροπλοίων και πλοίων μεταφοράς κοντέινερ στο λιμάνι του Πειραιά. Σημειώνεται ότι η Ένωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών είχε ανακοινώσει από χθες τετράωρες στάσεις εργασίας, για την Τετάρτη 21/06/17 και Παρασκευή 23/06/17 στο λιμάνι του Πειραιά, με αφορμή τις νέες απαιτούμενες προδιαγραφές για τη χρήση ρυμουλκών από τα ΕΛΠΕ, στις λιμενικές εγκαταστάσεις Ασπροπύργου, Ελευσίνας και Μεγάρων. Στην γενική της συνέλευση, η ΠΕΠΡΝ αποφάσισε την αναστολή των κινητοποιήσεων, σε μια ύστατη προσπάθεια εξεύρεσης λύσης στο πρόβλημα. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
19/Ιουν/2017 Γράφτηκε από
ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΜΚΟ! Το Ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 εισήχθησαν στις Ανώτατες Σχολές Εμπορικού Ναυτικού 1.143 σπουδαστές και σπουδάστριες. Μάλιστα από αυτούς 101 είναι οι γυναίκες που φοιτούν στις σχολές Εμποροπλοιάρχων (ναι, έχουμε και Ελληνίδες πλοιάρχους!) και 29 κορίτσια στις σχολές μηχανικών. Του Σπύρου Πάνου Πόσοι από αυτούς θα ολοκληρώσουν τις σπουδές τους και δεν θα τις παρατήσουν λόγω της «τακτικής» που ακολουθούν οι εφοπλιστές σε ό,τι αφορά τα θεσμοθετημένα «sandwich courses»(υποχρεωτικά εκπαιδευτικά ταξίδια) που έχουν γίνει βραχνάς και τροχοπέδη για την αποφοίτηση στην πλειοψηφία των ελληνόπουλων που επιλέγουν να κάνουν καριέρα στη θάλασσα; Σύμφωνα με το υφιστάμενο εκπαιδευτικό σύστημα προβλέπεται ότι με την ολοκλήρωση του πρώτου έτους σπουδών πρέπει ο σπουδαστής-σπουδάστρια (είτε στην πλοιάρχων, είτε στην μηχανικών), να κάνει υποχρεωτικό μπάρκο έξι μηνών. Το ίδιο ισχύει και για τους σπουδαστές που τελειώνουν το δεύτερο έτος. Σε διαφορετική περίπτωση κανένας πρωτοετής ή…
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή