Σήμερα: 21/04/2018
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
20/Απρ/2018 Γράφτηκε από
του Μηνά Τσαμόπουλου Στην πιο κρίσιμη φάση της περνάει σήμερα η υπόθεση με τη συμφωνία της εξαγοράς της Hellenic Seaways από την Attica Group μέσω μεταβίβασης των μετοχών από τις Μινωϊκές Γραμμές. Πιο συγκεκριμένα συνεδριάζει η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Έχει ήδη γίνει η εισήγηση προς την Επιτροπή στις αρχές Απριλίου, σύμφωνα με την οποία η πραγματοποίηση της υπό κρίση συγκέντρωσης, δύναται να περιορίσει σημαντικά τη λειτουργία του ανταγωνισμού, ιδίως με τη δημιουργία ή ενίσχυση δεσπόζουσας θέσης, στις σχετικές αγορές παροχής υπηρεσιών θαλάσσιας μεταφοράς επιβατών, ΙΧ οχημάτων και φορτηγών, τόσο σε εθνικό επίπεδο όσο και σε ζεύγη λιμένων (οριοθέτηση σχετικής αγοράς με τη μέθοδο «Προσέλευση & Προορισμός»). Κύκλοι από τςι εμπλεκόμενες εταιρείες επισημαίνουν: «Τους τελευταίους μήνες ασχολούμαστε με τη...χαρτούρα. Μαζέψαμε πολλά έγγραφα που ζήτησε η Επιτροπή και πλέον θα περιμένουμε να δούμε την απόφαση. Δεν μπορούμε να κάνουμε καμία πρόβλεψη. Εάν η Επιτροπή εγκρίνει την εξαγορά βάζοντας όμως όρους που…
17/Απρ/2018 Γράφτηκε από
Μ. Πέμπτη 2007 - Μ. Πέμπτη 2018 : Ο θλιβερός απολογισμός του ναυαγίου του Sea Diamond Έντεκα χρόνια κενών υποσχέσεων, έντεκα χρόνια εμπαιγμού και κοροϊδίας, έντεκα χρόνια αδυναμίας ή ανικανότητας από την πολιτεία να εφαρμόσει τη νομοθεσία όπως σε όλα τα ευνομούμενα κράτη και να ανελκύσει το ναυάγιο του Sea Diamond που η εταιρεία Louis Cruises μας άφησε να ρυπαίνει καθημερινά την Καλντέρα της Σαντορίνης!! Παρακαλώ δείτε παρακάτω το σχετικό ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Θηραίων Πολιτών για την Ανέλκυση του Κ/Ζ SeaDiamond Φηρά Σαντορίνης e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. Προς: ΜΜΕ Ελλάδος Απανταχού φίλους της Σαντορίνης ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ήταν απόγευμα Μεγάλης Πέμπτης, 5 Απριλίου 2007, ακριβώς έντεκα χρόνια πριν, όταν το κρουαζιερόπλοιο SeaDiamondτης LouisHellenicCruises (και νυν CelestyalCruises) με 1.163 επιβάτες και 391 άτομα πλήρωμα, προσέκρουσε σε χαρτογραφημένο ύφαλο μέσα στην Καλντέρα της Σαντορίνης. Μετά την αποβίβαση των επιβατών το SeaDiamond ρυμουλκήθηκε 2 ναυτικά μίλια νοτιότερα, 500 μόλις μέτρα από το λιμάνι του…
10/Απρ/2018 Γράφτηκε από
Κίνα: Η μεγάλη κερδισμένη της ναυτιλιακής κρίσης Η παγκόσμια ναυτιλιακή κρίση «κρύβει» αλλαγές στο ναυτιλιακό χάρτη με τη Κίνα να παίρνει πρωταγωνιστικό ρόλο ενώ μπαίνουν και νέοι «παίκτες» στο χώρο. Τα παραπάνω αποτυπώνονται σε στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny για τις αγορές από δεύτερο χέρι και τις νέες παραγγελίες του περασμένου Φεβρουάριου. Συγκεκριμένα, στην αγορά από «δεύτερο χέρι» οι επενδυτικές κινήσεις των Ελλήνων ανήλθαν σε ποσό 205 εκατομ. $ και αφορούσαν στην αγορά 17 πλοίων, από τα οποία τα 10 bulk carriers, δύο δεξαμενόπλοια, ένα υγραεριοφόρο και 4 διάφορα άλλα. Αυτός ο αριθμός πλοίων, που πέρασαν σε ελληνικά χέρια αναλογεί μόλις στο 12% της παγκόσμιας δραστηριότητας των αγοραπωλησιών 141 πλοίων ενώ και οι Κινέζοι κάλυψαν μόλις το 11%. Σε άλλες περιόδους Έλληνες και Κινέζοι κάλυπταν σχεδόν το 50% της παγκόσμιας δραστηριότητας αλλά τον περασμένο μήνα περιορίστηκαν συνολικά στο 23%, όπως και τον Ιανουάριο. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι το 77%…
27/Μαρ/2018 Γράφτηκε από
ΧΟΡΗΓΟΥΜΕΝΑ ΠΟΣΑ Η έκτακτη οικονομική ενίσχυση που χορηγείται στους άνεργους ναυτικούς καθορίζεται ως εξής: 1. ΠΑΣΧΑ 2018 α. Στους έγγαμους ή έγγαμες ή έχοντες προστατευόμενα τέκνα: 350,00 € (τριακόσια πενήντα ευρώ) β. Στους άγαμους ή άγαμες : 300,00 € ( τριακόσια ευρώ) 2. ΧΡΟΝΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ Η χρονική περίοδος ελέγχου των απαιτούμενων δικαιολογητικών των ενδιαφερόμενων ναυτικών για την έκτακτη οικονομική ενίσχυση λόγω των εορτών ΠΑΣΧΑ 2018 ορίζεται εντός προθεσμίας από 26 /03/2018 έως και 05/04/2018. Η πίστωση στους τραπεζικούς λογαριασμούς θα πραγματοποιείται σταδιακά. H κατάθεση για τον έλεγχο των δικαιολογητικών θα πραγματοποιείται στις Υπηρεσίες του Οίκου Ναύτου Πειραιά για όσους κατοικούν στην Αθήνα και Πειραιά και στα κατά τόπους Κεντρικά Λιμεναρχεία, Υπολιμεναρχεία και λοιπές Λιμενικές Αρχές, οι οποίες έχουν οριστεί για το σκοπό αυτό, για τους δικαιούχους που κατοικούν στην περιφέρειά τους ή κοντά σε αυτή. 3. ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΩΝ 3Α. ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕΝΩΝ Για να δικαιούται…
07/Φεβ/2018 Γράφτηκε από
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΝ ΠΛΩ - ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΣΕΙΣ Παρά τις επανειλημμένες καταγγελίες μας για εκτέλεση εργασιών κατά την διάρκεια του πλου στα πλοία της πορθμειακής γραμμής Κέρκυρας – Ηγουμενίτσας, η κατάσταση αντί να εξαλειφθεί αφού είναι καθ όλα παράνομη, όχι μόνο εξακολουθεί να υφίσταται αλλά είναι σε έξαρση, καθώς δεχόμαστε συνεχείς καταγγελίες από επιβάτες και εργαζόμενους. Αδυνατούμε να κατανοήσουμε τον λόγο που δεν διαπιστώνονται οι παραβάσεις. Είναι οι έλεγχοι πλημμελείς; για ποιο λόγο υπάρχει σαφής αδυναμία διαπίστωσης των παραβάσεων; Ο εξαναγκασμός των ναυτεργατών να εκτελούν εργασίες συντήρησης με κίνδυνο για τη σωματική τους ακεραιότητα κατά την διάρκεια των δρομολογίων πρέπει να σταματήσει. Οι εργασίες συντήρησης πρέπει να γίνονται κατά την διάρκεια της ακινησίας των πλοίων, όπου υπάρχει άλλωστε και πολύς χρόνος αφού φτάνει και τους 5 μήνες και όχι με οχλήσεις επιβατών, αδυναμία πρόσβασης τους σε κοινόχρηστους χώρους και στα σωστικά μέσα των πλοίων. Επίσης οι εκ περιτροπής διανυκτερεύσεις για την αποφυγή διακρίσεων,…
05/Φεβ/2018 Γράφτηκε από
Οι λιμενεργάτες στην Φινλανδία θα απεργήσουν στις 2 Φεβρουαρίου για να διαμαρτυρηθούν ενάντια στις εργασιακές πολιτικές της κυβέρνησης. Οι λιμενεργάτες, μέρος του Σωματείου Εργαζομένων Μεταφορών (AKT) θα λάβουν μέρος στην διαμαρτυρία από τις 06:00 της Παρασκευής 2 Φεβρουαρίου ως τις 06:00 του Σαββάτου 3 Φεβρουαρίου. Επιπλέον, Το Σωματείο Φινλανδών Ναυτικών (FSU) καλεί τα μέλη του να λάβουν μέρος σε διαμαρτυρία στην Πλατεία της Γερουσίας στις 2 Φεβρουαρίου. Η ΑΚΤ και η FSU είναι μέλη της SAK, της Κεντρικής Οργάνωσης των Φινλανδικών Σωματείων που οργανώνει την διαμαρτυρία. Τα σωματεία της χώρας δρουν ενάντια σε έναν καινούργιο νόμο που μπήκε σε ισχύ από την αρχή του χρόνου και αφορά την κοινωνική πρόνοια σε σχέση με τους ανέργους. Το SAK ισχυρίζεται πως πρόκειται για άλλο ένα χτύπημα στην ασφάλεια των ανέργων. Από την αρχή του χρόνου, οι άνεργοι οφείλουν να δίνουν αναφορά στο ταμείο ανεργίας ή στο Ίδρυμα κοινωνικής Ασφάλισης (Kela) τέσσερις φορές…
05/Φεβ/2018 Γράφτηκε από
Ένα δεξαμενόπλοιο με 22 μέλη πλήρωμα από την Ινδία, που μεταφέρει 13.500 τόνους βενζίνης, αγνοείται στον Κόλπο της Γουινέας αφού χάθηκε κάθε επαφή με το σκάφος στα χωρικά ύδατα του Μπενίν την Παρασκευή, όπως ανακοίνωσαν η πλοιοκτήτρια εταιρεία και το υπουργείο Εξωτερικών της Ινδίας την Κυριακή. Στον Κόλπο της Γουινέας δρουν πειρατές οι οποίοι κλέβουν φορτία πλοίων και απαιτούν λύτρα για τα σκάφη και τα πληρώματά τους, παρότι τα συμβάντα πειρατείας έχουν μειωθεί σε διεθνές επίπεδο, σύμφωνα με ειδικούς. Το δεξαμενόπλοιο Marine Express, που διαχειρίζεται η εταιρεία Anglo-Eastern, με έδρα το Χονγκ Κονγκ, θεάθηκε για τελευταία φορά στα χωρικά ύδατα του Μπενίν στις 05:30 (ώρα Ελλάδας) την Παρασκευή και κατόπιν χάθηκε κάθε επαφή με το πλήρωμα του σκάφους, τόνισε σε δηλώσεις του στο πρακτορείο ειδήσεων Reuters εκπρόσωπος της εταιρείας. Η αιτία της απώλειας της επικοινωνίας δεν είναι γνωστή και βρίσκεται σε εξέλιξη μια έρευνα με τη συμμετοχή των Αρχών της…
08/Ιαν/2018 Γράφτηκε από
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΜΟΤΟΡΣΙΠ ΚΑΙ ΠΟΡΘΜΕΙΩΝ ΚΟΝΤΙΝΩΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΝ "Ο ΑΓΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ". ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ- ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Την 28 Δεκεμβρίου 2017 εκδώσαμε ανακοίνωση δελτίο τύπου, κάνοντας απολογισμό σε στόχους που πετύχαμε την χρονιά που πέρασε και μία ονομαστική αναφορά σε αυτούς που είχαν εμπλοκή στην επίτευξη των στόχων μας. Τα οφέλη είναι εργασιακά, οικονομικά, προστέθηκαν νέες θέσεις εργασίας αλλά δεν θα αναφερθούμε εκτενέστερα επειδή οφείλουμε να απαντήσουμε σε αυτούς που ενοχλήθηκαν από αυτή τη δημοσίευση ότι αυτή είναι η αλήθεια και να μην τους ενοχλεί, επειδή δεν υπάρχουν πολλές αλήθειες, η αλήθεια είναι μία. Έχουμε δηλώσει κατ΄ επανάληψη και σε όσους δυσκολεύονται να το κατανοήσουν το επαναλαμβάνουμε, δεν εξυπηρετούμε σκοπιμότητες, προσωπικά συμφέροντα, δεν είμαστε πολιτικά εξαρτημένοι και αυτό φαίνεται από την μέχρι τώρα πορεία μας. Κανείς δεν θα αμαυρώσει τον αγώνα μας και πολύ περισσότερο μέλος του ΔΣ που αποφάσισε να φορέσει τον κομματικό μανδύα, μπέρδεψε τα ναυτεργατικά ζητήματα με τα…
01/Δεκ/2017 Γράφτηκε από
9 ΧΡΟΝΙΑ, (παρά 21 μέρες) PEIRATIKO REPORTAZ- ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Αναρωτιόμαστε κι εμείς , αλλά και άλλοι, ψύχραιμοι και λογικοί άνθρωποι στο υπουργείο ή κοντά σε αυτό, μήπως νομίζετε ότι μαζεύετε ψήφους με ρουσφέτια, δηλώσεις επικοινωνιακές εντελώς άνευ ουσίας... Συνεντεύξεις κενές με ξύλινο λόγο... Και φωτογραφίσεις, βίντεο και ...."θεατρικές" παραστάσεις με αποτυχημένους σκηνοθέτες. Όλα αυτά, δηλαδή, το απόλυτο μηδέν, κ. υπουργέ δεν προσφέρουν τίποτα στον ναυτεργατικό κλάδο, στους εργάτες της ζώνης, στους εργαζόμενους στα λιμάνια, στο πολιτικό προσωπικό του υπουργείου και στους λιμενικούς, στις πλάτες των οποίων υποδύεστε τον πρώτο ρόλο. Κι ανάλογα, κατά πως σας συμφέρει, αγαπητέ , οι "λιμενικοί είναι... καλοί και επιτυχημένοι ή ανεπαρκείς και φταίνε για όλα αυτοί". Με όλο τον σεβασμό στους θεσμούς και αποκλειστικά σε αυτούς, θα σας συμβούλευα να σταματήσετε τα ρουσφέτια και να γίνετε δίκαιος και σωστός με το προσωπικό. Και να γίνετε υπουργός. Διότι, παρά την μεγάλη πολιτική σας πείρα,…
  • Τελευταια
  • Δημοφιλή